TÈCNIC/A JURÍDIC DE CONTRACTACIÓ D’ASSAIGS I ESTUDIS CLÍNICS
Descripción de la oferta de empleo
L’Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT) és un centre CERCA acreditat com a Institut d’Investigació en Salut per l'ISCIII.
L'I3PT és un centre de recerca i d'innovació biomèdica i hospitalària orientat a generar valor afavorint el creixement social i econòmic.
La persona candidata s’incorporarà a la Unitat Jurídica de l’Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí.
Aquesta unitat dóna suport jurídic transversal al personal investigador vinculat a l’Institut i a la resta d’Unitats.
Treballem per la implantació d'un model de treball fonamentat en la qualitat dels serveis oferts, apostant de manera ferma per la integració de la tecnologia en les dinàmiques de treball de l'organització.
Funcions a desenvolupar.
Negociació i gestió de contractes d’estudi clínic i d’assaig clínic en els que participi l’I3PT o la CSPT, i de tots els seus contractes i documents accessoris (protecció de dades, custòdia arxius, documents de compliance, etc.).
Col·laborar en l’elaboració i millora de models de contractes, protocols, procediments i polítiques internes.
Registre i seguiment dels contractes al sistema integral de gestió de l’I3PT, coordinant-se quan sigui necessari amb les unitats involucrades en la seva execució.
investigadors principals, gestió econòmica, suport als assaigs clínics, farmàcia...
Suport en l’estratègia de compliment normatiu en el seu àmbit d’actuació, en particular en aquells relacionats amb la recerca i la protecció de dades personals.
Analitzar amb la Coordinadora de la Unitat el “reporting” dels contractes i fer propostes de millora.
Col·laborar amb la Coordinadora de la Unitat en la definició d’estratègies.
Resolució de consultes i assessorament al personal investigador i d’investigació així com a la resta d’unitats de gestió.
Qualsevol altre assessorament, funció o tramitació relacionada amb el lloc de treball que el Responsable li assigni.
Assistència i suport a la realització d’auditories i controls del centre.
Lloc de treball.
Titulat de Grau Superior Requisits.
Títol universitari de grau superior o llicenciatura en Dret.
Es valorarà.
Currículum vitae.
Formació continuada relacionada amb les àrees i funcions esmentades i d’altra formació universitària.
Experiència complementària demostrable en les àrees i funcions esmentades, preferentment a una Institució de recerca o de l’àmbit públic, institucions sanitàries o en empresa farmacèutica.
Domini de l’anglès, castellà i català, parlat i escrit.
Domini d’eines ofimàtiques.
Es valorarà Màster oficial o formació específica en Dret Sanitari i/o Farmacèutic.
Es valorarà estar col·legiat/ada a un Il·lustre Col.
egi d´Advocats.
Coneixement i/o experiència de treball amb el programari Fundanet.
Formació i coneixements demostrables en Protecció de Dades.
Coneixements en Propietat intel·lectual i Industrial.
Coneixements específics en Dret Administratiu.
Coneixements i experiència en la revisió d’aspectes econòmics dels contractes.
Capacitat de treball individual i en equips en equips multidisciplinaris, compromís i proactivitat, habilitats comunicatives i organitzatives, rigor en el desenvolupament de les tasques assignades així com una metodologia estructurada i organitzada en el desenvolupament de les tasques, flexibilitat i autonomia de treball.
Orientació al client.
S’ofereix.
La persona candidata designada, es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària de la plaça vacant o, transitòriament, altres modalitats que en dret sigui possible, sense que perdi la condició d'interí/ina abans de la resolució del procés públic de convocatòria de la plaça que s’efectuarà, de conformitat amb la DA 4ª del RDL de mesures urgents per a la reforma laboral i d’acord amb les regles i condicions contemplades en el Conveni Col·lectiu d’apliació en el Centre.
La dedicació serà a jornada completa.
Condicions.
Jornada completa de hores setmanals, en el marc horari entre les 7.
i les h, amb flexibilitat horària.
Possibilitat de treball a distància.
Àmplia oferta de formació continuada.
Procés de selecció.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci, i amb els procediments que es contemplen a bases tipus de convocatòria per ocupació de places vigents que es pot consultar en la pàgina web de l'entitat www.
auli.
at.
En compliment de la LISMI, l’I3PT, contemplarà la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies pel desenvolupament de les funcions a cobrir.
Informació, inscripció, documentació i termini.
Documentació.
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF.
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini.
31 de Juliol de .
Codi Requisits Requisits.
Títol universitari de grau superior o llicenciatura en Dret.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 03/07/2025
- 04/01/2026
Coordinar con el área de montaje, puesta en marcha y sat para garantizar soluciones técnicamente robustas y eficientes... asegurar el cumplimiento normativo en instalaciones de refrigeración industrial... realizar cálculos térmicos e hidráulicos, selección de bombas, válvulas, depósitos y componentes......
Ponemos un énfasis especial en la atención a los detalles, llegando a los más altos estándares de calidad en cada tratamiento que se realiza en nuestros centros... con mucha facilidad para el trato con el público... contrato de trabajo indefinido, con jornada de 40 horas salario bruto anual sobre los......
Incorporándose al departamento de ingeniería, será responsable de diferentes proyectos para cliente, de automatización, instalación eléctrica y sistemas de bombeo, gestionándolos de forma integral, desde el contacto con cliente hasta el cierre... supervisar la instalación, puesta en marcha, pruebas y......
Detección proactiva de anomalías y seguimiento de tickets técnicos... gestión y configuración de equipos satelitales: instalación, configuración y mantenimiento de routers, módems satelitales y antenas... pruebas de señal, orientación de antenas y verificación de calidad del servicio......
Preparar las propuestas técnicas y documentación asociada (planos, cálculos, etc... en turboiber elevación, estamos buscando un/a gestor/a de proyectos junior para realizar el proceso de planificación, coordinación y supervisión de los proyectos del área industrial en dependencia directa del responsable......
¡no dudes en inscribirte! nos enorgullece promover la diversidad, la igualdad de oportunidades y la integración profesional dentro de nuestros equipos, y estamos convencidos de que nuestras diferencias y un entorno de trabajo inclusivo contribuyen a nuestro desarrollo... si estás buscando un nuevo reto......
Innova scala consulting cuenta con una posición como consultor financiación i+d para ayudar a empresas a identificar y acceder a fuentes de financiación para proyectos de investigación y desarrollo, maximizando su potencial innovador... requisitos nivel de estudios: licenciatura, estatus académico: egresado......
Cómo postularselos candidatos interesados deben enviar su currículum y carta de presentación detallando sus calificaciones y experiencia a *****@*****... capacidad demostrada para gestionar múltiples tareas y cumplir con los plazos... asegurarse de que todas las actividades del proyecto cumplan o superen......
Oportunidades de formación y desarrollo... un ambiente de trabajo amable y agradable donde sentirse agusto trabajando... el candidato ideal será responsable de realizar instalaciones, mantenimientos y reparaciones eléctricas en diferentes entornos, asegurando el cumplimiento de las normativas de seguridad......
¡forma parte de la nueva apertura de strugal gallery en mallorca como nuestro asesor técnico! ¿estás listo para un nuevo desafío? si la respuesta es sí, sigue leyendo porque esta oportunidad te interesa... si tienes pasión por el diseño, las relaciones públicas y la gestión de eventos, ¡te estamos esperando!......