JUNIOR FACILITIES & PROJECT MANAGER- RETAIL & OFFICES
Descripción de la oferta de empleo
At AWWG, transformation is embedded in our DNA.
Founded in under the name of Pepe Jeans Group.
With headquarters in Madrid, Spain, and design offices in London and Nice, this global fashion group integrates the iconic brands Pepe Jeans London, Hackett, and Façonnable.
AWWG also has the master franchisee and agency for Tommy Hilfiger (Spain and Portugal) as well as the agency for Calvin Klein, DKNY, Donna Karan, and Karl Lagerfeld (Spain and Portugal).
AWWG currently has over points of sale, a presence in 86 countries globally, and a workforce of more than employees of 79 nationalities.
As a global retail platform, the Group is committed to constant evolution and to creating brand equity by transformation, in line with the changes, challenges, and inherent needs of the industry.
The three iconic brands are unified as part of AWWG while each maintains its own strong DNA and values, built up over thirty years in the retail sector with strong design teams, product development, and brand enhancement.
AWWG continuously evolves, pushing the limits and defying the status quo to create value through innovative, aspirational, and sustainable products that prioritize excellence, craftsmanship, differentiation, and quality.
The Project! Lead and Coordinate Strategic Maintenance and Refit Projects Across Our Stores, SIS, Offices, and Showrooms – Ensuring Operational Excellence and Brand Consistency What will the role entail? Coordinate and supervise the preventive and reactive maintenance actions of the facilities of all the company's properties (stores, offices, corners -Corte Inglés- and showrooms) working with CMMS (Computerized Maintenance Management System) – GMAO system.
Analyze, evaluate and address maintenance incidents Management of costs Supervise the coordination of the activities of suppliers Project Management for store closures and small refits Promote the implementation of improvements in your area to guarantee optimal achievement of results.
What we offer in exchange? Great international working environment.
Corporate Offices in Madrid with canteen and parking available.
Flexible benefits Discount on the brands of the Group.
Home office on Friday depending on the position.
Opportunities for professional development and growth within the company.
A collaborative and inclusive work environment.
Permanent contract Education Level.
Architectural / Interior and Industrial Design.
Minimum of 2 years working in an engineering and maintenance environment.
Basic understanding of construction systems.
A minimum of 2 years working with CMMS (Computerized Maintenance Management System) – CMMS system.
Strong organizational and problem-solving skills.
Excellent communication and interpersonal abilities.
Languages.
Spanish and English.
Technical requirements.
Excel and AutoCAD.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 26/06/2025
- 04/01/2026
Incorporándose al departamento de ingeniería, será responsable de diferentes proyectos para cliente, de automatización, instalación eléctrica y sistemas de bombeo, gestionándolos de forma integral, desde el contacto con cliente hasta el cierre... supervisar la instalación, puesta en marcha, pruebas y......
Requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 2 años como store manager o assistant manager en el sector de artículos exclusivos y de alta gama... uno de nuestros clientes está buscando un store manager para unas de sus tiendas de lujo dentro del corte inglés... incorporación a una firma consolidada......
Otros datos del puesto ¿qué ofrecemos? trabajo muy dinámico con fondos de inversión internacionales, socimis y family offices... ¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión operativa y prestando apoyo......
Necesitamos un community manager habilidoso con una sólida formación en diseño gráfico y dominio de illustrator y photoshop... ¡estamos contratando: community manager con experiencia en artes gráficas! ubicación: barcelona - presencial descripción del puesto: buscamos a una persona talentosa para unirse......
Para ampliar nuestra red, buscamos un business development manager (h/m/x) con pasión por las ventas y las colaboraciones educativas... business development manager (h/m/x) – programas educativos y alianzas ubicación: remoto / región dach paris metropolitan university ofrece programas educativos innovadores......
Para apoyar nuestra expansión, buscamos un business development manager (m/f/d) con fuerte perfil comercial, sensibilidad para detectar oportunidades y motivación por captar clientes con alto valor estratégico... responsabilidades: * identificar posibles clientes con reclamaciones legales financiables......
Buscamos un business development manager (h/m/x) apasionado por las ventas y la consultoría estratégica... business development manager (h/m/x) – consultoría y estrategia empresarial ubicación: remoto / región dach northgate group ofrece consultoría empresarial de primer nivel y soluciones estratégicas......
Para apoyar nuestro crecimiento, buscamos un business development manager (h/m/x) con pasión por las ventas y la innovación tecnológica... business development manager (h/m/x) – soluciones empresariales innovadoras ubicación: remoto / región dach taskforce solutions ofrece soluciones empresariales e......
Poner arquitecto junior como asunto del email... com/ por favor mandar una carta de presentación incluyendo las expectativas de salario, cv y portfolio en un único pdf de máximo 10mb a *****@*****... estamos buscando el siguiente miembro para nuestro equipo: arquitecto junio modelador revit, a jornada......
Buscamos a un coordinador de proyecto junior y en prácticas trilingüe de alemán/inglés/castellano que nos ayude a llevar las cuentas nacionales e internacionales... si eres nuevo o no has terminado tus estudios, pero sabes que vales y te atreves con estos temas, también... si te gusta el trato con clientes......