INTEGRADORA SOCIAL I EDUCADORA SOCIAL EN FORMACIÓ

Ann*** ***** (XX años)
Educadora Social en Medi Obert en Fundació Privada Eveho
Universitat Oberta de Catalunya
Tarragona,
Tarragona
Este candidato esta dispuesto a trasladarse
|
Experiencia
Educadora Social en Medi Obert
Fundació Privada Eveho
feb 2021 - Actualmente
La Fundació Eveho és la part executora del Projecte Sostre 360° que s'inicia l'1 de gener del 2021 per a atendre 30 joves, majoritàriament extutelats sense llar, de la ciutat de Tarragona.

-Atenció socioeducativa integral.
-Inserció sociolaboral.
-Seguiment judicial, administratiu, formatiu i laboral.
-Redacció i avaluació de Plans Individuals de Treball.
-Coordinació amb agents comunitaris.
Integradora Social a SPAAI
Fundació Diagrama
dic 2018 - feb 2021
Treball socioeducatiu a un Servei de Primera Acollida i Atenció Integral, realitzant un acompanyament en la transició a la vida adulta. 

-Suport en l'alfabetització.
-Coordinació amb agents comunitaris.
-Impartir tallers i dinàmiques grupals.
-Seguiment tutorial.
Dinamitzadora Centre Penitenciari Mas Enric
Fundació Salud y Comunidad
jun 2018 - sep 2018
-Elaboració i redacció d'un projecte de dinamització.
-Seguiment participatiu als mòduls de joves, dones i persones drogodependents. 
-Coordinació amb l'equip interdisciplinari de cada mòdul.
Integradora Social en pràctiques
Fundació Pere Mata
nov 2016 - ene 2017
-Acompanyament del procés d'inserció sociolaboral a persones amb diagnòstic de salut mental. 
-Coordinació amb l'equip interdisciplinari.
-Suport als tallers i formacions enfocades a l' inserció laboral.
Integradora Social en pràctiques
Escola SOLC
may 2015 - jun 2015
-Acompanyament i Suport amb infants amb diagnòstic de salut mental o discapacitat. 
-Coordinació amb l'equip interdisciplinar.
-Tasques assistencials i de cura personal. 
-Elaboració i ús d'estratègies de comunicació no verbal.
Formación
Educació Social
Universitat Oberta de Catalunya
oct 2021 - Actualmente
-Conèixer i comprendre de manera crítica les bases teòriques i metodològiques que des de perspectives pedagògiques, sociològiques, psicològiques.
-Analitzar, conèixer i comprendre les funcions que cultural i històricament ha anat adquirint la professió d'Educador i Educadora Social.
-Diagnosticar i analitzar els factors i processos que intervenen en la realitat sociocultural amb la finalitat de facilitar l'explicació de la complexitat socioeducativa i la promoció de la intervenció.
-Dissenyar, planificar, gestionar i desenvolupar diferents recursos/projectes.
-Dirigir, gestionar i coordinar organitzacions, centres i institucions socioeducatives.
-Mediar i intervenir, assessorant, acompanyant i promocionant a persones i grups en situació de necessitat.
-Adquirir les habilitats, destreses i actituds per a la intervenció socioeducativa.
-Afrontar els deures i dilemes ètics amb esperit crític davant les noves demandes i formes d'exclusió.
Intervenció en Drogodependències
Universidad de Nebrija
jul 2020 - ene 2021
-Conceptes generals i terminologia. 
-Classificació i acció de les drogues.
-Factors d'inici i manteniment de la drogadicció.
-Primers auxilis en cas d'abús d'estupefaents.
-Tractaments en drogodependències.
-Comunitats terapèutiques.
-La familia de la persona drogodependent.
-La reinserció de la persona drogodependent.
-Prevenció i sensibilització de la drogodependència.
Intervenció en Violència de Gènere
Universidad de Nebrija
jun 2020 - ene 2021
-Aspectes legals.
-Violència de gènere (terminologia).
-Abordatge de situacions de VDG amb la víctima.
-Abordatge de situacions de VDG amb el maltractador.
-Actuacions davant la Violència de Gènere.
-Avaluació i tractament psicològic.
-Maltracte i abús sexual infantil.
-Prevenció i sensibilització del maltracte i abús sexual infantil.
-Redacció i actuació amb protocols. 
-Dades estadístiques i la seva contextualizació.
Tècnica en Integració Social
Institut Gaudí
sep 2014 - jun 2016
- Elaborar, implementar i avaluar projectes d’Integració social, aplicant la normativa legal vigent i incorporant la perspectiva de gènere.
-Dissenyar activitats d’atenció a les necessitats físiques, psicosocials i d’habilitats d’autonomia personal i social, en funció de les característiques dels usuaris i del context, controlant i avaluant el desenvolupament de les mateixes.
-Organitzar les activitats de suport a la gestió domèstica, en funció de les característiques de la unitat de convivència, controlant i avaluant el desenvolupament de les mateixes.
-Dissenyar i desenvolupar activitats d’intervenció socioeducativa dirigides a l’alumnat amb necessitats educatives específiques, col·laborant amb l’equip interdisciplinari.
-Organitzar i implementar programes ocupacionals, avaluant el desenvolupament dels mateixos i el seu ajust a l’itinerari prefixat.
-Entrenar habilitats de comunicació, fent ús de sistemes alternatius o augmentatius.
-Realitzar tasques de mediació.
Idiomas
Català - Natiu
Castellà - Natiu
Anglès - B1
Otros datos
Certificat mitjà d'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació.
150h.