Ver oferta completa

FACILITIES COORDINATOR

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Interesados pueden apuntarse en la oferta. Abstenerse quien no cumpla los requisitos.
Requisitos:
• Formación mínima: Grado/Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas, Ingeniería o similares.
• Dominio del paquete Microsoft Office
• Valorable conocimiento de inglés
• Experiencia mínima 4 años en puesto similar, preferiblemente en el ámbito de oficinas.
• Excelentes habilidades en gestión de relaciones con los clientes.
• Alta capacidad de resolución de problemas, organización, planificación y gestión.

Responsabilidades:
• Atención al Cliente: Serás el primer punto de contacto para nuestros arrendatarios, responsabilizándote de resolver sus consultas y problemas diarios en el edificio con rapidez y eficiencia.
• Inspección y Control: Realizarás inspecciones regulares en nuestros edificios de oficinas para garantizar que se cumplan las normas de seguridad y mantener una imagen adecuada del edificio. Coordinarás con técnicos y contratistas para llevar a cabo reparaciones y mejoras necesarias.
• Gestión de Procedimientos: Tu tarea incluirá definir y administrar procedimientos que aseguren que las actividades de los arrendatarios se alineen con las políticas del edificio.
• Recursos y Fidelización de Clientes: Deberás anticiparte a las necesidades y tendencias del mercado de oficinas para ayudar a mantener la satisfacción y lealtad de los clientes en nuestras propiedades.
• Apoyo en la gestión de Acometidas y Servicios Públicos: Serás apoyo y soporte en las tareas de tramitación necesarias para establecer acometidas y servicios públicos en el edificio, como el suministro de energía y agua.
• Apoyo en la gestión de Trámites Administrativos: Colaborarás en las tareas de tramitación necesarias ante el ayuntamiento para obtener permisos y licencias, gestionar vados y organizar simulacros de emergencia, entre otros.

Condiciones:
• Incorporación inmediata en empresa dinámica, solvente y con 60 años en el sector
• Jornada completa de 08:00 a 14:00 y de 16:00 a 18:00 de lunes a viernes.
• Contrato de trabajo y alta en seguridad social
• Nivel salarial por determinar según la valía del candidato.
El trabajo se desarrollará en Madrid, Madrid.Necesitamos cubrir una vacanteSobre el salario hablaremos en la entrevista de trabajo.Se informará en la entrevista sobre el tipo de contrato y la duración del mismoEl puesto a desempeñar es de administracion.La formación requerida para el puesto es de Licenciado / Grado.Se solicita una experiencia mínima de 3 a 5 Años.La jornada será Completa.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Torre Rioja
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 28/03/2024
Fecha de expiración
  • 26/06/2024
Administrative Procurement Coordinator with German
Talent search people

As administrative procurement coordinator with german, you will: - realize purchases orders (po) using sap, following up with vendors that have not confirmed our po, coordinating with regional buyers to maintain purchasing contracts... we are looking for an administrative procurement coordinator with......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

CALL 37-2023-1 Satellite Communications Engineer
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Career path promotion (either professional category and/or annual gross salary) annual productivity upon performance possibility to complement the salary with personal grants requisitos del puestoqualifications and experience we are looking for a highly motivated, enthusiastic, energetic person, aiming......

Call 39-2023-1 Researcher position
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

*only applications via web https://www... for more information about the pons research unit click here (https://www... this is a recognition of the institute’s commitment to develop a human resources strategy for researchers (hrs4r), designed to bring the practices and procedures in line with the principles......

CALL 41-2023-1 - Satellite Communications Engineer
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

(30 points) - knowledge of programming languages (c, c++, python)... *only applications via web https://www... this is a recognition of the institute’s commitment to develop a human resources strategy for researchers (hrs4r), designed to bring the practices and procedures in line with the principles......

CALL 39-2023-2
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

*only applications via web https://www... this is a recognition of the institute’s commitment to develop a human resources strategy for researchers (hrs4r), designed to bring the practices and procedures in line with the principles of the european charter for researchers and the code of conduct for the......

CALL 43-2023-1
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Career path promotion (either professional category and/or annual gross salary) annual productivity upon performance possibility to complement the salary with personal grants requisitos del puestoqualifications and experience we are looking for a highly motivated, enthusiastic, energetic person, aiming......

Research Position - Sustainable Artificial Intelligence RU
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

*only applications via web https://www... other skills that are valuable, but not mandatory are: – knowledge of optimization theory (convex and non-convex optimizations) and distributed machine learning (edge intelligence) is an advantage... this is a recognition of the institute’s commitment to develop......

Medicina interna - trabajo en suecia
Paragona

The new facilities house the emergency clinic and outpatient clinics for all specialties... • in most of our operations, there is the possibility of flexible hours... a more beautiful life in värmland värmland is an active, creative, welcoming and open place where you can live a more comfortable life......

ICU hospital londres - enfermera UK
Reach hr consulting

• acts as the lead coordinator of all disciplines for well-coordinated patient care... • prioritizes nursing care, recognizes deteriorating patient condition and escalates to senior nursing/clinical staff immediately... 38-hour weekly schedule, divided into 12-hour shifts... • provide didactic and educational......