Ver oferta completa

FRONT OFFICE INTERNSHIP - KIMPTON AYSLA

Descripción de la oferta de empleo

What's the internship?

As Front Office intern, you'll be supporting the department in all required areas, including handling reservations, guiding guests and being a Kimpton ambassador.

You'll be supervised by the Front Office team.

Your day-to-day

Welcome guests in a friendly, prompt and professional manner recognizing IHG Rewards Club Members and returning guests.

Check guests in, issue room keys, provide information on hotel services and room location.

Ensure required identification is taken from guests at check-in in line with local legislative requirements.

Answer phones in a prompt and courteous manner.

Work as part of a team and communicate with other departments as per hotel procedures to ensure excellent quality and service.

Perform other duties as assigned including guest room tours, concierge services, special guest requests, etc.

What we need from you

Currently studying a bachelor's degree in hospitality or related field.

Possibility to sign an agreement with your school for 6 months preferably.

Previous hotel knowledge and experience in operational departments will be valuable.

Must be fluent in English.

Proactive, positive, energetic, dynamic, emphatic, team-worker and with passion for service.

What to expect from us

Economic compensation.

Uniform and laundry service for the uniform.

Training programmes and access to IHG's training tool.

Meals included on shift.

Cool environment and lots of fun
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Kimpton Aysla Mallorca
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/07/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Office de Cocina (Limpieza)
Rastaurante Caná Golf

Buscamos un profesional para el office con al menos 1 año de experiencia en office en restaurantes con gran volumen de actividad... ofrecemos contrato fijo de 40 horas semanales... esto implica barrer, fregar y desinfectar el suelo, así como limpiar y desinfectar las mesas, estanterías y otros elementos......

Office Manager
GH COSTA BLANCA

¡únete a nuestro equipo!estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... * destreza en el uso de herramientas informáticas y de gestión de documentos... requisitos del puestorequisitos:......

Office Manager
GH CostaBlanca

¡únete a nuestro equipo! estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... si cumples con los requisitos y estás buscando un nuevo desafío profesional, ¡te estamos buscando!envía......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

FRONT DESK / ADMINISTRACIÓN SERVICIO TÉCNICO
SAT Motos Eléctricas

Experiencia demostrada en el trato al cliente en exposición física, atención telefónica, e-mail y whatsapp... dependerá del responsable de postventa de la empresa, reportará informes diarios de incidencias de particulares y flotas, salidas de los técnicos y entregas requisitos del puesto- experiencia......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Valet
Arima Hotel & Spa

• retirada de la ropa sucia de las habitaciones de salida y recogida de ropa sucia de los office... descripción de funciones y responsabilidades: • repartir la lencería, aguas y amenities entre las camareras de pisos, dejándolo en los diferentes office del hotel... • gestión de peticiones de clientes......

Summer Jobs in 5* Hotels in Greece and Cyprus
JobTrust HR & Recruitment

We have available vacancies in: ● f&b; (hostess/waiters/ bartenders) ● front office (reception/guest relations; groom/bellboy) ● animation (sports activities/ entertainment/kids animation) ● spa department (manager/therapist/receptionist/promoter) requirements: ● eu nationals ● excellent command of the......