COORDINADOR/A DE SERVEIS DE SALUT
Descripción de la oferta de empleo
En dependència directa de la Presidència del CCR la tasca principal serà la d'exercir d'enllaç entre els diferents Òrgans de Gestió que integren aquesta entitat científica col·laborant entre la Presidència, Junta de Representants i l'Assemblea amb les 5 Àrees Específiques d'actuació diferents, la Secretaria tècnica i Tresoreria que componen els Òrgans de Gestió del Consell Català de Resuscitació (CCR) El rol principal de la persona incorporada serà crear un espai de co-col·laboració i vetllar pels bons vincles que s'estableixen entre els diferents professionals, mantenir el CCR amb un bon sistema de comunicació i ser el principal motivador/a de les bones relacions i fluïdesa de la comunicació interna i externa..
Requisits.
- Haver treballat en qualsevol àrea de salut on es practiquin amb freqüència ressuscitacions cardiopulmonars.
- Capacitat d'organització, planificació, autogestió i lideratge.
- Ser una persona actualitzada i amb un alt interès en la matèria.
- Haver hagut de coordinar professionalment equips interdisciplinaris en institucions sanitàries.
- Disponibilitat de dedicació 20 hores setmanals.
- Possibilitat d'assistir a actes i reunions de forma puntual.
Oferim.
- Formar part d'una entitat científica de formació mèdica de prestigi.
- Possibilitat de desenvolupament professional.
- Horari flexible i possibilitat de combinar-lo amb una altra feina.
A concretar a coordinació amb l'equip tècnic de secretària, la Presidència i la Junta de Representants del CCR.
- Possibilitat de treball híbrid una vegada la persona hagi adquirit el coneixement suficient per poder desenvolupar la seva tasca de manera autònoma.
- Remuneració atractiva a pactar segons coneixement aportat i hores dedicades.
- Contracte mercantil de prestació de serveis, o laboral, d'un any inicial amb possibilitat d´ampliació a indefinit.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 15/05/2024
- 13/08/2024
Buscamos personas resolutivas, comprometidas con su puesto de trabajo, proactivas, dinamicas y que sepa gestionar un equipo de forma eficiente... horario de lunes a jueves 16:00 a 17:00 horas en madrid y alrededores ofrecemos contrato laboral, alta en ss, pago por encima del convenio, incorporación a......
Buscamos personas resolutivas, comprometidas con su puesto de trabajo, proactivas, dinamicas y que sepa gestionar un equipo de forma eficiente... horario de lunes a jueves 16:00 a 17:00 horas en madrid y alrededores ofrecemos contrato laboral, alta en ss, pago por encima del convenio, incorporación a......
Las campañas tendrán comienzo el 12 de septiembre... gasolina bien remuneradarequisitos del puestoperfil proactivo con ganas de trabajar y con experiencia liderando equiposotros datos del puestose trata de un empleo con el que ingresar un extra el mes, ya que no se trabaja todos los días......
Coordinadora de apoyo... perfil:monitores/as con titulación o estudiantes de último año de grado ciencias, con manejo en los contenidos de mates de 3º y 4 de la eso y experiencia de al menos un año en trabajo con grupos de nna... se realizarán 9 horas semanales... contrato laboral, alta seguridad social......
Firma de prácticas: coordinadora oficial de ocio y tiempo libre... cuándo: a elegir... te animamos a que realices las prácticas del curso de monitor de tiempo libre en el stem summer camp 'la torre glotona' para niños de 4 a 12 años... donde los niños experimentan con la ciencia, las matemáticas, la......
Re/max paradise, perteneciente a re/max españa, red internacional de franquicias inmobiliarias líder en ventas en el mundo, busca una administrativa para ocupar el puesto de coordinadora de la oficina... atenderá al cliente interno y externo, responsabilizándose de la recepción y filtrado de llamadas......
La coordinadora también se encarga de tareas comerciales, es decir, desempeña acciones que podrían llevar a cabo los agentes inmobiliarios... tareas de marketing inmobiliario... tener mucha paciencia y resiliencia... también tienes que ser un perfil proactivo y que tengas ganas de aprender ya que vas......
Requisitos del puesto què busquem? busquem una persona amb titulació mínima de l'eso o graduat escolar, amb domini de la llengua castellana i b2 de la llengua catalana, carnet de conduir de tipus b en vigor i que aporti una experiència mínima de 3 anys com a encarregat de serveis municipals de neteja......
Mínim 1 any d’experiència... dinamisme i autonomia... capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa acord amb les necessitats detectades... 415,02 € bruts mensuals per 12 pagues... intervenció socioeducativa en grup i individualment......
Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn... a anthesis som l’equip activador del canvi! el nostre objectiu? ho tenim clar! treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just......