RESPONSABLE DE RRHH - VALLÈS OCCIDENTAL
Descripción de la oferta de empleo
En dependència de Direcció, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran:
- Crear polítiques de RRHH (atracció i fidelització del talent, gestió del talent, desenvolupament, retribució, clima laboral,...).
- Garantir el compliment legal en tota la gestió de Recursos Humans.
- Desenvolupar i supervisar estratègies i iniciatives globals de RRHH alineades amb l´estratègia empresarial general.
- Gestionar els onboardings i la formació del personal.
- Recolzar als responsables de departaments en la gestió i avaluació dels respectius equips.
- Encarregar-se de l´administració del personal (altes, baixes, control horari, control d´absentisme, control de variables, gestió de nòmines,...).
- Donar suport a la introducció d´eines digitals de RRHH (despeses, registre de temps, etc.).
- Participar activament en diversos projectes i esdeveniments de RRHH a tota l´empresa i al Grup del qual l´empresa forma part.
- Participar en el procés de reclutament i selecció, sigui de forma directa o a través de partners especialitzats.
- Coordinació amb el Servei de Prevenció Aliè en la gestió de la prevenció i incidències de Riscos Laborals.
- Reportar a la Direcció i proporcionar suport en la presa de decisions relatives a persones.
S´ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa industrial que pertany a important grup multinacional.
- Ser el/la Cap de l´Àrea de RRHH i, per tant, la persona de referència a l´empresa en política salarial i organitzativa, relacions laborals i formació.
- Possibilitat de desenvolupar polítiques de RRHH amb certa autonomia i llibertat.
- Estabilitat laboral en empresa sòlida i en continu creixement.
- Formació contínua en lideratge i en el negoci de l´empresa.
- Flexibilitat horaria d´entrada i sortida: entrada de 7h a 9:30h i sortida a partir de les 16h.
- Assegurança mèdica. Oferta de treball a la comarca Osona
- Formació específica en RRHH i coneixement de les tendències i pràctiques actuals en RRHH.
- Coneixements de la normativa laboral actual.
- Proactivitat i capacitat per a treballar amb autonomia però disposant d´habilitats per al treball en equip.
- Intel·ligència emocional i capacitat de gestió i negociació.
- Capacitat per al lideratge d´equips.
- Habilitats comunicatives, empatia, habilitats per a la resolució de conflictes i orientació al multitasking.
- Residència al Vallès o comarques limítrofs o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
- Disponibilitat per viatjar puntualment a fires o esdeveniments internacionals de la companyia (2-3 vegades a l´any).
Es valorarà positivament nocions d´alemany, així com coneixements d´elaboració de nòmines.
- Català i castellà: avançats.
- Anglès: avançat (B2-C1). - Es valorarà positivament Màster o Postgrau en RRHH, Direcció de Persones o MBA. - Formació universitària finalitzada en Relacions Laborals, Ciències del Treball, Psicologia, ADE o similars. Es requereix experiència mínima de 3 anys desenvolupant tasques i funcions similars a les descrites, sigui com a Tècnic de RRHH, HRBP, Adjunt a Director/a de RRHH, preferiblement en empresa industrial exportadora.
Detalles de la oferta
- ETALENTUM
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 03/05/2024
- 01/08/2024
En colaboración directa con el responsable de campo y el responsable de calidad, asegurar el suministro y la calidad del producto recepcionado en almacén... interempleo recruitment selecciona un/a responsable almacén para una empresa referente del sector agroalimentario en la zona de cox (alicante)......
¡estamos buscando responsable para nuestro departamento tecnico... 5 años de experiencia en puesto similar... persona resolutiva ante posibles problemas... conocimientos en el sector de la seguridad... sueldo segun valía... análisis e interpretación de avisos de receptora... requisitos del puestoresponsabilidad......
*imprescindible cumplimiento de requisitos mínimos · requisitos deseados - experiencia comercial exitosa en otros sectores... caser, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de......
Identifying prospect potential customers through various channels, including cold calling, networking, and online research... you will carry out tasks such as: conduct cold acquisition to expand the customer base... strong organizational skills and the ability to multitask effectively......
Residencia en el vallès oriental... nuestro local se encuentra en parets del vallès (barcelona)... queremos incorporar a un auxiliar administrativo con inglés: beca o media jornada (tardes) para nuestra oficina en parets del vallès funciones: atención al teléfono preparar informes de candidatos y otros......
Ubicarlo y almacenarlo correctamente en la planta en bases a las especificaciones del responsable de planta y dirección técnica... desde elemfur estamos buscando una persona responsable para trabajar en empresa de gestión de residuos plásticos, las tareas a realizar serán: recepcionar y descargar correctamente......
Residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia minim un any en el sector de neteja... tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... castella parlat i entes......
Perfil: persona responsable y con iniciativa... precisamos incorporar responsable de restaurante con experiencia en puesto similar de al menos 5 años... imprescindible dominio de inglés... motivador en gestión de equipos don de gentes y empatía con las personas buena presencia tareas: se encargará de......
Contrato mercantil (autonomo/a) atención : ingresos basados en comisiones por trabajo y ventas realizadas mínimo nivel académico requerido técnico graduado superior requisitos del puesto requisitos; autorización de trabajo en la comunidad europea... disponibilidad inmediata y de horario mínimo 8 horas/diarias......
Como asesor inmobiliario, serás responsable de ofrecer soluciones personalizadas y asesoramiento experto a tus clientes, acompañándolos en sus decisiones de inversión y búsqueda de propiedades... si estás buscando dar un cambio o avanzar en tu carrera profesional, grupo century 21 urban servicios inmobiliarios......