PROJECT MANAGER PHARMA MANUFACTURING, NOORD-BRABANT
Descripción de la oferta de empleo
The Project Manager Automation GAHM IT (Information Technology) (Global Animal Health Manufacturing IT) supports the realization of value through understanding business processes, followed by identification, implementation, and realization of appropriate and right-sized IT solutions at the GAHM site operations. The PM (Project Management) will lead and coordinate all activities within the projects scope and ensure delivery on time and within agreed budgets. Additionally, the PM will assure full and continuous compliancy with regulatory and company requirements, for example CSV (Computerized Systems Validation) and SDLC (Software Development Lifecycle).
Responsibilities:
Define and maintain Project Scope (incl. cost, quality, and timelines) via the GAHM-IT Statement of Work
Define and maintain WBS (Work Breakdown Structure) Project Schedule for IT/OT activities in alignment with all project stakeholders
Ensure that all projects are delivered on-time, within scope and within budget
Ensure resource availability/allocation to projects on time
Define and maintain IT/OT project risks
Monitor cost / schedule variance
Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of multiple projects
Manage changes to the project scope, project schedule, and project costs using appropriate verification techniques
Track project performance, specifically to analyze the successful completion of short and long-term Milestones/goals
Meet budgetary objectives and adjust project constraints based on financial analysis
Facilitate project status reports to project stakeholders
Communication on project status and performance throughout all the project stages with all project stakeholders
Partner with platform teams to conceptualize solution architectures adhering to documented directions and standards while addressing business strategies, business capability requirements, business processes, information assets, and the operating model of the client business area
Guard GAHM IT way of working
Qualifications:
Bachelors degree in business information systems or related discipline, or equivalent and extensive related project experience.
Experienced in managing projects
Able to facilitate organizational change management.
Strong business acumen, and easy rapport with peers and executives
Organizational savvy leveraging social network to escape hierarchy. Adept at managing diverse relationships across expertise, geography, and culture.
Open and receptive to listening, and discerning pain points Embraces innovative ideas, evidence and fosters a collaborative atmosphere
Automation domain knowledge (ISA 95 level 2/3)
Experience in working with PLC/SCADA systems, PCS7 etc.
Experience in the pharmaceutical (GxP (Good (anything) Practices)) or similar industry
Must have hands on experience with MS Project and Power BI (Business Intelligence)
PMP/ Prince certification is preferred
PLC, SCADA
PLC, SCADA
Detalles de la oferta
- Axiom Software Solutions
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 20/05/2025
- 18/08/2025
Se valorarán candidaturas con formación ciclo formativo grado superior... otros datos del puestoposición muy interesante con autonomía técnica y liderazgo en el desarrollo de proyectos variados a nivel técnico, con clientes de diversos sectores, en una empresa que fomenta la formación, el desarrollo......
Requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 2 años como store manager o assistant manager en el sector de artículos exclusivos y de alta gama... uno de nuestros clientes está buscando un store manager para unas de sus tiendas de lujo dentro del corte inglés... supervisión de visual merchandising......
Necesitamos un community manager habilidoso con una sólida formación en diseño gráfico y dominio de illustrator y photoshop... ¡estamos contratando: community manager con experiencia en artes gráficas! ubicación: barcelona - presencial descripción del puesto: buscamos a una persona talentosa para unirse......
Para ampliar nuestra red, buscamos un business development manager (h/m/x) con pasión por las ventas y las colaboraciones educativas... business development manager (h/m/x) – programas educativos y alianzas ubicación: remoto / región dach paris metropolitan university ofrece programas educativos innovadores......
Buscamos un business development manager (h/m/x) apasionado por las ventas y la consultoría estratégica... business development manager (h/m/x) – consultoría y estrategia empresarial ubicación: remoto / región dach northgate group ofrece consultoría empresarial de primer nivel y soluciones estratégicas......
Para apoyar nuestro crecimiento, buscamos un business development manager (h/m/x) con pasión por las ventas y la innovación tecnológica... business development manager (h/m/x) – soluciones empresariales innovadoras ubicación: remoto / región dach taskforce solutions ofrece soluciones empresariales e......
Requisitos del puestocurrently, we are on the lookout for a visionary store manager who embodies the essence of our brand – someone who can seamlessly blend the art of salesmanship with the science of team motivation... we are seeking an individual who thrives on challenges, embraces creativity, and......
Confidencial cuenta con una posición como supply chain manager para optimizar la cadena de suministro para garantizar la eficiencia en la distribución de productos y la satisfacción del cliente... 000,00 € eur - 40... 000,00 € eur por año bruto jornada laboral: de lunes a viernes modalidad: presencial......
Involve rh cuenta con una posición como community manager para crear y mantener una comunidad online activa y comprometida, gestionando la presencia de la marca en redes sociales y generando interacción con los seguidores... • planificar y ejecutar calendarios de publicaciones, alineados con la estrategia......
¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión operativa y prestando apoyo en la gestión financiera del inmueble, así como supervisando todos los servicios, operaciones y funciones acordadas en el mandato......