ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA I TRANSPORT
Descripción de la oferta de empleo
Trans Escapa, empresa familiar fundada l’any 1915. Amb 100 anys d’història, experiència i servei al món del transport terrestre i la logística. Amb una gran implantació tant a la distribució nacional com a l’europea, a més d’una superfície destinada a l’emmagatzematge de productes. El nostre objectiu és poder oferir les millors solucions en el transport per aconseguir la màxima satisfacció dels nostres clients. Per aconseguir-ho, l’empresa disposa d’un centre logístic de mercaderies a Olot, a més d’una xarxa de delegacions, oferint un servei de qualitat a tot Espanya i França, a més d’un servei a tota la Unió Europea.
Estem seleccionant un/a ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA I TRANSPORTS (torn tarda)
En dependència de la Direcció de Logística la persona seleccionada serà la responsable de liderar el procés d’organització de les rutes dels xofers. S’encarregarà de l’elaboració i seguiment de la planificació i optimització de rutes i de la millora continua de l’estratègia de repartiment propi i subcontractat assolint l’equilibri entre la satisfacció dels nostres clients i l’optimització del temps de repartiment.
El perfil correspon a una persona amb estudis superiors relacionats amb transport i/o Logística i amb consolidada experiència en planificació i optimització de rutes de repartiment.
Imprescindible domini d’eines ofimàtiques
Pensem en un professional dinàmic i resolutiu, amb sòlides habilitats per la gestió d’equips, capaç d’aproximar-se a la realitat de l’equip de repartidors
Horari de 14:30 a 22:30h de dilluns a divendres ( amb certa flexibilitat)
Es tracta d’una excel·lent oportunitat de liderar un projecte de millora en una empresa amb uns importants objectius de creixement.
Detalles de la oferta
- Commonsense RRHH
- 26/04/2024
- 25/07/2024
De la sentiu num... 17 de castelldefels, de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 h... a, empresa municipal de l'ajuntament de castelldefels, precisa incorporar encarregat/da en dependència directa del cap de servei es responsabilitzarà principalment de coordinar a l'equip de recollida de residus i neteja......
Ambiente de trabajo dinámico... contrato temporal de 6 meses con posibilidad de permanencia... salario anual bruto de 18... disponibilidad para trabajar de lunes a viernes... experiencia en logística no esencial pero valorada... una empresa líder en el sector de la logística está buscando activamente......
Formación a cargo de la empresa... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......
De vigilante de seguridad + cuatro cientos (400 € de pluses y complemnetos extras por encima del salario y de las posibles horas extras, mensualmente, dependiendo de tu perfil y necesidades... otros datos del puestoacademia de formación propia hologada por el ministerio de interior, en barcelona......
Cambios de fluorescentes... relleno de gasoil en el deposito de grupo electrógeno... salario de 11,34 € brutos/hora... operario/a mantenimiento y limpieza empresa logística - 1148414 descripción/responsabilidades:desde temporing seleccionamos un/una operario/a de mantenimiento y limpieza para una importante......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Rogamos se comuniquen via email o por hatssaprequisitos del puestoexpericia y ganas d eformar parte de nuestro equipo... buscamos personal para el sector del transporte nacional e internacional incorpòracion inmediata, imprecindible conocimentos d elogistica, tener un ingles basico ofrecemos horario......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para nuestra delegación de madrid funciones propias de vigilancia y seguridad, control de acceso, aperturas y cierres, rondas de control, y vigilancia de los bienes y establecimientos, controles......
Autonomia i responsabilitat... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts... proactivitat i empoderament personal... intel·ligència emocional i assertivitat... l’horari que realitzaràs serà de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 14h a 18h... informar i sensibilitzar a les persones......
Coneixement acadèmic de l’anglès... l’anàlisi integral de la nostra institució i el pla d’acció hrs4r compleixen tots els requisits de progrés i qualitat de les nostres polítiques de rrhh... data d’inici del contracte: 16 de abril de 2024... horari de treball flexible per a la conciliació de la vida......