TRABAJO PERSONAL NETEJA ANYS LLEIDA, LLEIDA
(40 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal neteja anys en Lleida, Lleida
Borsa personal neteja i suport en cuina en residència (infants i joves)
Son tasques relacionades amb la neteja del centre i ajuda domèstica... organitzar i ser responsable de l'estoc de materials de neteja i bugaderia, amb la finalitat...
Experiència 1 anys... neteja d'instal·lacions, aules i oficines... català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 -...
Valorable experiència en neteja permisos de conduir: b... operari/a de neteja d'oficines i altres (preferiblement amb certificat de discapacitat)...
Borsa neteja i ajuda domèstica - llar residència
Experiència professional necessària: 1 any d'experiència en neteja en posició similar... descripción de la oferta a intress necessitem personal de neteja i ajuda...
Borsa neteja i ajuda domèstica - llar residència
A intress necessitem personal de neteja i ajuda domèstica per nodrir la nostra borsa de personal per cobrir suplències o bé vacants que poden sorgir en el servei...
Personal tãcnic per a servei dâatenciã a menors inimputables - subjecte a licitaciã
personal tàcnic per a servei d'atencià a menors inimputables per tot el territori de catalunya - subjecte a licitació... fases i funcions del personal tècnic:...
Personal docent d'ofimàtica
Experiència 1 anys... experiència professional en l’àmbit de la unitat de competència de 2 anys amb acreditació i de 4 anys sense... c) els qui acreditin una experiència...
Personal docent mòdul d'anglès (mf0977_2)
C) els qui acreditin una experiència docent contrastada d'almenys 600 hores en els darrers set anys en formació professional per a l'ocupació o del sistema educatiu...
Experiència 1 anys... competències / coneixements: domini del paquet office... espanyol (parlat superior, escrit superior), català (parlat superior, escrit superior)...
¿Quieres encontrar trabajo?
Responsable personal comptable / fiscal
Almenys 2 anys en lloc similiar... )-conciliació bancària-pool bancari-planificació fiscal i financera-control de préstecs / leasings-suport a departament d’administració...
Personal departament laboral (assessoria)
Experiència 3 anys... competències / coneixements: capacitat de treball en equip, bona atenció telefónica i personal... altes i baixes de treballadors, contractes...
Personal administració (departament laboral)
Experiència 5 anys... competències / coneixements: àmbit fiscal i tributari... tasques relatives al departament laboral... confecció de nomines, alta, baixes, redacció...
Personal administració oficina atenció a clients
Confecció i recàrrega de targetes- atenció a la clientela: informació del servei, dels títols de viatge, queixes experiència 1 anys... en tasques d'atenció la clientela...
Experiència 2 anys... totes les tasques relacionades amb el món de l'assessoria, comptabilitat, presentació d'impostos, fiscalitat i gestions varies...
Personal comptable, fiscal i mercantil
Experiència 1 anys... revisió i conciliació de comptes de les societats... competències / coneixements: • domini del procés comptable – fiscal...
Personal instalador/a carpinteria
Experiència 1 anys... espanyol (parlat superior, escrit superior), català (parlat superior, escrit superior)... instalación y reparación de persianas, mosquiteras...
Experiència 2 anys... disponibilitat per viatjar... funcional), espanyol (parlat c1 - d... executar campanyes google ads i social media+ creació de contingut visual...
Borsa integradors/es social llar residència
Què farás?liderar, gestionar i supervisar el taller d'autonomia de l'espai personal i higiene personal... supervisar i/o administrar el tractament farmacològic d'acord...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?