Ver oferta completa

ADMINISTRATIVO/A CUSTOMER SERVICE (SUST. 6 MESES)

Lo Hospitalet de Llobregat - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Te gustaría formar parte de una empresa que está entre los protagonistas mundiales del transporte sobre ruedas con una gran implicación en la innovación tecnológica? ¿Crees que es el momento de afrontar un reto en una compañía con presencia en más de 160 países distintos, aunque sea algo temporal? ¿Está tu carrera profesional enfocada al Departamento de Customer Service y quieres seguir creciendo en grandes compañías que te permitan dar lo mejor de ti mismo/a? Si estás interesado/a en la oferta y quieres saber más, no lo dudesTe estamos buscando! ¿Qué tareas realizarás? - Atención al cliente/proveedor/a, nacional (esporádicamente, internacional).
- Gestión y seguimiento de los pedidos hasta su conclusión y facturación.
- Seguimiento/ Resolución de posibles discrepancias o incidencias en la entrega de mercancías a clientes y tratamiento de las correcciones - Soporte Gestión Compras y seguimiento.
- Control y seguimiento de stocks.
coordinación con logística y producción.
- Utilización del ERP.
carga de pedidos, emisión de listados, localización de información, elaboración de informes.
Requisitos ¿Qué estamos buscando? - Que tengas experiencia anterior en una posición similar.
- Que tengas un buen nivel de Excel.
tablas dinámicas y fórmulas.
- Que tengas disponibilidad para desplazarte cada día hasta la Zona Franca.
¿Qué ofrecemos? ¿Qué ofrecemos? - Contrato de sustitución de aproximadamente 6 meses a través de Adecco.
- Horario.
Lunes a Jueves de a horas y Viernes de a horas.
- Salario.
euros brutos anuales ( euros brutos la hora) - Incorporación lo más inmediata posible.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/03/2024
Fecha de expiración
  • 16/06/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer service (german market)
City job offers

You will focus on sales and customer service... nice to have: previous experience in sales and customer service... your day-to-day: pitch the bfi method and provide customer service support over phone, e-mail, or chat... 'nothing is impossible' mindset... advise if is the right training experience......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Dutch-speaking customer care advisor in Lisbon
City Job offers

The opportunity: we are looking for motivated customer service specialists to be part of their multicultural customer service department... the role: as a customer care advisor, your mission is to deliver premium consumer service in your language... your day-to-day at work: - deal with all customer inquiries......

Customer care specialist / barcelone / cdi
Actito españa

Parmi eux l’équipe support customer care que tu rejoindras ! nous sommes à la recherche d’un(e) customer care specialist, francophone, avec un niveau professionnel d’anglais et d’espagnol... tu as déjà travaillé au service de clients entreprise / btob (un vrai plus !)... de préférence issu(e) d’une formation......

German-speaking Customer Advisor in Lisbon
City Job offers

You will be responsible to provide friendly and professional customer service in your first language... keep records of customer interactions or transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... benefits: - competitive salary... performance bonus......

Customer care - Greece (German, Spanish and French speakers)
City job offers

Benefits: - competitive salary - possibilities to join the international mobility program - join a dynamic work environment - work from a brand-new office in athens - full initial training for all new employees - 3 euros per working day in meal vouchers - private health insurance from day one - performance......

Conductor-repartidor CON DISCAPACIDAD-3 meses.
LIMPINK SERVICIO DE LAVANDERIA,S.L.

Conductor-repartidor para los meses de julio, agosto y septiembre... requisitos del puestoimprescindible discapacidad igual o superior al 33% compatible con las exigencias del puesto... experiencia en reparto, vehículo de menos de 3500kgs con platafoma trasera elevadora... carros y cajas con ropa......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......