Ver oferta completa

TÈCNIC/A EN ADMINISTRACIÓ I FINANCES

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Principals funcions i tasques:

- Arxivar, classificar i organitzar la documentació:

Endreçar i classificar informàticament expedients i documentació
Classificar, registrar i arxivar documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establerts per l’empresa
Classificar, escanejar, distribuir i arxivar el correu electrònic i la correspondència rebuda
Actualitzar l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.)
Rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics
- Elaboració i creació de documentació:

Elaborar fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca
Seleccionar i desenvolupar sistemes d'arxiu manuals i automatitzats d'acord amb els procediments establerts, optimitzant l'ús dels recursos en funció de les necessitats d'informació
Gestionar la informació en bases de dades informatitzades
Tramitar i realitzar la gestió administrativa en la presentació de documents en diferents organismes i administracions públiques en els termes i formes requerides
- Gestionar les demandes d’informació:

Atendre el telèfon, donant resposta a qüestions informatives, incidències i/o reclamacions de clients, proveïdors, etc.
Redactar i emetre documents, a través de correu electrònic i correu ordinari
Buscar informació a la xarxa per a donar resposta a demandes de tercers
- Gestió d'aprovisionament d'existències:

Realitzar el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament
Administrar i gestionar l'aprovisionament d'existències
Registrar les entrades i sortides d'existències, mitjançant el suport informàtic o documentals. Experiència 2 anys. - Es requereix experiència objectivable en lloc de treball similar.

- Es requereixen coneixements del tercer sector i del món associatiu, i de justificacions econòmiques i subvencions, tant públiques com privades.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Fundació Intermedia
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 1500€ - 1500€
Fecha de publicación
  • 02/05/2024
Fecha de expiración
  • 31/07/2024
Administrativa tráfico internacional i
Ttes Sebastià tico sl

Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......

INFORMADORS/ES - GESTIÓ DE RESIDUS (VILA-SECA)
Anthesis

Treball en equip i cooperació... autonomia i responsabilitat... intel·ligència emocional i assertivitat... proactivitat i empoderament personal... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts... pensament crític i rigor científic... flexibilitat i adaptabilitat al canvi......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Assessora comercial de publicitat
Alpha disseny

Oferim: - formació en l'entorn digital... emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... sou fix + comissions requisitos del puesto requisits: -experiència en vendes -actitud altament comercial, empatia i bon tracte amb la gent -estar familiaritzats en entorns digitals -català/castellà parlat......

Vacant de neteja de comunitats de veins
SERLIMKA

Castella parlat i entes... tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... zona de treball: montornes, montmelo, vilanova del valles i rodalies... residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia......

Gestor de Proyectos JUNIOR (backoffice)
TURBOIBER ELEVACIÓN S.L.

Capacidad de aprendizaje en diferentes áreas técnicas... jornada completa en horario partido (intensiva los viernes)... experiencia previa de 1 a 3 años en proyectos técnicos... ¡únete a nosotros y conviértete en parte de un equipo excepcional!... habilidades de comunicación, colaboración, sociable y......

ES PRECISA CAMBRER/A
GUT HOST-13 SL

Profesional, formalitat, resolutiu, responsable i treballador... imprescindible català parlat, anglès i experiència demostrada amb referències... es precisa cambrer/a, un plus amb nocions de cocteleria i sala per a restaurant a gràcia... jornada partida/ extres......

Delineante eléctrico
Trébol ibérica DEM (Diseño Ejecución y Manutención, S.L.)

Necesitamos incorporar un delineante eléctrico para participar en oficina técnica, en la delineanción de proyectos fotovoltaicos... experiencia de más de 3 años en oficina técnica de proyectos eléctricos industriales preferiblemente de energía-dominio de autocad... com/ofertas/delineante-electrico-fotovoltaicas/......

Delineante P&ID
Trébol ibérica ett (Delineación y Asesoramiento E.T.T., S.L.)

Necesitamos incorporar a importante ingeniería de madrid, un delineante de procesos para participar en oficina técnica en proyectos de plantas industriales de energía, petróleo, gas... com/ofertas/delineante-p-and-id/requisitos del puestoexperiencia:-experiencia de más de 5 años trabajando como delineante......

Delineante electrico fotovoltaicas
Trébol ibérica DEM (Diseño Ejecución y Manutención, S.L.)

Necesitamos dos delineantes eléctricos para participar en oficina técnica, en la delineanción de proyectos fotovoltaicos... experiencia:experiencia de más de 3 años en oficina técnica de proyectos eléctricos industriales preferiblemente de energía... salario a convenir... com/ofertas/delineante-electrico-fotovoltaicas/......