Ver oferta completa

PMO AND SCHEDULER

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Si tienes experiencia como Project Management Officer and Scheduler, vives o te gustaría vivir en Barcelona y crees que es un buen momento para iniciar un nuevo reto profesional, en Melt Group te estamos buscando.
Empecemos por la empresa.
Se trata de una empresa especializada en soluciones de movilidad inteligente, que opera en varios mercados globales, tiene como objetivo consolidar los negocios de peaje electrónico y flujo libre, así como supervisar los sistemas de pago.
Ha implementado con éxito infraestructuras de peaje en todo el mundo.
Hablemos de tu proyecto.
Como PMO, deberás gestionar y mantener los documentos relativos a la gestión del proyecto y elaborar e implementar diversos informes sobre el avance.
Participarás en la preparación de las revisiones del proyecto, incluidas las fichas financieras.
También asegurarás el seguimiento administrativo.
creación y seguimiento del presupuesto, del plan de recursos y ayuda en el control de los costes.
Organizarás las reuniones del grupo o de la estructura del proyecto y redactarás las actas de las reuniones.
Garantizarás el seguimiento y el archivo de los intercambios con los clientes y los proveedores.
Como Scheduler, deberás garantizar que siempre haya disponible un calendario actualizado para cada proyecto asignado y que en éstos se disponga del nivel de detalle necesario.
Participarás en la fase inicial del proyecto asignado para impulsar la elaboración del calendario y ayudarás a los PM en las actividades de programación.
¿Cuál es la experiencia que puedes aportar? A partir de 3 años de experiencia en un puesto similar y formando parte de un equipo de gestión de proyectos.
Ingeniería, preferiblemente en informática/ingeniería, empresariales/finanzas u otro campo relacionado.
Formación en gestión de proyectos.
Inglés fluido  Nivel alto en Microsoft Project.
Dominio de herramientas ofimáticas (Word, Excel, Power Point).
Esto es lo qué te hará destacar.
Certificaciones en PM.
Conocimientos financieros como facturación, contabilidad y presupuestos.
Conocimiento de idiomas secundarios (Español/Francés).
¿Te preguntas qué podemos ofrecerte? Ahí va.
Salario.
bonus + benefits Modelo híbrido.
3 días oficina €“ 2 días trabajo desde casa + Horario flexible Jornada intensiva los viernes y todos los días de agosto 23 días de vacaciones + 3 días de libre disposición.
Plan de compensación flexible.
Formación continua.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 24/05/2024
Fecha de expiración
  • 22/08/2024
Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience......

365.tours - Onboarding and Support Specialist
OtoTrak d.o.o.

Collaborative and inclusive work environment that values creativity and innovation... continuous learning and professional development opportunities... flexible work hours and remote work options... strong interpersonal skills with the ability to build and maintain relationships with partners and customers......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......

Primary and secondary teachers
The english school

We are a private school, located in muchamiel, which offers the national curriculum and its corresponding qualifications (igcses and a-levels)... please attach your cv and covering letter or contact us directly at: *****@*****> requisitos del puesto qualified primary and secondary uk teachers, experience......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Language: english, spanish and any additional european language... rfps, including consolidating costs and margins based on company guidelines excellent written and verbal communication skills... resolve problems and issues escalated by delivery staff... determine appropriate solution offers, deals and......

Ingeniero CIM / Analista de datos (Experto SAP)
VALEO

From the latest adaptive lighting technologies to intuitive interior lighting solutions or stylish and design-centric external lighting, valeo constantly innovates to improve comfort and safety for drivers and passengers alike... our vision? invent a greener and more secured mobility, thanks to solutions......

Quality Project Team Member
VALEO

Passion for the automotive industry professionalism and transparency... focus on design change: ensure that novelty on product and process are taken into account in dfmea (design failure mode and effects analysis), pfmea (process failure mode and effects analysis) and pv (product validation)......

CALL 43-2023-1
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Cttc offers and promotes a diverse and inclusive environment and welcomes applicants regardless of age, disability, gender, national origin, race, religion, or sexual orientation... our institution’s comprehensive analysis and hrs4r action plan meet all the requirements of progress and quality of our......

Research Position - Sustainable Artificial Intelligence RU
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Cat/sustainable-artificial-intelligence-sai/ and https://supercom... cttc offers and promotes a diverse and inclusive environment and welcomes applicants regardless of age, disability, gender, national origin, race, religion, or sexual orientation... – knowledge on machine learning and edge computing......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

Understanding and interpretation of commercial documents... excellent verbal and written communication skills... knowledge of maritime and land transportation... fluent oral and written english is essential... someone who thrives on challenges and embraces change with a proactive and open mind......