PRÀCTIQUES A MÀRQUETING D'EXPERIÈNCIES - TURISME CULTURAL, PREMIUM I MÈDIC
Descripción de la oferta de empleo
Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de programes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i incrementar la competitivitat de l'oferta.
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) treballa per promoure el sector turístic català a l’exterior a través, entre d’altres, del Programa Turisme cultural i el Programa Turisme premium. El turisme cultural és un dels elements de singularització de la identitat catalana. El segment del turisme de luxe/premium és un dels més demandats per contribuir a l’augment de la despesa turística, com es destaca al Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya.
L’ACT també treballa per potenciar Catalunya com a destinació de turisme mèdic, a través de la marca Barcelona Medical Destination (BMD).
Per això s’ha preparat un important pla d’accions dels Programes de l’ACT pel 2024.
Donaries suport a:
La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d’accions i objectius del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme Premium i la marca BMD (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B, etc.)
Totes les tasques relacionades amb difusió, comunicació i promoció del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme premium i la marca BMD: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d’accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...
La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)
I realitzaries també aquestes tasques:
Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament dels programes i de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Fer el seguiment de convenis, comunicació d’accions, assistència a reunions internes i externes.
Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correcció/altes/baixes d’informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic.
Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts per a la seva posterior publicació a la web.
Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Detalles de la oferta
- Agència Catalana de Turisme
- 11/03/2024
- 09/06/2024
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter, instagram, linkedin i altres xarxes socials: recerca d’informació, documentació......
Les tasques a desenvolupar són: programació i dinamització de les sessions seguiment dels alumnes requisitos del puesto titulació de monitor/a de lleure titulació i experiència en activitats esportives possibilitat d'incorporació immediata otros datos del puestos'ofereix: contracte laboral amb categoria......
Experiència en activitats similars... possibilitat d'incorporació immediata... habitualment, de dilluns a dijous de 16:30 a 17:30... certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual... requisitos del puesto- grau relacionat amb l'educació o estar-lo cursant... títol de monitor/a de lleure......
Menta precisa incorporar a su plantilla un responsable de proyecto para un espacio museístico en la ciudad de valencia... funciones: - planificar y organizar los horarios del personal, según las categorías profesionales asignadas a cada puesto - preparar y enviar informes al responsable del proyecto......
Aquest és un reconeixement al compromís de l’institut per desenvolupar una estratègia de recursos humans per a investigadors (hrs4r), dissenyada per alinear les pràctiques i els procediments amb els principis de la carta europea de l’investigador i el codi de conducta per a la contractació d’investigadors......
Les termes tels que crm, html, css, sql, xml te sont familiers... un environnement de travail international une plateforme à la pointe de la technologie et en constante évolution cdi à temps-plein une assurance santé tickets restaurants 6... tests de personnalité et raisonnement (2 fois 35 min) chez......
Intégré(e) à une équipe constituée de 2 médecins pneumologues, vous avez une activité libérale de consultation et d'hospitalisation pour un service d’une vingtaine de lits... autres atouts : * rémunération d'environ 120 000 € /an à ce jour* pas de rachat de patientèle* un plateau technique moderne et......
• projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial kpis • results analysis according kpi's definedrequisits• educational background in business administration or industrial engineering......
Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància......
Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància......