Ver oferta completa

SUPERVISOR ARMANI EXCHANGE

Descripción de la oferta de empleo

We are hiring a Supervisor (40 hr) in our Armani store in C.C Madrid Río to be responsible for the daily on-site supervision of the sales team ensuring a great customer experience.PURPOSEAs a member of the management team, you will reporting to our Store Manager supporting the store maximizing the sales and service performance by leading from the front and being a role model to the team. You will use your knowledge and the product itself to drive the sales team and deliver a world-class service every time.RESPONSIBILITIES Provide support and encouragement to the sales team to ensure they and the store meet daily, weekly, and monthly store targets.You will ensure you to maximize sales opportunities and deliver a world-class service every time.Carry out any reasonable requests made by the management to ensure the smooth and efficient running of the store.Support management in providing coaching sessions for the team to aid their development in luxury service.Follow grooming guidelines and are incorrect season uniform at all times.DAILY OPERATIONSAssist management in the seamless operation of the daily running of the store by completing daily planners, setting individual targets, assigning lunch breaks, and ensuring there is optimal floor cover.Make sure the team complies with the company's timekeeping and attendance expectations.Ensure accurate operations of the tills are carried out and follow company guidelinesSupport Management in stocktake preparations and a good understanding of the process from an Operations and Loss Prevention point of view.Understand and achieve your sale targets, productivity, ATV, UPT, and mystery shopper results. To be reviewed and assessed by your line manager.HOUSEKEEPING AND HEALTH & SAFETYMaintain the highest standards of housekeeping within the store, externally and internally and ensur Heatlh and Safety standards.Be aware of the store's security procedures and help protect the company's interests bringing concerns to the attention of management to minimise theft possibilities.BEHAVIOURS FOR SUCCESSMotivated, energised individual with a positive attitude towards the role.Strong commitment to customer service and maintaining excellent store standards.Ability to work on own initiative and be proactive.Maintain a high level of communication always with clients, colleagues, and other members of management.Ability to coach and mentor junior members of staff.PROFILEProven experience in retail and management roles.Strong leadership, communication, and collaboration skillsComfortable leading team-building initiativesKnowledge of inventory managementCompetency in Microsoft Office.High level of English
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Giorgio Armani
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 02/05/2024
Fecha de expiración
  • 31/07/2024
Supervisor de Mantenimiento
Hotel 5*

Actualmente estamos buscando un supervisor para unirse a nuestro equipo de mantenimiento en el rosewood villa magna... nuestros supervisores son designados para coordinar y gestionar el mantenimiento y conservación diarios del hotel bajo la dirección de la dirección de mantenimiento......

Supervisor de equipos comerciales
Occident

Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... plan de carrera personalizado... ingresos según valía del candidato... desarrolo de un negocio propio... conciliación familiar... ofrecemos: -formación a cargo de la......

Production Supervisor
VALEO

Is that you? we want to know you! job: production supervisor schedule: full time employee status: regular job type: permanent contract join us !being part of our team, you will join: one of the largest global innovative companies, with more than 20,000 engineers working in research & development a multi-cultural......

Supervisor equipo comercial
Catalana occidente

Ofrecemos: formación continua posibilidad de promoción dentro de la compañía plan de carrera adaptado a cada candidato cm... buscamos personas emprendedoras para gestionar equipos de mediadores......

Supervisor de sitio de fibra óptica alemania
Square one Resources

Reuniones periódicas con el personal externo de la planta y los responsables de las empresas colaboradoras gestionar y controlar la entrega del proyecto... permiso de conducir categoría b dispuesto a viajar o mudarse otros datos del puesto beneficios: vehículo de la empresa subsidio de vivienda......

SUPERVISOR ADMINISTRATIVO AEROPUERTO DEL PRAT
GESNAER CONSULTING, S.L.

Recopilación y registro de datos - seguimiento diario de analisis y supervisión del control de calidad de limpieza aeropuertuaria- realización de informes diarios, semanales y mensuales... requisitos del puestotitulación requerida: grado en ade otros datos del puestodeseable: inglés y office......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Tecnico de sistemas informáticos y software
Odekia

Se busca técnico de implantación y helpdesk de sistemas informáticos y software para dar soporte informático de sistemas y aplicaciones software (desarrollos propios y de terceros), redes y microinformática, y para administración del dominios de windows y correo de exchange......

Comercial
Occident

Conciliación familiar -promoción interna a supervisor y a jefe de equipo, o a asesor financiero requisitos del puesto -persona emprendedora, comunicativa, dinámica y con buena presencia -ganas de superación personal y profesional -estudios mínimos: bachillerato o grado medio -informática: nivel de usuario......

Comercial de ventas
INDOMOTEK SL

Identificar y resolver cuestiones técnicas-trabajar interfuncionalmente con otros empleados para cubrir las necesidades de losclientes y cerrar acuerdos de ventasresponsabilidades adicionales:-tomar decisiones con buen criterio-mantener una buena gestión del tiempo-actuar con integridad y respeto-adaptarse......