Ver oferta completa

FRONT OFFICE AGENT - KIMPTON AYSLA MALLORCA - (ISLAS BALEARES)

Descripción de la oferta de empleo

Empresas: Kimpton Aysla Mallorca What’s the Job? As a Front Office Agent, you’ll not only be the person they rely on to handle transactions, offer local insights and anticipate every detail of a friction-free experience. You’ll also create the warm atmosphere that makes our guests feel at home in any location. Reports to the Front Office Manager. Your day-to-day • Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience! • Support the Front Office Supervisors in all required tasks. • Acknowledge IHG Rewards Club and Kimpton Karma members and returning guests, in person or on the phone. • Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay. • Handle cash and credit transactions. • Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes. • Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns. • Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary. • Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed. • Take pride in your appearance and place as a brand ambassador. • Always know what events and activities are on the day’s schedule. What we need from you • Bachelor’s degree in hospitality or related field. • 2+ years’ experience working in Front Office department. • Must be fluent in local language and English, German will be highly valuable. • Proactive, positive, energetic, dynamic, emphatic, team-worker and with passion for service. What to expect from us • Competitive salary. • Discounted international room rates. • Employee recognition programmes. • Training programmes and access to IHG’s training tool. • Meals whilst on duty. • Uniform and laundry service. Requisitos :
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Kimpton Aysla Mallorca
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 23/07/2025
Fecha de expiración
  • 06/01/2026
“carpintero / ebanista oficial de primera - mallorca”
Meraki design and build

Residencia en mallorca o disponibilidad para trasladarse... ¡buscamos oficiales de primera en carpintería y ebanisteria residencial en mallorca! ubicación: palma de mallorca jornada: completa salario: 30... otros datos del puesto sobre meraki home & build somos una empresa especializada en reformas......

Asesor Técnico Gallery Mallorca
Strugal

¡forma parte de la nueva apertura de strugal gallery en mallorca como nuestro asesor técnico! ¿estás listo para un nuevo desafío? si la respuesta es sí, sigue leyendo porque esta oportunidad te interesa... si tienes pasión por el diseño, las relaciones públicas y la gestión de eventos, ¡te estamos esperando!......

Office de Cocina (Limpieza)
Rastaurante Caná Golf

Buscamos un profesional para el office con al menos 1 año de experiencia en office en restaurantes con gran volumen de actividad... ofrecemos contrato fijo de 40 horas semanales... esto implica barrer, fregar y desinfectar el suelo, así como limpiar y desinfectar las mesas, estanterías y otros elementos......

Office Manager
GH COSTA BLANCA

¡únete a nuestro equipo!estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... * destreza en el uso de herramientas informáticas y de gestión de documentos... requisitos del puestorequisitos:......

Office Manager
GH CostaBlanca

¡únete a nuestro equipo! estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... si cumples con los requisitos y estás buscando un nuevo desafío profesional, ¡te estamos buscando!envía......

Ruta comarcal ( palma de mallorca) c+e
Desarrollo y diseño logistico s.l

Empresa de transporte de trailer busca conductor para realizar 4 descargas diarias en el carrefour de palma de mallorca... ( desde el puerto de palma de mallorca) horario: 6h a 12 h salario a convenir requisitos del puesto - persona responsable - experiencia en el sector del transporte ( al menos 1 año)......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

Sales agent
Claimster ltd

Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......

Fotógrafo Turístico en Islas Canarias
FotoEventi Group

Fixed salary of €1,069 plus commissions... positive and dynamic personality... 30 days of vacation per year... selling products and services: at our photopoint, you will receive guests before their shoot, present their photos, and handle the sales process... strong interpersonal skills......

FRONT DESK / ADMINISTRACIÓN SERVICIO TÉCNICO
SAT Motos Eléctricas

Experiencia demostrada en el trato al cliente en exposición física, atención telefónica, e-mail y whatsapp... dependerá del responsable de postventa de la empresa, reportará informes diarios de incidencias de particulares y flotas, salidas de los técnicos y entregas requisitos del puesto- experiencia......