Ver oferta completa

ORIENTADOR/A LABORAL (PRAT DE LLOBREGAT)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de orientador/a laboral pel territori prat de Llobregat.
FORMACIÓ:
Formació reglada en ciències socials: Educació social, treball social, pedagogia, psicopedagogia, psicologia i altres
FUNCIONS I TASQUES:

Disseny, planificació i execució d’itineraris d’acompanyament a la inserció de persones en situació d’exclusió social i residencial.
Lideratge en la planificació i implementació de les accions adreçades a la millora de l’ocupabilitat de les participants, sent proactiva en l’anàlisi de necessitats i la formulació de propostes per a donar-hi resposta.
Planificar les accions segons les condicions establerts en el programa d’hores, actuacions i nombre de persones ateses en coordinació amb la xarxa de recursos del territori.
Realitzar processos de selecció de persones susceptibles de ser beneficiàries de participar en els processos d’acompanyament a la inserció.
Realitzar les entrevistes d’acollida per validar el perfil dels participants
Disseny, planificació i execució d’accions grupals adreçades a la capacitació en competències.
Implementar accions grupals que donin a les necessitats d’orientació i inserció com son tallers competencials i suport a l’espai de recerca de feina
Elaborar les justificacions tècniques requerides per l’administració referents al projecte MAIS i donar resposta als requeriments que presenti
Elaborar els informes de seguiment i tota la documentació requerida pel programa MAIS
Contribuir desenvolupament i execució de l’estratègia global de l’àrea d’ocupació per a millorar l’atenció de les persones que realitzen itineraris d’inserció sociolaboral a Prohabitatge
Executar accions de suport a la inserció per donar resposta a necessitats detectades en el col·lectiu de persones ateses.
Donar resposta als requeriments del finançador elaborant i aportant la documentació

RESULTATS ESPERATS
- Executar els projectes d’acció directa, d’acord amb els dissenys definits, els criteris de qualitat interns i les instruccions i normatives del client finançador.
- Organitzar i executar la seva activitat d’acord amb els objectius planificats per la coordinació de l’àrea d’inserció, col•laborant amb l’equip per tal d’assolir els resultats previstos. Acompanyar a les persones en el procés d’inserció del que és tutora, proporcionat eines i recursos adients i mediant entre la persona i les seves necessitats socials.
- Coordinació amb el/la tècnic/a d' intermediació les oportunitats de pràctiques i d'inserció.
- Ser el referent dels casos assignats.
- Detectar necessitats bàsiques, dificultats i mancances per la cobertura de les mateixes. Derivació a serveis de suport, ja sigui interns com externs, de manera coordinada amb el/la referent social. Dinamitzar l’arribada de l’ajut.
- Treballar la metodologia d’anàlisi d’ocupabilitat, perfil professional i disseny de projecte professional.
- Elaborar la documentació de seguiment dels casos: informació oficial, diari de seguiment, informe mensual. Graella de dades i d’indicadors actualitzades de manera mensual.
- Assegurar i preservar la documentació actualitzada dels casos en els expedients tecnològics i físics (seguint la protecció de dades).
- Participar a les reunions de seguiment de programa i casos. Participar en la elaboració de memòries anuals.
- Realitzar sessions grupals d’orientació i tutories individuals a les persones participants al programa o programes
COMPETÈNCIES
Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones
Organització i planificació de la feina
Capacitat d’adaptació i flexibilitat
Capacitat de resiliència
Gestió de la frustració
Gestió de conflictes
Habilitat comunicativa i escolta activa
Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
Puntualitat en les obligacions laborals
Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials
Autonomia per al seu lloc laboral
Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès
Contracte Indefinit vinculat al projecte MAIS Essencials 25-26.
Inici: 01/08/2025 (finalització prevista 31/12/2026)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Prohabitatge
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 23/07/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Asesora Laboral en practicas
PONTER ABOGADOS

Redacción y gestión de contratos de trabajo, proceso completo de nóminas, gestión de it, variaciones de contrato... formada por más de 30 profesionales y varias divisiones de negocio... interpretación de diferentes convenios colectivos, asesoramiento a clientes y resolución de consultas......

ADMINISTRATIVO DEPARTAMENTO LABORAL
Estudio Juridoco 4

Cálculo de liquidaciones en supuestos de extinción de contrato... comunicación de partes de it, at... presentación y resolución de incidencias de seguros sociales... confección de contratos de trabajo con el aplicativo de nómina, incluyendo la redacción de cláusulas adicionales si procede......

Asesor laboral/ rrhh/ contable/asesor fiscal/
Del prado and partners solicitors s.l

Manejo de programas de facturación... contabilización de facturas... conciliación diaria de banco... contabilidad de un despacho de abogados y clientes externos... conocimientos: laboral: altas, bajas, seguros sociales, cálculo y elaboración de nóminas, contratos de trabajo, cálculos de indemnizaciones......

Asesor/a Laboral (Régimen del Hogar)
House and Kids Consulting S.L.

Agencia autorizada por el sepe, buscamos un/a profesional para asumir funciones de gestoría laboral vinculadas al régimen especial de empleados del hogar... requisitos del puesto titulación universitaria en rrhh, relaciones laborales o ade conocimiento en legislación laboral dominio de excel 1 año de......

Oferta Laboral Asesor Comercial de Ventas Securitas Direct
Securitas Direct España

Oferta laboral asesor comercial de ventas securitas direct trabajo para todo el año formación completa a cargo de la empresa habilidades sociales, carnet conducir documentación en regla envía cv a *****@*****/p> requisitos del puestoactitud proactiva agrado hablar con gente......

¿ Buscas un cambio en tu vida laboral?
Silvia de re/max

El sistema de trabajo re/max lo hace posible... tendrás la oportunidad de desarrollarte profesionalmente al más alto nivel y no tener límites en tu carrera laboral... tener unos conocimientos mínimos acerca del proceso de comercialización en cualquiera de sus sectores: viviendas, terrenos, terciario......

ASESOR\A LABORAL
ESENCIALjobs

Nóminas, seguros sociales (altas, modificaciones, bajas), siltr@, cra, contratos (identificación y formalización), sepe, convenios (conocimiento para interpretarlos y aplicar en la empresa), modelo 111 y 190 de aeat- nóminas, seguros sociales (altas, modificaciones, bajas), siltr@, cra, contratos (identificación......

PRÁCTICAS MARKETING, DISEÑO GRÁFICO, DISEÑO WEB Y MULTIMEDIA
NETT FORMACION SL

¿qué consigues con la beca?- multiplicar tu empleabilidad: con un año de experiencia accederás mucho más fácilmente a los puestos de trabajo de tu sector, destacando frente al resto de candidatos... por su contenido actualizado basado en las necesidades actuales de las empresas y las ofertas de empleo......

Técnico/a rrhh toledo
Habemus

Posibilidad real de liderar iniciativas de transformación... participar en campañas de sensibilización y mejora del entorno laboral... conocimiento actualizado en legislación laboral y gestión administrativa de personal... comunicación interna y clima laboral impulsar la cultura corporativa a través......

Beca formativa marketing madrid
Nett formacion sl

¿por qué la beca talentic te permite acceder al mercado laboral con éxito?porque el año de prácticas te proporcionará la experiencia mínima que exigen en la mayoría de las ofertas de trabajo... recuerda:-es una formación dual, de máster+prácticas-6h de prácticas por la mañana y 2 horas de formación de......