Ver oferta completa

FRONT OFFICE AGENT

Descripción de la oferta de empleo

advert->language($csl)->content --> Job Description PURPOSE OF POSITION To manage all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, cashiering, foreign exchange and assisting guest with inquiries.
KEY ROLES & RESPONSIBILITIES Register and room all guest arrivals according to established procedures Perform check in, check out and room change procedures and ensure all data are accurately entered into the hotel system Maintain cashier float and ensure accurate daily report of all money received Cash hotel guests’ personal and travelers checks and assist with currency exchange Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures Attend to guests’ request of using the service of safety box at all times Knowledgeable of all special promotion procedures for programs such as Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Hotels Group Loyalty programs Attend to guest’s complai.......
continua la lettura e candidati!
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Raffles Dubai
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/07/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Office de Cocina (Limpieza)
Rastaurante Caná Golf

Buscamos un profesional para el office con al menos 1 año de experiencia en office en restaurantes con gran volumen de actividad... ofrecemos contrato fijo de 40 horas semanales... esto implica barrer, fregar y desinfectar el suelo, así como limpiar y desinfectar las mesas, estanterías y otros elementos......

Office Manager
GH COSTA BLANCA

¡únete a nuestro equipo!estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... * destreza en el uso de herramientas informáticas y de gestión de documentos... requisitos del puestorequisitos:......

Office Manager
GH CostaBlanca

¡únete a nuestro equipo! estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... si cumples con los requisitos y estás buscando un nuevo desafío profesional, ¡te estamos buscando!envía......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

Sales agent
Claimster ltd

Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......

FRONT DESK / ADMINISTRACIÓN SERVICIO TÉCNICO
SAT Motos Eléctricas

Experiencia demostrada en el trato al cliente en exposición física, atención telefónica, e-mail y whatsapp... dependerá del responsable de postventa de la empresa, reportará informes diarios de incidencias de particulares y flotas, salidas de los técnicos y entregas requisitos del puesto- experiencia......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Valet
Arima Hotel & Spa

• retirada de la ropa sucia de las habitaciones de salida y recogida de ropa sucia de los office... descripción de funciones y responsabilidades: • repartir la lencería, aguas y amenities entre las camareras de pisos, dejándolo en los diferentes office del hotel... • gestión de peticiones de clientes......