ADMINISTRATIU/ ADMINISTRATIVA-DEPARTAMENT FORMACIÓ A ENTITATS-
Descripción de la oferta de empleo
• Organització de l’alumnat, horaris, dates inici i fi, seguiment d’assistències, baixes.
• Comunicacions d’inici i fi a les corresponents entitats i gestió de la documentació corresponent.
• Control, gestió i reserva d’aules de formació, material posat a disposició i coordinació de sistemes de videoconferència alumne-professor-entitat.
• Gestió de plataforma e-learning pròpia, altes, baixes i seguiment amb els corresponents tutors de cada acció formativa.
• Entrega de documentació i recollida de la mateixa.
• Constant comunicació, control i seguiment amb el professorat de cada acció formativa.
• Gestió i resolució d’incidències. Experiència 1 anys. Experiència prèvia de 1 any en tasques administratives similars.
Experiència en l’àmbit de formació.
Coneixement del sistema de bonificacions FUNDAE.
Coneixements en gestió de formació e-learning.
Coneixements en gestió de formacions subvencionades per el SOC.
Experiència en gestió i selecció de RR.HH., coneixement de l’àrea laboral d’una entitat.
Persona organitzada, ordenada i resolutiva, amb habilitats comunicatives, proactiva i amb aptituds de treball en equip.
Domini alt paquet office (Word, Excel, Power Point), Canva i altres. Disponibilitat de vehicle: automòbil, Permisos de conduir: b. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- FABRA FORMACIÓ S.C.P.
- Sin especificar
- 30/04/2024
- 29/07/2024
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges requisitos del puestorequisits: estudiant de publicitatimprescindible bilingüe, català i castellàclara orientació a......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Es necesario disponer de conocimientos infromáticos de usuario avanzado, orientación a resultados y experiencia demostrada en atención al cliente... inicialemnte se plantea el comienzo como jornada parcial de mañanas y 2-3 sábados al mes con la correspondiente ampliación a jornada completa en unos meses......
Residir a vila-seca o rodalies... l’horari que realitzaràs serà de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 14h a 18h... realitzar el control d'estoc dels materials a distribuir... el lloc de treball que desenvoluparàs serà a vila-seca... registre, a través d’una eina informàtica, de les interaccions realitzades......
Centro especial de empleo de málaga para personas con discapacidad, necesita auxiliar administrativo, con discapacidad igual o superior al 33%, para realizar las siguientes tareas: gestión administrativa (proveedores y clientes)... capacidad para priorizar tareas, trabajar en equipo y mantener toda la......
Oferim: - formació en l'entorn digital... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... sou fix + comissions requisitos del puesto requisits: -experiència en vendes -actitud altament comercial......
Ofrecemos el contrato indefenido a jornada completa, se establece el periodo de prueba de 1 mes... el puesto comprende tanto el trabajo de cara al público como mover los papeles y llevar a cabo los inventarios y los stock de la producción... buscamos una administrativa/contable con el ruso-español, se......
A 15:30 o 06:00 a 14:30 y en la tarde de 13:00 a 21:30 o 14:00 a 22:30... • planificación notas de carga a los conductores... • gestión de albanes y demas labores administrativa... se ofrece:• contrato mensual a través de ett + renovación estable por parte de la empresa... com/?response_id=0e5bd536a834c21b97b1620d32bd12carequisitos......
Buscamos candidatos para cubrir vacante de gestión administrativa y soporte contable, para gestionar inmuebles con inquilinos de empresa patrimonial... redaccion de comunicaciones para inquilinosredacción de contratos de alquilersoporte en gestiones contablesdominio de excelmuy valorable haber trabajado......
Únete a los más de 2500 alumnos que han dado el salto al mercado laboral digital con la beca talentic... por su enfoque 100% práctico y útil donde aprenderás a manejar las herramientas digitales que se utilizan en tu sector... > destreza en herramientas digitales: aprenderás a manejar con soltura todos......