MANAGEMENT
Descripción de la oferta de empleo
departamental dins de l'àrea comptable i financera, amb capacitat de
treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.
Tareas
ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
SERVEIS GENERALS:
Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones
Requisitos
Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE
Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç̧
L’adaptació́ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes
La coordinació́ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball
L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva
Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi
Detalles de la oferta
- Palau de Can Sunyer, S.l.
- 04/10/2023
- 29/05/2024
Organization, management and documentation of national and international projects and project/group meetings... group administration visitor management, group's members holidays and absences follow-up, travel management... this position requires a person with high expertise in european competitive funds......
Organization, management and documentation of national and international projects and project/group meetings... group administration visitor management, group's members holidays and absences follow-up, travel management... this position requires a person with high expertise in european competitive funds......
• experience in maintenance of management systems and risk management... •strong time management and multitasking skills... experience with methodologies for managing incidents, changes, performance measurement and project management... • approximately 5 years working in quality role......
Use their initiative to drive innovation and identify potential opportunities and risks within the accounts, contributing to the commercial management strategy achievement... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand......
Main tasks and responsibilities: · manage different spin-off projects, including coordination with operating technologies area · management of technical projects, including coordination with icn2 (barcelona) and ict (castelló) · help to define and execute the strategy for business intelligence · client......
Automation and management of ci/cd pipelines and other devops tools... help in the implementation, design and management of apis, web services, streaming platforms and cloud services running in cloud infrastructures... we’re very open to hear your opinions and ideas about how we can do things better......
Agencia broadway management, departamento infantil, especializada en trabajar con modelos infantiles:niños modelo, niñas modelo, bebés modelo... otros datos del puestosi su perfil encaja les presentaremos a los diferentes procesos de selección y casting para televisión y fotografía......
Otros datos del puestorequisitos del puesto en nuestra agencia de modelos infantiles no necesitamos unas características especiales, únicamente niños y niñas simpáticos y expresivos ante las cámaras, que les guste posar y no sean vergonzosos... agencia broadway management, departamento infantil, especializada......
Agencia de representación artística modelos modelos infantiles azafatas broadway management - departamento infantil - agencia representación modelos infantiles agencia de modelos infantiles, broadway model, departamento kidsseleccionamos nuevos modelos infantiles necesitamos niños, niñas y bebés para......
Todas las nacionalidades, perfiles y características... broadway management, broadway kids, broadway model... campañas de publicidad, fotografía, moda, eventos, televisión, e-commerce moda, imagen... requisitos: buena imagen... proceso de selección abierto para agencia de modelos juveniles......