TRABAJO FACTURACIO PREPARACIO
(21 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Facturacio preparacio
Horari: de dilluns a divendres amb horari de 9:00 a 19:00... experiència: 2 anys d'experiència en feines amb tasques similars a les descrites...
Promoure la solidaritat i harmonia entre elles, establint-ne l’arbitratge necessari per mediar, conciliar i resoldre les qüestions litigioses o conflictives no disciplinàries...
Personal administratiu/va oficina
Gestió del procés contractual amb els treballadors/res gestió del procés de nòmines en coordinació amb la gestoria externamanteniment de les àrees de rh a la intranet...
• experiència de treball amb les administracions públiques, entitats socials o del tercer sector... • gestió documental... • coneixements mitjans-alts de comptabilitat...
Recepcionista de nit per hotel 4*
Funcional), anglès (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar), francès (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)... control i auditoria abans del tancament del dia...
Comercial pel canal de distribució horeca
Oferir suport a la direcció comercial: oferint suport en la formulació, execució i seguiment de l’estratègia de màrqueting global i del pla operatiu comercial; identificant...
Personal auxiliar administratiu de clínica oftalmològica (ref. 6031)
Atenció bàsica al pacient: recepció del pacient, creació de la història clínica, presa de primeres mesures d'agudesa visual amb autorefractòmetre, organització i...
Competències / coneixements: sagepla comptableaeat siitreball en equip... imprescindible experiència minima de 5 anys en departaments d'administració i comptabilitat...
Hores setmanals... es valorarà tenir coneixements de comptabilitat bàsica... sou brut anual: 18... competències tècniques:- comptabilitat- gestió administrativa-...
¿Quieres encontrar trabajo?
Coordinació amb altres departaments per assegurar la correcta fluïdesa d'informació i recursos... ambient de treball únic: treballa en un entorn rodejat de natura...
Funcions: - muntar les bicicletes adquirides pels clients a través de la web... encaixat, preparació i facturació de les bicicletes muntades i pendents d'enviament...
), quan sigui necessari, per a informar/puntualitzar/resoldre les incidències i temes específics relacionats amb les comandes... sector fabricació i comercialització...
Es valorarà el coneixement de francès o alemany... la creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc...
Horari de jornada partida de 8h a 13h i de 15h a 18h... aquest/a professional dependrà directament de la direcció i serà responsable de la gestió administrativa...
Tecnic/a logisitca i comerç exterior
· analitzar riscos i oportunitats de la normativa canviant revisar i actualitzar codis hs pels productes del grup (actuals i nous)... · donar suport en el funcionament...
Control de risc dels clients... responsabilitzar-te de la comptabilitat general de l'empresa... gestió documental i altres tasques administratives...
Responsable d'administració i finances
Informã tica a nivell d'usuari avanã§at: processadors de textos, base de dades, full de cã lcul i valorable coneixement de l´a3... idiomes: catalã , castellã ...
Ha de ser una persona ordenada i molt metòdica, amb un alt nivell d’autoexigència i orientat a l’excel·lència i la millora continuada... familiaritzat amb els processos...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?