ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ DE RISCOS COMERCIALS
Descripción de la oferta de empleo
RESPONSABILITATS • Coordinar, controlar i supervisar les carteres de clients.
• Assegurar la fiabilitat de dades dins el sistema SAP • Control administratiu FACTORS i registre de costos financers d’avançaments.
• Garantir que els clients paguem a termini establert, venciment.
• Re facturació de costos financers per demores.
• Riscos de clients SOLUNION.
TASQUES.
RISCOS • Buscar solucions adequades a cada necessitat de risc, Jori, formes de pagament, sol·licitud/ augment de límit, simulació d’entregues futures..
Renovació de temporals.
• Desbloquejar risc d’entregues coordinat amb Responsable Comercial.
• Actualitzar i mantenir les dades de riscos a SAP ON LINE, codis, límits, temporals...
• Revisar costos de recobraments + liquidacions d’insolvències de SOLUNION • Periodificar el cost SOLUNION mensual.
• Assegurar que totes les insolvències de SOLUNION es declaren a temps.
• Revisar seguiment contractes anuals SOLUNION CARTERA • CONCILIADA.
1- Totes les TT es compensen dins el mes a temps real.
2- Partides obertes perfectament identificades.
3- Fer traspassos entre clients amb justificació documental, autorització del client signada 4- SEPA, doc.
correcta i girs 5- Reclamació de l’enviament de PO de la cartera de forma sistemàtica de confirming dels clients.
• VENÇUTS.
1-Reclamació de vençuts 2-Identificar clarament el motiu d’impagament i transmetre correctament al dept.
Corresponent, per tal que gestionin la incidència, mantenir el sistema actualitzat pel que fa a informació.
Error enviament de facturació, pes, VA, condicions de pagament.
Redactar un procés per cada incidència, fins que les puguem reduir.
• INFORMES.
1-Suport a comercials dades econòmiques clients, INFORME.
Requisitos • Grau mig o / Formació professional Superior • Experiència mínima de 4 anys en departament d’Administració i Finances / Exportació / Auditoria • Coneixements de comptabilitat / Comerç Internacional • Anglès/Francès parlat / escrit • Coneixements de SAP i bon nivell d’Excel - Coneixement de documentació d'exportació.
- Coneixement de documentació bancària (carta de crèdit) Se ofrece - Projecte estable i amb possibilitats de creixement professional - Horari amb jornada completa de dilluns a dijous de 8-9 a 13 i de h i divendres de 8 a 15h (es pot dinar en 30min) - Salari segons vàlua.
forquilla de 25k-35k/SBA
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 03/04/2024
- 02/07/2024
Habitants i/o volum de contractació de mínim 7 milions d'euros i/o gestió d'equips directes de mínim de 35 persones... les seves funcions principals seran: elaborar i supervisar els quadrants diaris de servei, gestió del personal a càrrec seu, la inspecció de rutes i control de qualitat del servei......
Necesitamos una persona con dotes comercials con o sin experiencia (con ganas de aprender) y orientada al trabajo por consecucion de objetivos con ambicion profesional y motivacion por el sector... 000€ despues de descontar gastos de la operacion el asesor recibe 1... intermediacion hipotecaria 4......
¿quines seràn les teves responsabilitats? en dependència del director general la teva misió serà la creació d'un equip i la gestió de projectes... o cfgs en fabricació mecànica o similar... o salari en funció de l'experiència demostrada... estem buscant un/a tècnic/a especialista en fabricació mecànica......
El trabajo se desarrollará de lunes a viernes (intensivo/con pernocta) en nuestro centro de trabajo de garaña de pría (llanes/asturias) en horario y calendario lectivo durante los meses de marzo a junio con posibilidad de continuar durante y después del verano (temporada otoño)... otros datos del puestotransporte......
Al mes transporte (incluido o abonado), alojamiento y manutención (desayuno, comida, merienda y cena) incluidos los días de actividad... otros datos del puestotipo de puesto: jornada completa, contrato fijo discontinuo salario: 1... coordinación, dirección y gestión de programa de inmersión......