INTEGRADORA SOCIAL I EDUCADORA SOCIAL EN FORMACIÓ
Ann*** ***** (XX años)
Educadora Social en Medi Obert en Fundació Privada Eveho
Universitat Oberta de Catalunya
Tarragona,
Tarragona
Este candidato esta dispuesto a trasladarse
|
Experiencia
Educadora Social en Medi Obert
Fundació Privada Eveho
feb 2021
-
Actualmente
La Fundació Eveho és la part executora del Projecte Sostre 360° que s'inicia l'1 de gener del 2021 per a atendre 30 joves, majoritàriament extutelats sense llar, de la ciutat de Tarragona. -Atenció socioeducativa integral. -Inserció sociolaboral. -Seguiment judicial, administratiu, formatiu i laboral. -Redacció i avaluació de Plans Individuals de Treball. -Coordinació amb agents comunitaris.
Integradora Social a SPAAI
Fundació Diagrama
dic 2018
-
feb 2021
Treball socioeducatiu a un Servei de Primera Acollida i Atenció Integral, realitzant un acompanyament en la transició a la vida adulta. -Suport en l'alfabetització. -Coordinació amb agents comunitaris. -Impartir tallers i dinàmiques grupals. -Seguiment tutorial.
Dinamitzadora Centre Penitenciari Mas Enric
Fundació Salud y Comunidad
jun 2018
-
sep 2018
-Elaboració i redacció d'un projecte de dinamització. -Seguiment participatiu als mòduls de joves, dones i persones drogodependents. -Coordinació amb l'equip interdisciplinari de cada mòdul.
Integradora Social en pràctiques
Fundació Pere Mata
nov 2016
-
ene 2017
-Acompanyament del procés d'inserció sociolaboral a persones amb diagnòstic de salut mental. -Coordinació amb l'equip interdisciplinari. -Suport als tallers i formacions enfocades a l' inserció laboral.
Integradora Social en pràctiques
Escola SOLC
may 2015
-
jun 2015
-Acompanyament i Suport amb infants amb diagnòstic de salut mental o discapacitat. -Coordinació amb l'equip interdisciplinar. -Tasques assistencials i de cura personal. -Elaboració i ús d'estratègies de comunicació no verbal.
Formación
Educació Social
Universitat Oberta de Catalunya
oct 2021
-
Actualmente
-Conèixer i comprendre de manera crítica les bases teòriques i metodològiques que des de perspectives pedagògiques, sociològiques, psicològiques. -Analitzar, conèixer i comprendre les funcions que cultural i històricament ha anat adquirint la professió d'Educador i Educadora Social. -Diagnosticar i analitzar els factors i processos que intervenen en la realitat sociocultural amb la finalitat de facilitar l'explicació de la complexitat socioeducativa i la promoció de la intervenció. -Dissenyar, planificar, gestionar i desenvolupar diferents recursos/projectes. -Dirigir, gestionar i coordinar organitzacions, centres i institucions socioeducatives. -Mediar i intervenir, assessorant, acompanyant i promocionant a persones i grups en situació de necessitat. -Adquirir les habilitats, destreses i actituds per a la intervenció socioeducativa. -Afrontar els deures i dilemes ètics amb esperit crític davant les noves demandes i formes d'exclusió.
Intervenció en Drogodependències
Universidad de Nebrija
jul 2020
-
ene 2021
-Conceptes generals i terminologia. -Classificació i acció de les drogues. -Factors d'inici i manteniment de la drogadicció. -Primers auxilis en cas d'abús d'estupefaents. -Tractaments en drogodependències. -Comunitats terapèutiques. -La familia de la persona drogodependent. -La reinserció de la persona drogodependent. -Prevenció i sensibilització de la drogodependència.
Intervenció en Violència de Gènere
Universidad de Nebrija
jun 2020
-
ene 2021
-Aspectes legals. -Violència de gènere (terminologia). -Abordatge de situacions de VDG amb la víctima. -Abordatge de situacions de VDG amb el maltractador. -Actuacions davant la Violència de Gènere. -Avaluació i tractament psicològic. -Maltracte i abús sexual infantil. -Prevenció i sensibilització del maltracte i abús sexual infantil. -Redacció i actuació amb protocols. -Dades estadístiques i la seva contextualizació.
Tècnica en Integració Social
Institut Gaudí
sep 2014
-
jun 2016
- Elaborar, implementar i avaluar projectes d’Integració social, aplicant la normativa legal vigent i incorporant la perspectiva de gènere. -Dissenyar activitats d’atenció a les necessitats físiques, psicosocials i d’habilitats d’autonomia personal i social, en funció de les característiques dels usuaris i del context, controlant i avaluant el desenvolupament de les mateixes. -Organitzar les activitats de suport a la gestió domèstica, en funció de les característiques de la unitat de convivència, controlant i avaluant el desenvolupament de les mateixes. -Dissenyar i desenvolupar activitats d’intervenció socioeducativa dirigides a l’alumnat amb necessitats educatives específiques, col·laborant amb l’equip interdisciplinari. -Organitzar i implementar programes ocupacionals, avaluant el desenvolupament dels mateixos i el seu ajust a l’itinerari prefixat. -Entrenar habilitats de comunicació, fent ús de sistemes alternatius o augmentatius. -Realitzar tasques de mediació.
Idiomas
Català - Natiu
Castellà - Natiu
Anglès - B1
Otros datos
Certificat mitjà d'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació.
150h.
Currículums relacionados