Ver oferta completa

TÈCNIC FACTURACIÓ I COMPTABILITAT (H/D) AMER - AMER

Descripción de la oferta de empleo

Axxon Selecciona per una empresa dedicada a l’automatització de processos industrials pròxima a Amer, cerca un Administratiu de Facturació per una posició de nova creació al departament de Administració i Finances.

En dependència a la persona responsable de l’equip i en col·laboració d’un equip jove i consolidat, amb bon ambient de treball, la persona seleccionada començarà la seva trajectòria a l’empresa realitzant les següents funcions:


Funcions:

-Entrar factures al ERP i supervisió i control d’aquest.
-Comptabilitzar factures i fer assentaments simples.
-Dur a terme amb supervisió les conciliacions bancàries.
-Controlar i fer seguiment de comandes.
-Revisar i actualitzar diàriament les tarifes: sincronització de preus amb els proveïdors, entrada de preus, modificacions de tarifes, etc.
-Arxiu i organització de la documentació.
-Altres tasques administratives pròpies del departament.


S´ofereix:

-Bon ambient laboral i activitats de cohesió d´equip.
-Horari de dilluns a divendres, una setmana de 8 a 18h i l’altre de 7 a 15h Intensiu.
-Projecte estable amb contracte indefinit.Incorporació immediata.
-Projecció dins d’una empresa en expansió i creixement ja sigui en el mateix departament i planta o bé en altres del grup.
-Retribució inicial entre 20.000 euros - 24.000  euros/BA, segons vàlua de la candidatura. Oferta de treball a la comarca Garrotxa



Axxon Selecciona per una empresa dedicada a l’automatització de processos industrials pròxima a Amer, cerca un Administratiu de Facturació per una posició de nova creació al departament de Administració i Finances.

En dependència a la persona responsable de l’equip i en col·laboració d’un equip jove i consolidat, amb bon ambient de treball, la persona seleccionada començarà la seva trajectòria a l’empresa realitzant les següents funcions:


Funcions:

-Entrar factures al ERP i supervisió i control d´aquest.
-Registre de tots els moviments comptables al sistema intern i mantenir-los actualitzats.
-Comptabilitzar factures, revisar-les i enviar-les als clients.
-Gestió de pagaments i cobraments.
-Elaboració d´informes financers.
-Gestió de proveïdors i administració de documentació provinent d´altres departaments.
-Dur a terme amb supervisió les conciliacions bancàries.
-Revisar i actualitzar diàriament les tarifes: sincronització de preus amb els proveïdors, entrada de preus, modificacions de tarifes, etc.
-Altres tasques administratives pròpies del departament.

Experiència:

-Aportar experiència mínim de 3 anys en una posició similar, aproximadament d´un any ja sigui duent a terme tàsques de facturació i tàsques bàsiques de comptabilitat.


Formació:

-Preferentment aportar cicle formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o similar.
-Coneixements avançats d´ofimàtica.


Habilitats:

-Persona amb altes capacitats resolutives, treball en equip i de resolució de conflictes.
-Actitud positiva, proactivitat i capacitat per a treballar en equip.
-Habilitats organitzatives i capacitat per a gestionar diferents gestions a l´hora.
-Valorem candidatures pròximes a la zona d´Amer i rodalies.

Grau Superior Administració Experiència:

-Aportar experiència mínim de 3 anys en una posició similar, aproximadament d´un any ja sigui duent a terme tàsques de facturació i tàsques bàsiques de comptabilitat.


Formació:

-Preferentment aportar cicle formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o similar.
-Coneixements avançats d´ofimàtica.


Habilitats:

-Persona amb altes capacitats resolutives, treball en equip i de resolució de conflictes.
-Actitud positiva, proactivitat i capacitat per a treballar en equip.
-Habilitats organitzatives i capacitat per a gestionar diferents gestions a l´hora.
-Valorem candidatures pròximes a la zona d´Amer i rodalies.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Axxon Selecció i Treball Temporal
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 22/05/2024
Fecha de expiración
  • 20/08/2024
Encarregat/da recollida residus i neteja viària
Sac, s.a - ajuntament de castelldefels

La companyia i el repte sac, s... les seves funcions principals seran: elaborar i supervisar els quadrants diaris de servei, gestió del personal a càrrec seu, la inspecció de rutes i control de qualitat del servei, vetllar per l'acompliment de normativa interna i prl, atenció a l'ajuntament i resolució......

URGE Vigilantes zona Bages i Baix Llobregat
GCS

Se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa......

Vigilante Seguridad T.i.P. + Pluses extras
PSiS.

Envíanos tu currículum y te llamamos... de vigilante de seguridad + cuatro cientos (400 € de pluses y complemnetos extras por encima del salario y de las posibles horas extras, mensualmente, dependiendo de tu perfil y necesidades... por el ministerio de interior, y buena imagen para servicio ferroviario......

Administrativa tráfico internacional i
Ttes Sebastià tico sl

Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......

Vigilante de seguridad (t.i.p)
Grupo serveco seguridad

En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para nuestra delegación de madrid funciones propias de vigilancia y seguridad, control de acceso, aperturas y cierres, rondas de control, y vigilancia de los bienes y establecimientos, controles......

INFORMADORS/ES - GESTIÓ DE RESIDUS (VILA-SECA)
Anthesis

Autonomia i responsabilitat... intel·ligència emocional i assertivitat... proactivitat i empoderament personal... treball en equip i cooperació... flexibilitat i adaptabilitat al canvi... pensament crític i rigor científic... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts......

Plaça de Personal Tecnòleg en el marc del programa Investigo
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

L’institut té un entorn multicultural amb més de 130 membres (personal científic, tècnic i administratiu) d’arreu del món... cttc ofereix i promou un entorn divers i inclusiu i dóna la benvinguda als sol·licitants independentment de l’edat, la discapacitat, el gènere, l’origen nacional, la raça, la religió......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Dinamisme i autonomia... intervenció socioeducativa en grup i individualment... casals per vacances escolars i colònies d’estiu... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives......

MONITOR/A DE LLEURE
Sortim educacio i lleure sl

Requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies... tasques com a monitor/a per a colònies escolars a cases de colònies i càmping......

TÉCNICO/A ESPECIALISTA EN FABRICACIÓN MECÁNICA
RAS INTERIM

O mecanitzats i rectificats cnc... o català i castellà parlat i escrit de manera fluïda... o disseny i fabricació de peça única... o pla de formació i de carrera... o persona responsable amb implicació i compromís... ¿quines seràn les teves responsabilitats? en dependència del director general la teva......