Ver oferta completa

PRÀCTIQUES A MÀRQUETING D'EXPERIÈNCIES - TURISME CULTURAL, PREMIUM I MÈDIC

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

T’agradaria realitzar pràctiques promovent el turisme cultural, premium i mèdic?
Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de programes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i incrementar la competitivitat de l'oferta.
 
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) treballa per promoure el sector turístic català a l’exterior a través, entre d’altres, del Programa Turisme cultural i el Programa Turisme premium. El turisme cultural és un dels elements de singularització de la identitat catalana. El segment del turisme de luxe/premium és un dels més demandats per contribuir a l’augment de la despesa turística, com es destaca al  Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya.
L’ACT també treballa per potenciar Catalunya com a destinació de turisme mèdic, a través de la marca Barcelona Medical Destination (BMD).
Per això s’ha preparat un important pla d’accions dels Programes de l’ACT pel 2024.
 
Donaries suport a:
La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d’accions i objectius del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme Premium i la marca BMD (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B, etc.)
Totes les tasques relacionades amb difusió, comunicació i promoció del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme premium i la marca BMD: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d’accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...
La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)
I realitzaries també aquestes tasques:
Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament dels programes i de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Fer el seguiment de convenis, comunicació d’accions, assistència a reunions internes i externes.
Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correcció/altes/baixes d’informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic.
Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts per a la seva posterior publicació a la web.
Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Agència Catalana de Turisme
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 11/03/2024
Fecha de expiración
  • 09/06/2024
Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter, instagram, linkedin i altres xarxes socials: recerca d’informació, documentació......

Monitor/a d'activitats extraescolars esportives
Klousner SL

Les tasques a desenvolupar són: programació i dinamització de les sessions seguiment dels alumnes requisitos del puesto titulació de monitor/a de lleure titulació i experiència en activitats esportives possibilitat d'incorporació immediata otros datos del puestos'ofereix: contracte laboral amb categoria......

Monitor/a d'activitats extraescolars
Klousner SL

Experiència en activitats similars... possibilitat d'incorporació immediata... habitualment, de dilluns a dijous de 16:30 a 17:30... certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual... requisitos del puesto- grau relacionat amb l'educació o estar-lo cursant... títol de monitor/a de lleure......

Site Manager Gestión Cultural
Menta Advertinsing

Menta precisa incorporar a su plantilla un responsable de proyecto para un espacio museístico en la ciudad de valencia... funciones: - planificar y organizar los horarios del personal, según las categorías profesionales asignadas a cada puesto - preparar y enviar informes al responsable del proyecto......

Plaça de Personal Tecnòleg en el marc del programa Investigo
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Aquest és un reconeixement al compromís de l’institut per desenvolupar una estratègia de recursos humans per a investigadors (hrs4r), dissenyada per alinear les pràctiques i els procediments amb els principis de la carta europea de l’investigador i el codi de conducta per a la contractació d’investigadors......

Customer care specialist / barcelone / cdi
Actito españa

Les termes tels que crm, html, css, sql, xml te sont familiers... un environnement de travail international une plateforme à la pointe de la technologie et en constante évolution cdi à temps-plein une assurance santé tickets restaurants 6... tests de personnalité et raisonnement (2 fois 35 min) chez......

Médico especialista en neumología para Clínica en Francia
Cabinet APPEL MEDICAL SEARCH

Intégré(e) à une équipe constituée de 2 médecins pneumologues, vous avez une activité libérale de consultation et d'hospitalisation pour un service d’une vingtaine de lits... autres atouts : * rémunération d'environ 120 000 € /an à ce jour* pas de rachat de patientèle* un plateau technique moderne et......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

• projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial kpis • results analysis according kpi's definedrequisits• educational background in business administration or industrial engineering......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància......

Educador/a pel servei Centre Obert Infantil a Badalona
Casal dels Infants

Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància......