TRABAJO TASQUES ADMINISTRATIVES ATENCIO LLEIDA, LLEIDA
(16 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Tasques administratives atencio en Lleida, Lleida
Interiorista i atenció al client en botiga de mobles
Capacitat per elaborar pressupostos i dur a terme tasques de facturació... coneixements en tendències de decoració i interiorisme... confecció i seguiment de pressupostos...
Tècnic/a suport servei habitatges
Responsabilitats i tasques a desenvolupar:- vetllar i participar en l'acompliment del pla d'atenció individual... supervisar i donar suport en la realització de...
• suport en tasques administratives generals del departament... • perfil organitzat, detallista, amb ganes d’aprendre i amb capacitat per gestionar múltiples tasques...
Les tasques principals seran les de responsable de l’equip d’interiorisme · atenció proveïdors i industrials de les parts d’interiorisme· plantejament...
tasques administratives generals:- atenció a correus electrònics i gestió de comunicacions internes i externes en materia laboral i comptable...
Realitzar tasques de gestió i coordinació de la seva àrea de treball... es requereix experiència contrastada al sector i en tasques similars a les requerides...
Comptabilitat de facturesrealització de tasques administratives diverses segons les necessitats de l'equip i l'empresa... atenció telefònica- facturació- eines ofimàtiques-...
Auxiliars informació i taquilla estació lleida
Experiència mínima de 3 mesos en tasques similars... competències / coneixements: experiència mínima de 3 mesos en tasques similars... tolerància a l'estrés...
Tècnics/es informàtics/es o administratius/ves amb coneixements d’informàtica
– tasques administratives relacionades amb el servei... formació en informàtica, administració o àrees afins... – bones habilitats comunicatives i orientació a l’usuari...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnic/a formació i orientació laboral
Busquem un/a professional per a incorporar-se a l'àrea d'orientació laboral de l'entitat realitzant tasques d'orientació i formació, amb la fi d'assolir que les...
Tècnic/a per al departament de persones i jurídic
✓experiència en tasques similars a les del lloc de treball ofert... ✓experiència duent a terme tasques en l’àmbit de la prevenció de riscos laborals...
Dependent/a mostrador i recanvis
Capacitat d'organització i decisió: criteri per prioritzar tasques i atendre clients amb eficàcia... usuari d'ofimàtica: familiaritzat amb programes de gestió d'estoc...
Es requereix un mínim de coneixements per poder realitzar les tasques... la persona seleccionada realitzarà tasques de suport al departament comptable: comptabilització...
Administratiu/va departament comptabilitat
Experiència mínima de 2 anys en un lloc similar, desenvolupant tasques administratives i comptables... control i conciliació bancària... experiència 2 anys...
Administratiu/va dept manteniment
Busquem una persona organitzada i proactiva que porti a terme la gestió del departament de manteniment amb diverses tasques administratives...
Ajudants/tes de manteniment de vía férrea
Desenvolupar com ajudant (sempre acompanyat d'un operari amb experiència) tasques de manteniment d'aparells ferroviaris, via i infraestructura...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?