Ver oferta completa

TÈCNIC/A D'ADMINISTRACIÓ

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Objetivo Persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD.
També donarà suport a coordinació.
Formació preferent Titulació universitària preferent en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.
Funcions Serà responsable de l’àrea d’Administració i de justificació econòmica de projectes.
•    Administració Control pressupostari Bancs, hisenda, socis...
Preparació de documents comptables per a gestoria Suport en l’elaboració del pressupost anual •    Gestió econòmica de les subvencions i projectes de l’entitat -    Formulació econòmica -    Seguiment pressupostari -    Justificació econòmica (incloent-hi les auditories) -    Suport a les entitats sòcies locals per a la justificació econòmica de projectes •    Tasques de suport al correcte funcionament de la oficina •    Tasques de suport a coordinació Requisits •    Experiència demostrable en gestió administrativa.
•    Experiència demostrable en gestió econòmica, formulació i justificació de projectes de Cooperació al desenvolupament i EpD •    Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques d’almenys l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona •    Domini de programes de comptabilitat (Wconta, etc) •    Domini d’Excel •    Domini de català i castellà (nivell C) Valorable •    Capacitat de redacció de projectes de Cooperació i EpD •    Experiència de treball i/o coneixements de Pobles Indígenes •    Formació en el sector de la Cooperació •    Implicació en moviments socials •    Bons coneixements d’informàtica •    Domini de l’anglès   Durada Indefinida (amb un període de prova de 6 mesos) Inici Incorporació immediata Retribució Segons barem intern ( € bruts anuals) Horari Jornada de 30 hores amb horari flexible (presencial i virtual) Perfil.
Serà responsable de l’àrea d’Administració i de justificació econòmica de projectes.
•    Administració Control pressupostari Bancs, hisenda, socis...
Preparació de documents comptables per a gestoria Suport en l’elaboració del pressupost anual •    Gestió econòmica de les subvencions i projectes de l’entitat -    Formulació econòmica -    Seguiment pressupostari -    Justificació econòmica (incloent-hi les auditories) -    Suport a les entitats sòcies locals per a la justificació econòmica de projectes •    Tasques de suport al correcte funcionament de la oficina •    Tasques de suport a coordinació Requisits •    Experiència demostrable en gestió administrativa.
•    Experiència demostrable en gestió econòmica, formulació i justificació de projectes de Cooperació al desenvolupament i EpD •    Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques d’almenys l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona •    Domini de programes de comptabilitat (Wconta, etc) •    Domini d’Excel •    Domini de català i castellà (nivell C) Competencias.
Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Optimismo y entusiasmo, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacitat de redacció de projectes de Cooperació i EpD • Experiència de treball i/o coneixements de Pobles Indígenes • Formació en el sector de la Cooperació • Implicació en moviments socials • Bons coneixements d’informàtica • Domini de l’anglès Nivel.
Especialista Tipo de contrato.
Media jornada Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Licenciado Experiencia mínima.
No requerida Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 28/06/2025
Fecha de expiración
  • 06/01/2026
ADMINISTRATIVA SOCIAL PER L'ÀREA DE SALUT D'ASISGRUP
ASISGRUP

Proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis... requisits del perfil... manteniment i actualització dels expedients dels usuaris i la documentació vinculada als serveis d’atenció domiciliària, tant pel que fa als usuaris com als professionals......

Responsable de Oficina Técnica – Refrigeración
EQUIFAB SL

Coordinar con el área de montaje, puesta en marcha y sat para garantizar soluciones técnicamente robustas y eficientes... asegurar el cumplimiento normativo en instalaciones de refrigeración industrial... realizar cálculos térmicos e hidráulicos, selección de bombas, válvulas, depósitos y componentes......

Responsable d’experiències i botiga
Formatges Tramuntana SL

Requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les activitats... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... cura i presentació de l’espai destinat a les degustacions......

Telefonservice-Mitarbeiter (m/w/d) – AMRP
AMRP Solutions S.L.

Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......

Telefonservice-Mitarbeiter (m/w/d) – AMRP
AMRP Solutions S.L.

Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......

Telefonservice-Mitarbeiter (m/w/d) – AMRP
AMRP Solutions S.L.

Sprichst du fließend deutsch? wir suchen verstärkung für unser team im telefonischen kundenservice... was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil......

Operario/a textil (H/M/D) (Sant Fruitós del Bages)
Ilunion JOBSOLUTIONS

Euros/horaubicación: sant fruitos del bages, polígono industrial santa ana carrer del collrequisitos del puestotener documentación para poder contratar tener coche para desplazarse al centro de trabajo... ilunion job solutions buscamos operario/a textil horario:turno de noche: 22:00h a 06:00h siempre......

Mozo/a almacén textil (H/M/D) Sant Fruitos de Bages
Ilunion JOBSOLUTIONS

Euros/horaubicación: sant fruitos del bages, polígono industrial santa ana carrer del coll... ilunion job solutions buscamos mozo/a de almacén textil para funciones de carga y descarga... horario:turno de noche: 22:00h a 06:00hturno de mañana: de 06:00h a 14:00hturno de tarde: de 14:00h a 22:00h los......

Técnica en Depilación Láser y estética avanzada
123clinics sl

Ponemos un énfasis especial en la atención a los detalles, llegando a los más altos estándares de calidad en cada tratamiento que se realiza en nuestros centros... con mucha facilidad para el trato con el público... contrato de trabajo indefinido, con jornada de 40 horas salario bruto anual sobre los......

CALL 07-2025-1 Programa Talent Jove “Comunicant la Recerca”
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Els candidats seleccionats rebran un ajut brut de 5... carta de presentació indicant a) la motivació per participar en el programa, b) què esperes aconseguir, c) els teus temes d'interès... si vols comunicar el coneixement científic i els darrers desenvolupament tecnològics en un sector d’actualitat......