DEPUTY HOTEL DIRECTOR-NH PUEBLA FINZA
Descripción de la oferta de empleo
- Assist the General Manager with the preparation of annual budgets, agreeing and implementing the appropriate mechanisms to effectively manage departmental costs and all factors affecting the profitable performance of each department.
- Help to manage the commercial activity of the hotel together with the commercial department, designing the rate structure based on the defined commercial policy, occupation level and evolution of the market.
- Together with the General Manager identify commercial opportunities, contact potential clients and make visits and presentations of the hotels services.
In addition, try to find out the additional business potential of our in-house guests, and also hunt for the missing guests.
- Collaborate closely with the Sales as well as the Revenue Management department to maximize room revenue.
- Ensure corporate standards and procedures are fully implemented and regularly reviewed across each department within the hotel (CRM & Loyalty, Marketing, Quality, Customer Experience, etc).
- Attend, analyze and manage customer complaints and suggestions, under the concept of continuous improvement.
- Collaborate actively to ensure an effective and safe working environment is maintained in compliance with appropriate legislation, such as Licensing Laws, Health & Safety and other statutory requirements.
- Help the General Manager to manage and motivate Head of Departments and team members through effective communication, training and development, in accordance with company policies and relevant employment legislation.
Requisitos - At least 2 years’ experience in a position with responsibilities preferably in F&B, Front Office, Sales or Guest Relations departments, in a hotel of similar size and complexity.
- Will be highly valuable that the applicants have passed an NHHG LDP´s program.
- Highly appreciated international experience and/or having performed functions in more than one hotel.? - Degree or diploma in Business Administration, Hotel Management or related field.
- Knowledge of the principles of revenue management and commercial policies.
- Working knowledge of various computer software programs (Microsoft Office, etc) and Front Office systems.
- Fluency in local language is a must and a high level of English is required.
Se ofrece - Prestaciones de ley - Uniformes - Comedor de empleados - Vales de despensa - Acceso al NH Digital Workplace donde encontrarás todos los procedimientos y procesos para tu trabajo diario.
- Descuentos en propiedades NH Hotel Group y Minor Hotel Group a través de la tarifa y beneficios de empleado.
- Desarrollo profesional dentro de una compañía global con más de 400 hoteles y en presencia en todo el mundo.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 04/04/2024
- 03/07/2024
Hotel arima & spa is a 4* superior hotel belonging to small luxury hotels, the leading hotel association in luxury boutique hotels... hotel arima & spa opens a selection process for customer-oriented professionals for the front desk department... requirements: vocation in customer service......
This is one of the world's best hotel management systems for 2 years in a row and empowers hoteliers to run their property way more effectively... we love celebrating successes together! - employee equity scheme - annual platform hotel experience - friday lunches paid for by the company - annual salary......
Al mes transporte (incluido o abonado), alojamiento y manutención (desayuno, comida, merienda y cena) incluidos los días de actividad... otros datos del puestotipo de puesto: jornada completa, contrato fijo discontinuo salario: 1... coordinación, dirección y gestión de programa de inmersión......
Hotel de 4* superior perteneciente a la asociación hotelera líder en hoteles boutique de lujo small luxury hotels, abre un proceso de selección de profesionales orientados al cliente para el departamento de recepción... se valoran positivamente referencias y recomendaciones... profesionalidad, responsabilidad......
Contacto con el resto de departamentos del hotel para el correcto funcionamiento... colaborar en la gestión de entradas y salidas de los clientes del hotel... estamos buscando un recepcionista para hotel de 3 estrellas en el centro de barcelona, para el turno de la noche, de 11 pm a 7 am......
Arima hotel & spa ubicado en donostia-san sebastián es un hotel de 4* superior perteneciente a small luxury hotels of the world con filosofía sostenible y saludable... salario fijo+ variable... organizado y metódico, orientación a la consecución de logros personales y colectivos... grado en turismo......
Arima hotel & spa ubicado en donostia-san sebastián es un hotel de 4* superior perteneciente a small luxury hotels of the world con filosofía sostenible y saludable... salario fijo+ variable... organizado y metódico, orientación a la consecución de logros personales y colectivos... grado en turismo......
Confidencial cuenta con una posición como director de operaciones para la misión de un director de operaciones es garantizar la eficiencia y rentabilidad de las operaciones de una empresa, liderando y coordinando equipos... habilidades:gestión de cadena de suministrooptimización de procesosplanificación......
Se precisa : personal temporada 2023 camarero/a para cafetería & restaurante camarera de pisos para hotel en toledo para un puesto de trabajo fijo y bien remunerado requisitos del puestopara hotel en toledo para un puesto de trabajo fijo -imprescindible experiencia demostrada -vehículo para desplazarse......
Director para clinica dental privada en la zona de barcelona, muy buenas condiciones y posibilidad de trabajar en un gran ambiente y obtar a tener unos ingresos edlevadosrequisitos del puestoimprescindible experiencia demostrable de mas de 1 año como director o asesor en clinica dental......