Ver oferta completa

OH&S SUPERVISOR

Descripción de la oferta de empleo

About USAt MAXAM we work to offer our clients throughout the world a wide range of products and services, generating solutions, and full technical support to respond to their most specific needs. Since our founding in 1872 by Alfred Nobel, MAXAM has grown by leaps and bounds. We are now a global company specializing in energy materials. We apply all our talent, energy and knowledge to the mining and civil engineering sectors, anywhere in the world. A lot has changed since Alfred Nobel started the business but some things haven´t changed: our dedication to our people to achieve excellence in what we do.SummaryIntegrate and promote the OH&S management system at all hierarchical levels, including the obligation to include prevention as the first and main issue in any activity or decision, with the objective to realize zero accidents or incidents in the workplace.FunctionsPromote the OH&S Policy and the guidelines which derive from it, considering them in the corresponding Prevention Annual Activities Plan of the workplace.Assure compliance of OH&S regulations and procedures at all levels of the workplace.Develop the OH&S management system in the workplace and ensure that it adjusts to current legislation, keeping records of the different activities.Ensure that the content of the procedures relating to the OH&S management system are achievable and measurable over time.Supervise, coordinate and participate in the definition of risks in the workplace to ensure their elimination or control.Promote and facilitate to the Factory Manager/Country or CE Manager all the necessary support and information related to the Prevention and Occupational Health and Safety management system that helps to achieve the safety objectives.Manage and keep a fluent communication with Trade Unions on the Risk Prevention and Occupational Health and Safety management system in the workplace.Maintain and update the skills of the employees (managers, supervisors and operators) in the workplace with regard to Risk Prevention and Occupational Health and Safety.This job definition contents the main duties and responsibilities but the employee could meet other tasks as may be assigned by his/her superior at the same level of competence and/or responsibility.Comply with MAXAM Safety, Quality, Environment & Security Policy.Comply with MAXAM Policies, procedures and processes.Education/QualificationsUniversity degree (Chemical or Industrial Engineering, Physics).Master’s degree in OH&S.Professional Experience3 to 5 years experience in OH&S in Industrial companies or Prevention Services.English B2 or preferred C1Knowledge in OHSAS 18001:2007.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • MAXAM
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 19/04/2024
Fecha de expiración
  • 18/07/2024
Supervisor de Mantenimiento
Hotel 5*

Actualmente estamos buscando un supervisor para unirse a nuestro equipo de mantenimiento en el rosewood villa magna... * comida o cena por turno por parte del hotel... * prestar especial atención a los detalles sin descuidar los estándares de calidad... * buscamos una persona con gran proactividad, gran......

Supervisor de equipos comerciales
Occident

Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... programas formativos... plan de carrera personalizado... buscamos: -personas emprendedoras... conciliación familiar... con ganas de crecer profesionalmente llevando su......

Production Supervisor
VALEO

Is that you? we want to know you! job: production supervisor schedule: full time employee status: regular job type: permanent contract join us !being part of our team, you will join: one of the largest global innovative companies, with more than 20,000 engineers working in research & development a multi-cultural......

Supervisor equipo comercial
Catalana occidente

Buscamos personas emprendedoras para gestionar equipos de mediadores... ofrecemos: formación continua posibilidad de promoción dentro de la compañía plan de carrera adaptado a cada candidato cm......

Supervisor de sitio de fibra óptica alemania
Square one Resources

Responsable del control económico y planificación de proyectos... reuniones periódicas con el personal externo de la planta y los responsables de las empresas colaboradoras gestionar y controlar la entrega del proyecto... responsabilidades: distribución del trabajo entre los diferentes colaboradores......

SUPERVISOR ADMINISTRATIVO AEROPUERTO DEL PRAT
GESNAER CONSULTING, S.L.

Requisitos del puestotitulación requerida: grado en ade otros datos del puestodeseable: inglés y office... recopilación y registro de datos - seguimiento diario de analisis y supervisión del control de calidad de limpieza aeropuertuaria- realización de informes diarios, semanales y mensuales......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Comercial
Catalana Occidente

Trabajo en un entorno dinámico -gestión integral de clientes, fidelización de cartera -productos y herramientas de trabajo competitivas -promoción interna a supervisor y a jefe de equipo, o a asesor financiero requisitos del puesto-persona emprendedora, comunicativa, dinámica y con buena presencia -ganas......

Enfermero/a atención domiciliaria
Talent search people

¿te gustaría trabajar en el sector respiratorio? y ¿te gustaría hacer atención domiciliaria?¡esta es tu oportunidad! ¿donde trabajarás?:empresa multinacional que se dedica a atender a pacientes con patologías respiratorias precisa de un/a enfermero/a para realizar atención domiciliaria......

Comercial de ventas
INDOMOTEK SL

Identificar y resolver cuestiones técnicas-trabajar interfuncionalmente con otros empleados para cubrir las necesidades de losclientes y cerrar acuerdos de ventasresponsabilidades adicionales:-tomar decisiones con buen criterio-mantener una buena gestión del tiempo-actuar con integridad y respeto-adaptarse......