Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ DE RISCOS COMERCIALS

Descripción de la oferta de empleo

T'agradaria formar part d'una empresa familiar fundada el i una de les més importants de la comarca d'Osona del sector Metal·lúrgic? Estem buscant un/una Administratiu/va de gestió de riscos comercials on les seves principals funcions seran.
RESPONSABILITATS • Coordinar, controlar i supervisar les carteres de clients.
• Assegurar la fiabilitat de dades dins el sistema SAP • Control administratiu FACTORS i registre de costos financers d’avançaments.
• Garantir que els clients paguem a termini establert, venciment.
• Re facturació de costos financers per demores.
• Riscos de clients SOLUNION.
TASQUES.
RISCOS • Buscar solucions adequades a cada necessitat de risc, Jori, formes de pagament, sol·licitud/ augment de límit, simulació d’entregues futures..
Renovació de temporals.
• Desbloquejar risc d’entregues coordinat amb Responsable Comercial.
• Actualitzar i mantenir les dades de riscos a SAP ON LINE, codis, límits, temporals...
• Revisar costos de recobraments + liquidacions d’insolvències de SOLUNION • Periodificar el cost SOLUNION mensual.
• Assegurar que totes les insolvències de SOLUNION es declaren a temps.
• Revisar seguiment contractes anuals SOLUNION CARTERA • CONCILIADA.
1- Totes les TT es compensen dins el mes a temps real.
2- Partides obertes perfectament identificades.
3- Fer traspassos entre clients amb justificació documental, autorització del client signada 4- SEPA, doc.
correcta i girs 5- Reclamació de l’enviament de PO de la cartera de forma sistemàtica de confirming dels clients.
• VENÇUTS.
1-Reclamació de vençuts 2-Identificar clarament el motiu d’impagament i transmetre correctament al dept.
Corresponent, per tal que gestionin la incidència, mantenir el sistema actualitzat pel que fa a informació.
Error enviament de facturació, pes, VA, condicions de pagament.
Redactar un procés per cada incidència, fins que les puguem reduir.
• INFORMES.
1-Suport a comercials dades econòmiques clients, INFORME.
Requisitos • Grau mig o / Formació professional Superior • Experiència mínima de 4 anys en departament d’Administració i Finances / Exportació / Auditoria • Coneixements de comptabilitat / Comerç Internacional • Anglès/Francès parlat / escrit • Coneixements de SAP i bon nivell d’Excel - Coneixement de documentació d'exportació.
- Coneixement de documentació bancària (carta de crèdit) Se ofrece - Projecte estable i amb possibilitats de creixement professional - Horari amb jornada completa de dilluns a dijous de 8-9 a 13 i de h i divendres de 8 a 15h (es pot dinar en 30min) - Salari segons vàlua.
forquilla de 25k-35k/SBA
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/04/2024
Fecha de expiración
  • 02/07/2024
Encarregat/da recollida residus i neteja viària
Sac, s.a - ajuntament de castelldefels

Habitants i/o volum de contractació de mínim 7 milions d'euros i/o gestió d'equips directes de mínim de 35 persones... les seves funcions principals seran: elaborar i supervisar els quadrants diaris de servei, gestió del personal a càrrec seu, la inspecció de rutes i control de qualitat del servei......

Asesor comerial o Broker hipotecario
Smart Business Barcelona

Necesitamos una persona con dotes comercials con o sin experiencia (con ganas de aprender) y orientada al trabajo por consecucion de objetivos con ambicion profesional y motivacion por el sector... 000€ despues de descontar gastos de la operacion el asesor recibe 1... intermediacion hipotecaria 4......

TÉCNICO/A ESPECIALISTA EN FABRICACIÓN MECÁNICA
RAS INTERIM

¿quines seràn les teves responsabilitats? en dependència del director general la teva misió serà la creació d'un equip i la gestió de projectes... o cfgs en fabricació mecànica o similar... o salari en funció de l'experiència demostrada... estem buscant un/a tècnic/a especialista en fabricació mecànica......

Monitor/a de ocio educativo y tiempo libre
Learning Experience

El trabajo se desarrollará de lunes a viernes (intensivo/con pernocta) en nuestro centro de trabajo de garaña de pría (llanes/asturias) en horario y calendario lectivo durante los meses de marzo a junio con posibilidad de continuar durante y después del verano (temporada otoño)... otros datos del puestotransporte......

Director/a de ocio y tiempo libre
Learning experience

Al mes transporte (incluido o abonado), alojamiento y manutención (desayuno, comida, merienda y cena) incluidos los días de actividad... otros datos del puestotipo de puesto: jornada completa, contrato fijo discontinuo salario: 1... coordinación, dirección y gestión de programa de inmersión......