Ver oferta completa

HR MANAGER (EUROPE & AMERICA)

Descripción de la oferta de empleo

Multinational company Permanent position ¿Dónde vas a trabajar? We are seeking an experienced and dynamic HR Manager to lead HR operations across the full employee lifecycle for the teams in Europe and Americas.
This role partners closely with local leadership to drive strategic HR initiatives, ensure legal compliance, and build an engaging and high-performance workplace culture.
Descripción Serve as a trusted HR business partner to local management on all employee matters, including talent management, performance, labor relations, and compensation & benefits.
Oversee end-to-end HR operations.
recruitment, onboarding, performance management, promotions, internal movements, payroll, and offboarding.
Plan and execute recruitment strategies to attract top talent through effective sourcing and workforce planning.
Manage the full lifecycle of international assignments.
package development, legal migration processes, coordination with relocation agents, performance support, and repatriation.
Ensure timely and accurate payroll processing and maintain reliable HR and payroll administration.
Ensure compliance with local employment laws while implementing both global and local HR policies.
Monitor employee satisfaction, conduct exit interviews, and identify areas for improvement.
Drive employee engagement and lead learning and development initiatives across the region.
Lead and develop a team of two HR professionals to deliver high-quality HR services.
Manage HRIS systems, ensure data accuracy, and oversee day-to-day HR administration.
¿A quién buscamos (H/M/D)? Degree in Human Resource, Labor Relations or equivalent.
Minimum 7 years of HR and working experience in an MNC with a diversified workforce.
Strong knowledge of HR policies, labor laws, and local payroll regulations across covered regions.
Flexible and adaptable, with the ability to work effectively in a multicultural environment.
Strong sense of ownership, responsibility, and initiative.
Excellent planning, organizational, and multitasking skills.
Proactive, resourceful, organized and detail oriented.
Effective communicator with strong interpersonal skills; able to build positive relationships at all levels.
Able to thrive in a fast-paced and dynamic environment.
Capable of multi-tasking while maintaining efficiency and quality in work.
Proficient in HRIS, Microsoft Word, Excel, and PowerPoint.
Fluent in English (spoken and written); knowledge of German and French is an advantage.
¿Cuáles son tus beneficios? Flexible working hours with two days of remote work per week.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • ES"},"jobLocationType": "TELECOMMUTE
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 10/07/2025
Fecha de expiración
  • 06/01/2026
Payroll & HR admin specialist
Sommet GLOBAL

Organise mandatory medical checks, training programs and any other local statutory hr activity... expertise: provide first level of advice to clients on hr administration, payroll and labour matters, and escalate advanced requests to our local payroll providers or labour lawyers......

Store Manager
LJselection SLU

Requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 2 años como store manager o assistant manager en el sector de artículos exclusivos y de alta gama... uno de nuestros clientes está buscando un store manager para unas de sus tiendas de lujo dentro del corte inglés... incorporación a una firma consolidada......

Community Manager con experiencia en Artes Gráficas
ZOEGA LTD

Necesitamos un community manager habilidoso con una sólida formación en diseño gráfico y dominio de illustrator y photoshop... ¡estamos contratando: community manager con experiencia en artes gráficas! ubicación: barcelona - presencial descripción del puesto: buscamos a una persona talentosa para unirse......

Business Development Manager Programas Educativos y Alianzas
Avyana Litigation Funding GmbH

Para ampliar nuestra red, buscamos un business development manager (h/m/x) con pasión por las ventas y las colaboraciones educativas... business development manager (h/m/x) – programas educativos y alianzas ubicación: remoto / región dach paris metropolitan university ofrece programas educativos innovadores......

Business Development Manager
Avyana litigation funding gmbh

Buscamos un business development manager (h/m/x) apasionado por las ventas y la consultoría estratégica... business development manager (h/m/x) – consultoría y estrategia empresarial ubicación: remoto / región dach northgate group ofrece consultoría empresarial de primer nivel y soluciones estratégicas......

Business Development Manager Soluciones Empresariales
Avyana litigation funding gmbh

Para apoyar nuestro crecimiento, buscamos un business development manager (h/m/x) con pasión por las ventas y la innovación tecnológica... business development manager (h/m/x) – soluciones empresariales innovadoras ubicación: remoto / región dach taskforce solutions ofrece soluciones empresariales e......

Store Manager
Anonimo

Requisitos del puestocurrently, we are on the lookout for a visionary store manager who embodies the essence of our brand – someone who can seamlessly blend the art of salesmanship with the science of team motivation... we are seeking an individual who thrives on challenges, embraces creativity, and......

Supply Chain Manager
Involve rh

Confidencial cuenta con una posición como supply chain manager para optimizar la cadena de suministro para garantizar la eficiencia en la distribución de productos y la satisfacción del cliente... implementar estrategias para reducir costos y mejorar la eficiencia en la cadena de suministro......

Community Manager Medio Tiempo
Involve rh

Involve rh cuenta con una posición como community manager para crear y mantener una comunidad online activa y comprometida, gestionando la presencia de la marca en redes sociales y generando interacción con los seguidores... habilidades: hootsuite creación de contenido atención al cliente online estrategias......

Technical property manager
Mvgm

¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión operativa y prestando apoyo en la gestión financiera del inmueble, así como supervisando todos los servicios, operaciones y funciones acordadas en el mandato......