Ver oferta completa

HR ADMINISTRATOR (FRENCH SPEAKING)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Do you have a background in human resources or administration? Do you have excellent communication skills and a high attention to detail? Are you seeking for your next career opportunity in beautiful Barcelona? We have the perfect job for you! Your responsibilities as an HR Administrator will be.
Being a general point of contact for candidates and clients Creating, issuing, and handling contracts   Managing invoices and payslips  Collaborating with various departments, regarding financial and legal issues Communicating with clients in relation to contracts, onboarding, or other general queries  Assisting any issues the candidates may have Skills, qualifications and interested you need to succeed in this role.
You have a native level of French and full professional proficiency in English You are currently based  in Barcelona (NIE + SSN) You have relevant experience in Administration and HR You are able to collaborate closely with different departments  You have high communication skills You have excellent organizational skills and attention to detail Nice to have.
Bachelor’s or Master’s degree What Benefits are in it for you? Salary based on your level of experience + additional benefits (meal vouchers, life insurance, pension plan, etc.) Career growth opportunities International and multicultural environment A company with a worldwide reputation Start date.
ASAP
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • BluSelection
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 14/05/2024
Fecha de expiración
  • 12/08/2024
Java Developer with French/German
Sollers Consulting

• fluency in french or german (b2/c1 level at least)... • ability to work in the european union... • good command of english language, at least b2/c1 level... about the skills and tools... you need: • at least 1 year of commercial experience as a software developer, preferably in java......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Requisitos del puestoexperience in high quality customer service support would be ideal (b2c) good and professional communication skills native level of german plus fluent level of english knowledge of local or spanish language would be an asset but not required for the job data updates process good......

OFFER COMMERCIAL DEPARTMENT ECOMMERCE TOURISM NATIVE FRENCH
Yumping.com

¿qué ofrecemos? - contrato indefinido - salario: 15... requisitos: - que tu lengua madre sea el francés... que te guste trabajar en equipo... 30 h (1h para comer) y viernes de 9 a 15 horas - incorporación inmediatarequisitos del puesto- incorporación inmediata... que seas una persona dinámica, extrovertida......

INTERNSHIP FRENCH CONTENT WRITER. E-COMMERCE TOURISM
Yumping.com

Buscamos candidatos con habilidades comunicativas y de redacción de contenidos que quieran formar parte de nuestro equipo internacional realizando prácticas en el departamento de contenidos web de yumping francia... 30 h (1h para comer) y viernes de 9 a 15 h - beca: 300 € - 400 € brutos / mes según la......

Auxiliar ayuda domicilio Visa patrocinada UK
Reach hr consulting

Reach hr consulting tiene una presencia europea activa en españa, portugal, rumania, italia, polonia, bulgaria, lituania, eslovaquia y en la república checa... atencion domiciliaria - asistente de enfermería - londres - visa patrocinada descripción de la empresareach_hr_consulting se especializa en la......

Home Support Visa patrocinada Asistente de enfermería UK
Reach HR Consulting

Reach hr consulting tiene una presencia europea activa en españa, portugal, rumania, italia, polonia, bulgaria, lituania, eslovaquia y en la república checa... servicio automóvil proporcionado por el empleador... trabajamos con clientes tanto en los sectores de salud pública como privado......

Live IN - Asistente de atención médica
Reach HR Consulting

Live in - asistente de atención médica - beneficios de atención interna / a largo plazo - kent uk reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... estamos en el proceso de seleccionar y contratar a un asistente de atención médica para la atención domiciliaria prolongada......

Enfermera / Asistente de atención médica con experiencia
Reach HR Consulting

Enfermera / asistente de atención médica con experiencia - coche de apoyo a domicilio y combustible - belfast reino unido reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... funciones: higiene básica, comodidad y cuidado de la salud, según su grado de dependencia y......

Asistencia domiciliaria - Auxiliar de enfermería Stansted
Reach HR Consulting

Asistencia domiciliaria - auxiliar de enfermería - alojamiento en coche y combustible - stansted (área de londres) reino unido reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... funciones: higiene básica, comodidad y cuidado de la salud, según su grado de dependencia......

Asistencia domiciliaria Asistente enfermería Basingstoke
Reach HR Consulting

Asistencia domiciliaria - asistente de enfermería - alojamiento en coche y combustible - basingstoke reino unido reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... funciones: higiene básica, comodidad y cuidado de la salud, según su grado de dependencia y las pautas......