Ver oferta completa

PAYROLL COORDINATOR

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Desde LHH Recruitment Solutions buscamos para importante entidad financiera un/a Coordinador/a de Administración de Nóminas (People & Payroll Coordinator) ¿Tienes experiencia liderando procesos de nómina y beneficios sociales en entornos exigentes? ¿Te apasiona la optimización de procesos y la mejora continua? ¡Esta es tu oportunidad! Funciones principales.
Coordinación y gestión integral de procesos administrativos de RRHH.
nóminas end to end, seguros sociales, IT, reducciones de jornada, bajas, pagos diferidos, etc.
Gestión de IRPF.
control, revisión, transmisión, balances y declaraciones anuales.
Coordinación del pago de Seguridad Social a través del sistema SILTRA.
Gestión de beneficios sociales y planes de retribución flexible.
Participación activa en la elaboración y seguimiento del presupuesto del área de People.
Atención a empleados en consultas relacionadas con nómina y beneficios.
Apoyo en auditorías financieras y procesos judiciales relacionados con administración de personal.
Coordinación de documentación para planes de pensiones y revisiones actuariales.
Revisión de encuestas INE y soporte en proyectos de revisión de headcount.
Requisitos.
Grado en ADE, Relaciones Laborales o Económicas.
Más de 5 años de experiencia en coordinación de nóminas y beneficios sociales.
Conocimiento actualizado de normativa fiscal y laboral.
Manejo de software de nóminas y sistemas HRIS.
Experiencia en presupuestación y análisis financiero.
Alta capacidad de adaptación, atención al detalle y visión crítica para la mejora de procesos.
Se ofrece.
Contrato indefinido.
Jornada flexible y posibilidad de teletrabajo.
Viernes tarde libre.
Plaza de parking.
Seguro médico.
Banda salarial muy competitiva, según valía Requisitos Experiencia en payroll y administración de personal de unos 5 años Beneficios Teletrabajo Flexibilidad Seguro médico Plaza de parking Convenio Banca
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • LHH
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 26/06/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Payroll & HR admin specialist
Sommet GLOBAL

Expertise: provide first level of advice to clients on hr administration, payroll and labour matters, and escalate advanced requests to our local payroll providers or labour lawyers... verify the output received from local accountants and payroll specialists; present it and explain it to clients......

Accounts assistant
Flying bark productions

Timesheet collation: collect, review, and submit timesheets to external payroll providers for processing... familiarity with online banking, payment processing, and payroll coordination familiarity with budgeting, cost tracking, and financial reporting in a project-based environment... com/careers/180?source=awq9nte%3d......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Administrative and Technical Assistant
The Geodes Oil and Gas Plc

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Onboarding Specialist (24-40 hours)
ThisWorks EOR Services S.L.

Collaborate with hr and payroll teams for smooth integration... thisworks, a netherlands-based provider of employer of record (eor) services, payroll solutions, and work permit assistance, is seeking an organized and proactive onboarding specialist to manage the onboarding process for employees in spain......

Profesor de inglés
English Connection Parque Alcosa

All the hours will be included in the payroll... essential: at least 4 years experience preparing for cambridge b1/b2/c1 level certifications... has experience in teaching... has good communication skills and responsibility... training and constant support from your headteacher......