ACTIVITATS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA NOU
Descripción de la oferta de empleo
Horari.
Matins de dilluns a divendres de h a h.
Durada.
840 hores + 80 hores de pràctiques Data d'inici.
Data de finalització.
Adreçat a.
Preferiblement persones desocupades amb el primer cicle superat de Educació Secundària (ESO) Objectius.
Formar als alumnes per a poder exercir professionalment la seva activitat en l'àrea d'administració, recursos humans, comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant publica com privada.
També podrà desenvolupar la seva activitat en assessories laborals, gestories i/o empreses consultores o de serveis, així com entitats del sector financer i d'assegurances.
Programa.
CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT DE NIVELL 2 - Gestió operativa de tresoreria (90h) - Gestió auxiliar de personal (90h) - Registres comptables (120h) - Gestió d'arxius (60h) - Formació complementària (40h) - Ofimàtica (190h) - Enregistrament de dades (90h) - Operacions administratives comercials (160h)
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 26/06/2025
- 05/01/2026
Academia rosu, en barcelona necesita profesor/a para preparar oposiciones de administrativa del estado... ubicación: c/cristóbal de moura, 246, barcelona: besòs mar, bus: h14, b20, v31, v33, tram t5 y t6 www... com tel: 697981557......
Capacidad de trabajar de forma autónoma... gestión de agenda y coordinación de tareas del equipo... seguimiento de presupuestos y pedidos... disponibilidad mínima de 10h semanales... el objetivo es reducir la carga de trabajo del equipo de producción, especialmente en tareas administrativas, de organización......
Actualización de bases de datos y gestión de expedientes de clientes... habilidades de comunicación y atención al cliente... formación continua y posibilidades de desarrollo profesional... manejo avanzado de herramientas ofimáticas (word, excel, outlook)... excelente ambiente de trabajo en empresa en......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Control y archivo de facturas, seguimiento de pagos, y gestión de cuentas por cobrar y por pagar... conocimientos básicos de contabilidad y fiscalidad... gestión de suministros de oficina, realizando pedidos cuando sea necesario para mantener un entorno de trabajo bien abastecido... otros datos del puestoofrecemos:......
àrees de responsabilitat... experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones... ambient de treball col·laboratiu i oportunitats de creixement dins l'empresa... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social......
Tareas administrativas y de gestión de documentación... horario: de lunes a viernes, de 09:30 a 13:30 y de 16:00 a 20:00h... funciones principales: coordinación y seguimiento de proyectos sanitarios... atención al paciente (información, apoyo, gestión de citas)... experiencia demostrable en gestión......
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en desavantatge social......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......
Gestió de reserves i promoció de les activitats... suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... inici previst: 1 de novembre de 2025... manteniment i dinamització de les xarxes socials de l’empresa... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... entorn de treball agradable, amb producte......