TREBALLADORA FAMILIAR SERVEI HABITATGE SALUT MENTAL I PROGRAMES DE VIOLÈNCIA MASCLISTA (URGÈNCIA I AUTONOMIA)
Descripción de la oferta de empleo
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant dues persones per cobrir les vacants de Treballadora familiar servei habitatge salut mental i programes de violència masclista (urgència i autonomia) a l'àrea de Gènere al Vallès, en horari de matí o tarda.
FORMACIÓ:
Cicle formatiu de Grau Mitjà Atenció a persones en situació de dependència.
Valorable formació i experiència en salut mental i/o violència masclista.
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:
• Capacitat per treballar en equip.
• Organització i planificació de la feina.
• Habilitat comunicativa i escolta activa.
• Capacitat de detecció de necessitats.
• Puntualitat en les obligacions laborals.
• Habilitats informàtiques.
• Autonomia per al seu lloc laboral.
• Utilització dels procediments.
• Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès.
• Capacitat de gestionar la frustració.
FUNCIONS I TASQUES:
• Suport en l’ajuda a la realització d’aquelles tasques més immediates d’higiene, atenció personal i domèstica necessàries per al desenvolupament normal de la vida quotidiana.
• Donar suport en l’adquisició i millora dels hàbits domèstics i personals, que faciliti que la família o persona sola mantingui un grau d’autonomia prou acceptable per continuar residint a la seva llar.
• Realització d’acompanyaments a recursos i/o serveis.
• Detecció de situacions de deteriorament o empitjorament en l’estat de la persona.
• Organització de les habilitats d’autocura de la titular de l’acord d’allotjament i cura de les persones que en depenguin: alimentació i higiene, neteja i les activitats familiars i logístiques vinculades, segons grau d’intensitat del servei i característiques de la unitat familiar.
• Coordinació amb la tècnica d’habitatge i resta de professionals vinculats al projecte.
• Suport en l’ampliació de la xarxa de suport i participació comunitària, d’acord amb el pla de treball establert per la tècnica referent.
• Suport en la realització i recepció de compres d’alimentació.
• Suport en la realització de gestions necessàries per a les dones allotjades.
• Supervisar el manteniment, adequació, ordre i cura de l’habitatge com un recurs públic de qualitat i segons els paràmetres de les fitxes de processos i les normatives.
• Donar suport per la correcta organització de la llar i les activitats de la vida diària i familiar: hàbits d’alimentació, elaboració de menús i llistes de la compra, acompanyament al supermercat (si és necessari). Suport en hàbits d’higiene personal i neteja.
• Donar suport en les activitats d’autocura i cura de les persones a càrrec, si és el cas, incloent presa de medicació, seguiment cites mèdiques i hàbits saludables.
• Realitzar acompanyaments, sempre que sigui necessari, a recursos i serveis per garantir l’assistència.
• Detectar situacions en què la persona pugui estar en un moment de descompensació i/o s’estigui donant un retrocés de les seves facultats.
• Coordinar amb l’educadora del servei amb relació a les necessitats de les persones ateses i el suport necessari per al desplegament del seu pla de treball.
• Desenvolupar accions per la millora dels hàbits de les persones participants, de manera coordinada i supervisada per l’educadora del servei.
• Elaboració del diari de seguiment.
• Comunicar incidències (urgents i no urgents) respecte a l’habitatge o al seguiment personal i familiar.
• Altres tasques relacionades amb les seves funcions que li siguin encomanades per la responsable del projecte, segons necessitats de les persones acompanyades
En relació amb els serveis de violència masclista:
• Suport en la realització, recepció i organització de les compres d’alimentació, neteja i higiene que es donin durant l’estada de les dones.
• Suport en la realització de gestions i altres necessàries per les dones durant l’estada al servei.
• Posada a punt del servei un cop la dona faci sortida assegurant que és adequat per una nova acollida
• Tasques de canguratge en cas que la dona hagi d’assistir a judici ràpid
• Reforç a l’equip tècnic amb relació a les normes de seguretat durant l’estada al servei.
RESPONSABILITATS:
Resultats esperats periòdicament:
• Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de visites presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos (interns o externs) i referents.
• Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies. Detecció d’incidències no comunicades.
• Puntualment, sempre que sigui necessari: comunicació de les incidències a la referent
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Competència instrumental de lloc de feina
Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
Català parlat i escrit
Carnet de conduir B1
CONDICIONS
• Jornada laboral: Parcial,
• 1 vacant matins de dilluns a divendres de 12:00 a 15:00 hores i 1 vacant tardes de 16:00 a 20:00 hores. Flexibilitat per guàrdies cap de setmana i nocturnes puntuals.
• Contracte: Temporal 6 mesos.
• Salari: 20.230,28 € bruts anuals per jornada completa. Proporcional a la jornada laboral contractada del lloc de feina. A definir a l’entrevista.
• Lloc de treball: Terrassa
• Data d’incorporació prevista: Immediata
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
Detalles de la oferta
- Prohabitatge
- 23/07/2025
- 05/01/2026
Coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei... coneixements en protocol de servei i tracte al client... disponibilitat i requisits imprescindiblesdisponibilitat per treballar en horari......
Suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... gestió de reserves i promoció de les activitats... manteniment i dinamització de les xarxes socials de l’empresa... entorn de treball agradable, amb producte local i de qualitat... inici previst: 1 de novembre de 2025......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para el intercambiador de avenida america... grupo serveco vigilancia y servicios somos una empresa especializada en ofrecer servicios de vigilancia, control de accesos, coordinación de eventos......
Professionalitat i orientació al servei i al benestar de l’usuari... experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones... àrees de responsabilitat... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social i......
Dinamisme i autonomia... amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori......
El cttc és un centre de recerca cerca amb més de 20 anys de contribució activa a l'avenç de les xarxes, sistemes i serveis de telecomunicacions... ✅ bon domini de les llegües oficials (català, castellà) i l’anglès... el cttc també disposa d'una infraestructura experimental i de proves molt potent que......
Ordre i neteja de la zona de treball... 'andreu gastronomia des de 1930' és una empresa de caràcter familiar dedicada a la venda i degustació de productes de xarcuteria on el pernil ibèric de gla andreu és el protagonista... transmetre els valors i essència de l’andreu als clients......
Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... dinamisme, flexibilitat i empatia... competències capacitat de programar......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......