Recepcionista, comercial, atenció al client

*** ***** (XX años)
Comercial de vendes Immobiliàries en Rústic Sitges
Escola Universitària d'Estudis Empresarials per la Universitat de Barcelona
Sitges,
Barcelona
|
Experiencia
Comercial de vendes Immobiliàries
Rústic Sitges
sep 2013 - ago 2016
    • Captar immobles per comprar o vendre
    • Crear una cartera de clients.Tractar Constantment amb els clients.
    • Seguir les operacions comercials i el seu tancament
    • Valorar els immobles i del sol en construcció 
    • Prospectar i conèixer el mercat. Clients i competència
    • Informar, assessorar i resoldre dubtes tant a compradors com a venedors
    • Promocionar i donar a conèixer els immobles.
.
Gerent d' Agencia Immobiliària i Freelance
Gestiò Immobiliària La Ribera
1995 - 2007
    • Planificar i establir els objectius a curt i llarg termini de l’empresa
    • Organitzar i coordinar els recursos per assolir els objectius marcats
    • Controlar  les finances i la comptabilitat
    • Controlar les operacions de compra/venda dels immobles i fer el tancament final
    • Dirigir i organitzar l’equip comercial 
    • Conèixer els diferents tipus de contractes i documentació necessària en operacions d’immobles
    • Negociar amb els clients i amb les entitats financeres
    • Solucionar problemes o imprevistos 
    • Tractar constantment amb els clients
    
Formación
Diplomada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Especialitat Comerç Intenacional
Escola Universitària d'Estudis Empresarials per la Universitat de Barcelona
1995 - 2018
   
 • Certificat de Formació en Recerca de Feines per Competències 2018
 • Certificat de Formació de Gestió Emocional 2018
 • Certificat de Formació en Competències Transversals 2018
 • Certificat de Manipulació d’Aliments 2018
 • Càpsules de formacions de Màrqueting Digital, Venda on-line, Comerç Internacional a Barcelona Activa 2018
 • Formacions de E-Commerce a Barcelona Activa 2017
 • Formacions de Gestió D’emprenedoria al SIE 2017
 • Alemany Nivell A1 per la Universitat Oberta de Catalunya 2012-2013
 • Anglès en diverses acadèmies i professors particular
 • Gestió Intermediari en Promocions i Edificacions 1995
Idiomas
Català - Idioma Matern
Castellà - Idioma matern
Angles - Nivell de B1
Alemany - Nivell A1. Nocions molt bàsiques
Otros datos
Competències Bàsiques desenvolupades
    • Empatia i habilitats comunicatives: En món immobiliari, conèixer la persona i la seva situació és clau per una comunicatives per generar confiança i posar-me al lloc de l’altre. Prova d’això és que vaig crear la meva pròpia empresa amb una bona cartera de clients fidelitzats. Aquesta mateixa competència, és indispensable per el nou gir laboral que vull fer amb els serveis turístics.
    • Organització Autònoma: Estic molt acostumada a treballar sense supervisió. Sé organitzar-me les tasques i els temps que necessito i puc fer-ho tant a curt com a mig i llarg termini. 
    • Responsabilitat: Sóc una professional amb un alt nivell de compromís amb la feina, amb les persones qui treballo i amb els clients. M’asseguro sempre que la feina estigui ben feta d’acord amb les normes, protocols i  objectius de l’empresa on treballo. Vetllo per a què el resultat final s’adeqüi als objectius inicials. 
    • Adaptabilitat i flexibilitat: M’adapto amb rapidesa i efectivitat a diferents entorns, equips, persones i sistemes de treball. Tant en el sector immobiliari com en el turístic al que em vull dedicar ara, els clients varien constantment; per tant he après a adaptar-me a diferents persones, caràcters, expectatives, necessitats i maneres de treballar.
    • Disposició a l’aprenentatge: M’agrada posar-me al dia, aprendre dels que en saben més que jo. M’he format i reciclat permanentment per tal de donar resposta a les noves exigències del mercat laboral i del meu projecte professional. 
    • Orientació a les persones: Assessorar i resoldre incidències és una habilitat molt necessària en la meva feina i com a cap d’una empresa he tingut l’oportunitat de dur-ho a la pràctica. Utilitzo tècniques d’atenció a la clientela per tal de conèixer a fons les seves demandes i necessitats, i satisfer-les. 
    • Treball en equip: Estic acostumada a treballar en grup i en xarxa. En el sector de les vendes, això és molt habitual. He portat equips petits, de cinc o sis persones, i al mateix temps ens coordinàvem amb moltes altres persones/equips per poder tancar les vendes.
    • Gestió de l'estrès: Treballar sota pressió quan les vendes poden trencar-se, és habitual en el món comercial i com a responsable d’una empresa, he après que és molt necessari tenir la capacitat de controlar les situacions més complexes. La meva afició al Ioga m’ha ajudat molt en aquest punt.