Ver oferta completa

FRONT OFFICE AGENT - (PALMA DE MALLORCA)

Descripción de la oferta de empleo

Empresas: Jumeirah MallorcaAbout the Job An exciting oportunity has arisen for a Front Office Agent to join Jumeirah Mallorca. The main duties and responsibilities of this role are: Provide a seamless and personalized experience for guests during check-in, stay, and check-out, ensuring all information and special requests are accurately processed. Deliver guest service in line with LQA (Leading Quality Assurance), Forbes, and FHR standards, maintaining the highest level of professionalism and luxury service Anticipate and respond to guest needs, handle inquiries, and resolve complaints promptly, aiming to exceed guest satisfaction. Assist with reservations, manage VIP bookings, handle guest billing, and process payments efficiently while ensuring accuracy. Collaborate with other departments to ensure timely room readiness, special requests, and smooth service delivery. Provide personalized service to VIP guests, manage special occasions, and coordinate with relevant teams to enhance the guest experience. About you: The ideal candidate for this position will have the following experience and qualifications: Minimum of 1-2 years of experience in a luxury hotel front office. High school diploma or equivalent required; Bachelor’s degree in hospitality management or a related field is preferred Exceptional communication and problem-solving skills with the ability to multitask and perform under pressure. Fluent English is required, other languages are a plus. About the benefits: Besides generous F&B benefits and reduced hotel rates across our hotels globally, this role has excellent employee benefits making the role attractive to high performers and any applicant who like to associate her/himself with one of the most luxurious brand in the hospitality industry. This includes: Join a growing luxury hospitality company with exciting opportunities for training, development, and career advancement. Work in a unique environment in the heart of Mallorca, surrounded by beauty, luxury, and a energetic multicultural team. Enjoy generous F&B discounts and reduced hotel rates across our properties worldwide. Take advantage of the Winter Relocation Program with opportunities to work at other Jumeirah properties. Benefit from complimentary cleaning of employee uniforms and work attire. Enjoy complimentary meals during your shifts.Requisitos :
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Jumeirah Mallorca
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 01/07/2025
Fecha de expiración
  • 23/01/2026
Ruta comarcal ( palma de mallorca) c+e
Desarrollo y diseño logistico s.l

Empresa de transporte de trailer busca conductor para realizar 4 descargas diarias en el carrefour de palma de mallorca... ( desde el puerto de palma de mallorca) horario: 6h a 12 h salario a convenir requisitos del puesto - persona responsable - experiencia en el sector del transporte ( al menos 1 año)......

“carpintero / ebanista oficial de primera - mallorca”
Meraki design and build

Residencia en mallorca o disponibilidad para trasladarse... ¡buscamos oficiales de primera en carpintería y ebanisteria residencial en mallorca! ubicación: palma de mallorca jornada: completa salario: 30... otros datos del puesto sobre meraki home & build somos una empresa especializada en reformas......

Asesor Técnico Gallery Mallorca
Strugal

¡forma parte de la nueva apertura de strugal gallery en mallorca como nuestro asesor técnico! ¿estás listo para un nuevo desafío? si la respuesta es sí, sigue leyendo porque esta oportunidad te interesa... si tienes pasión por el diseño, las relaciones públicas y la gestión de eventos, ¡te estamos esperando!......

Office de Cocina (Limpieza)
Rastaurante Caná Golf

Buscamos un profesional para el office con al menos 1 año de experiencia en office en restaurantes con gran volumen de actividad... ofrecemos contrato fijo de 40 horas semanales... esto implica barrer, fregar y desinfectar el suelo, así como limpiar y desinfectar las mesas, estanterías y otros elementos......

Office Manager
GH COSTA BLANCA

¡únete a nuestro equipo!estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... * destreza en el uso de herramientas informáticas y de gestión de documentos... requisitos del puestorequisitos:......

Office Manager
GH CostaBlanca

¡únete a nuestro equipo! estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... si cumples con los requisitos y estás buscando un nuevo desafío profesional, ¡te estamos buscando!envía......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

Sales agent
Claimster ltd

Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......

FRONT DESK / ADMINISTRACIÓN SERVICIO TÉCNICO
SAT Motos Eléctricas

Experiencia demostrada en el trato al cliente en exposición física, atención telefónica, e-mail y whatsapp... dependerá del responsable de postventa de la empresa, reportará informes diarios de incidencias de particulares y flotas, salidas de los técnicos y entregas requisitos del puesto- experiencia......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......