EDUCADORS/RES SOCIALS MATARÓ I PINEDA DE MAR
Descripción de la oferta de empleo
-Realitzar els registres individuals i els informes de seguiment de cada infant.
-Detectar possibles problemes de l'infant (de personalitat, familiars, escolars...)
-Fer mediació en situacions de conflicte que puguin afectar a l'infant.
-Personalitzar el seguiment individualitzat pel que fa a la detecció de necessitats i els progressos dels infants.
-Conèixer l'entorn familiar i social de l'infant.
-Participar de l'elaboració del projecte educatiu del Servei conjuntament amb l'equip educatiu.
-Realització d'informes.
-Informar a les famílies de tots els aspectes rellevants dels infants del servei. Experiència 1 anys. -Grau o diplomatura en Educació social finalitzat. No s'acceptaran altres formacions.
-Disposar d'experiència amb infància i adolescència en situació de risc.
-Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals actualitzat. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- FUNDACIO PERE TARRES
- Sin especificar
- 08/04/2024
- 07/07/2024
De la sentiu num... 17 de castelldefels, de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 h... a, empresa municipal de l'ajuntament de castelldefels, precisa incorporar encarregat/da en dependència directa del cap de servei es responsabilitzarà principalment de coordinar a l'equip de recollida de residus i neteja......
Formación a cargo de la empresa... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......
De vigilante de seguridad + cuatro cientos (400 € de pluses y complemnetos extras por encima del salario y de las posibles horas extras, mensualmente, dependiendo de tu perfil y necesidades... otros datos del puestoacademia de formación propia hologada por el ministerio de interior, en barcelona......
Contrato de trabajo desde el primer día... otros datos del puestotambién seleccionamos personal de sala... si te interesa contacta con nosotros y te ampliamos la informaciónrequisitos del puestose requiere experiencia mínima, facilidad para trabajar en equipoy seriedad......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para nuestra delegación de madrid funciones propias de vigilancia y seguridad, control de acceso, aperturas y cierres, rondas de control, y vigilancia de los bienes y establecimientos, controles......
Somos empresa constructora, promotora e inmobiliaria buscamos un perfil técnico para la gestión global - obra nueva y reformas - comparativas de materiales y subcontratas - valoraciones de compras inmobiliarias - tareas administrativasrequisitos del puesto- experiencia......
Autonomia i responsabilitat... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts... proactivitat i empoderament personal... intel·ligència emocional i assertivitat... l’horari que realitzaràs serà de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 14h a 18h... informar i sensibilitzar a les persones......
Coneixement acadèmic de l’anglès... l’anàlisi integral de la nostra institució i el pla d’acció hrs4r compleixen tots els requisits de progrés i qualitat de les nostres polítiques de rrhh... data d’inici del contracte: 16 de abril de 2024... horari de treball flexible per a la conciliació de la vida......
Dinamisme i autonomia... amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius... capacitat de coordinació i treball......