OFERTA INFORMATIVA - RESPONSABLE FINANCER I DE RECURSOS HUMANS (H/D)
Descripción de la oferta de empleo
El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca Descripció de l'oferta AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A.
ELS CV QUE NO ES PRESENTIN VIA EL LINK NO ES TINDRAN EN COMPTE AXXON SL precisa seleccionar un/a responsable financer i de recursos humans per incorporar a l'equip de treball a Breda.
Condicions laborals.
Contracte.
Indefinit Horari.
dilluns a divendres, horari flexible Salari.
€ salari brut mensual Tasques i responsabilitats.
Àrea Financera.
Elaboració i seguiment del pressupost anual.
Supervisió de la comptabilitat general i analítica.
Preparació d'informes financers i estats comptables.
Gestió de tresoreria, fluxos de caixa i relacions bancàries.
Coordinació d'auditories externes i internes.
Control de costos, anàlisi de desviacions i propostes de millora.
Presentació d'impostos i compliment d'obligacions fiscals.
Suport en decisions estratègiques des de la perspectiva financera.
Gestió de la correcta activitat de les persones sota el seu càrrec.
Assumpció de diverses tasques clau del departament.
temes internacionals, gestió i negociació bancària, detecció d’oportunitats, inversions financeres...
Àrea de Recursos Humans Coordinació de processos de selecció i contractació.
Gestió de nòmines, contractes i relacions laborals (amb suport de gestoria) Responsabilització del desenvolupament i implementació de polítiques internes.
Avaluació de l'acompliment i plans de carrera.
Formació i desenvolupament de l'equip.
Clima laboral i resolució de conflictes.
Coordinació amb PRL i vigilància de la salut.
Representació davant organismes oficials (INSS, SEPE, inspecció laboral...).
Establir i vetllar pel compliment de les polítiques internes laborals, reconduint progressivament les dinàmiques actuals cap a un marc normatiu clar, que afavoreixi relacions laborals sòlides i transparents.
Requisits Formació i experiència.
Formació en ADE, Econòmiques, RRHH o similar.
-Coneixements de legislació laboral i fiscal.
Mínim 5 anys d’experiència consolidada en funcions financeres i recursos humans.
Experiència en l'àmbit internacional Experiència en el sector industrial imprescindible (sector siderometal·lúrgic especialitzat en fabricació de línies d’envasament).
Altres requisits.
Residència a la província de Girona o rodalia del barcelonès.
Nivell d’anglès fluid (mínim C1) Altres idiomes seran valorables.
Carnets professionals.
Carnet B Competències valorables.
Adaptabilitat al canvi Planificació i Organització Responsabilitat
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 02/07/2025
- 04/01/2026
Suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... gestió de reserves i promoció de les activitats... manteniment i dinamització de les xarxes socials de l’empresa... entorn de treball agradable, amb producte local i de qualitat... inici previst: 1 de novembre de 2025......
Disponibilitat i requisits imprescindiblesdisponibilitat per treballar en horari de matins i caps de setmana o de tardes i caps de setmana... ús de tpv i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa... coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al......
• organización de actividades de team building... • control de absentismo y seguimiento de empleados... • ganas de aprender... • posibilidad de incorporación inmediata... • gestión del crecimiento profesional a través de estrategias de marketing... período de beca y condiciones• duración mínima de 3......
• organización de actividades de team building... • control de absentismo y seguimiento de empleados... • ganas de aprender... • posibilidad de incorporación inmediata... • gestión del crecimiento profesional a través de estrategias de marketing... período de beca y condiciones• duración mínima de 3......
Inmobiliaria prósima con más de 25 años de experiencia en el sector inmobiliario busca agentes/comerciales por ampliación de plantilla para su oficina en málaga zona de ciudad jardín sita en c/ emilio thuiller nº 30, málaga 29014 se ofrece: alta en seguridad social a jornada completa sueldo fijo + comisiones......
Nivel alto de inglés... ser una persona responsable y atenta... 2 días de fiesta a la semana seguidos... valoramos formación de cfgs en hostelería y turismo... cuál será tu misión: como segundo/a responsable de sala serás el encargado del buen funcionamiento del restaurante y terraza en tu turno de trabajo......
Cumplimiento de objetivos: contribuir al logro de los objetivos de ventas y rentabilidad de la sección... servicios de nutrición y dietética... gestión operativa: conocimiento en gestión de stock, pedidos, implantación de producto y optimización de la exposición... oportunidades de crecimiento y desarrollo......
Buen ambiente de trabajo... archivo y mantenimiento de documentación laboral... posibilidad de desarrollo profesional en empresa consolidada... apoyo en procesos de selección y contratación... grupo elosa busca incorporar un/a técnico/a de recursos humanos para su sede en madrid, a jornada completa de......
Diseño e implementación de políticas de directorio activo de windows... estamos buscando a un responsable de infraestructura de sistemas informáticospara trabajar con nosotros en ftejerez, en el departamento de informática, en el área de infraestructura... experiencia en administración de redes......
Oferta laboral asesor comercial de ventas securitas direct trabajo para todo el año formación completa a cargo de la empresa habilidades sociales, carnet conducir documentación en regla envía cv a *****@*****/p> requisitos del puestoactitud proactiva agrado hablar con gente......