REFERENT DE COMPTABILITAT A 20H
Descripción de la oferta de empleo
Tasques d’auxiliar d’administració i comptabilitat al Servei de Suport de l’entitat Funcions i responsabilitats del lloc.
Realització pressupostos econòmics Realització arquejos diaris Realització rendició de comptes anual Supervisió economia diària Atenció telefònica Atenció a visites Gestió del correu electrònic Gestió de documentació administrativa i jurídica.
Gestió de Sistemes Informàtics relatius al servei.
Arxiu i distribució de documentació Participació a les reunions d’equip Participació als espais de formació Participació en l’elaboració de documents (memòries, projecte, material de divulgació si s’escau, qüestionaris d’avaluació...) Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions.
Grau universitari (Economia, ADE, ADE + DRET) FP, CF Grau Mig o Superior (Administratiu/va o similar), Coneixement d’informàtica i paquet Office (Word, Excel, Outlook) Coneixement del Català (parlat i escrit) (imprescindible) Imprescindible el domini i coneixement del software A3ERP Formació específica comptabilitat Es valorarà formació en ciències empresarials i/o econòmiques.
Es valorarà experiència en el tercer sector social Es valorarà el coneixement en sistemes de qualitat.
Habilitats, aptituds i actituds per al lloc de treball.
Habilitat d’atenció al públic.
Habilitat tecnològica.
coneixement i gestió de Sistema Office.
Word, Excel, Outlook, Teams, Power Point...
ivell avançat.
Gestió i coneixement d’Internet.
Gestió de recursos.
optimitzar els recursos humans i tècnics realitzant gestió eficaç i àgil dels sistemes de gestió.
Planificació.
determinació de prioritats, i planificació de tasques, incloent els recursos necessaris i els sistemes de control adients.
Capacitat de treball en equip Implicació i compromís amb el projecte.
Responsabilitat.
Iniciativa.
Capacitat per gestionar positivament situacions complexes.
Altres requisits.
Imprescindible nivell avançat en paquet Office.
Imprescindible coneixements de programes informàtics específics de comptabilitat (A3ERP).
Tipus de contracte.
Indefinit Jornada laboral.
20 hores/setmana Horari/Torn.
De 9.
h a 13h de dilluns a divendres.
Data d'incorporació.
Immediata Retribució i altres compensacions.
€ bruts mensuals amb prorrata pagues extra Perfil.
Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions.
Grau universitari (Economia, ADE, ADE + DRET) FP, CF Grau Mig o Superior (Administratiu/va o similar), Coneixement d’informàtica i paquet Office (Word, Excel, Outlook) Coneixement del Català (parlat i escrit) (imprescindible) Imprescindible el domini i coneixement del software A3ERP Formació específica comptabilitat Es valorarà formació en ciències empresarials i/o econòmiques.
Es valorarà experiència en el tercer sector social Es valorarà el coneixement en sistemes de qualitat.
Altres requisits.
Imprescindible nivell avançat en paquet Office.
Imprescindible coneixements de programes informàtics específics de comptabilitat (A3ERP).
Competencias.
Iniciativa y autonomía, Organización y planificación, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar”, Capacidad de Negociación Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Media jornada Duración.
Indefinido Salario.
Menos de € bruto/anual Estudios mínimos.
Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima.
Al menos 1 año Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 22/07/2025
- 05/01/2026
Otros datos del puestojornada de 20h semanales... horario l-v: 17 a 20h y sábados de 10 a 15h... requisitos del puesto- experiencia valorable como repartidor de al menos 1 año... funciones:- carga/descarga de pedidos en furgoneta... reparto de pedidos a domicilio... seleccionamos personal de reparto......
Imprescindible tener los cursos de 20h prl sector metal, 8h trabajos en altura y posibilidad de desplazarse a nivel nacional... requisitos del puesto imprescindible tener los cursos de 20h prl sector metal, 8h trabajos en altura y posibilidad de desplazarse a nivel nacional......
Imprescindible tener los cursos de 20h prl sector metal, 8h trabajos en altura y posibilidad de desplazarse a nivel nacional... requisitos del puesto imprescindible tener los cursos de 20h prl sector metal, 8h trabajos en altura y posibilidad de desplazarse a nivel nacional......
Contrato indefinido tras pasar el periodo de prueba... ¿que ofrecemos?... festivos pagados... formación a cargo de la empresa... busca incorporar a su plantilla camarero/a a 23 horas semanales en turnos de tarde noche con un mínimo de 2 años de experiencia en restaurantes......
Se valorará curso 20h de prl y carnet de conducir... requisitos del puestose valorará curso 20h de prl y carnet de conducir... se necesita soldador / montador zona corredor del henares, para trabajos de montaje en obra y fabricación en taller, soldadura de hilo y electrodo......
Exercir de referent social d’una cartera d’usuaris, amb seguiment, coordinació i gestió integral dels seus serveis... busquem un perfil administratiu per incorporar-se a l’àrea de salut, assumint el rol de referent social d’una cartera d’usuaris......
Imprescindible buena presencia, dotes comunicativas y manejo básico del office... horario de 10h a 15h ó de 15h a 20h, 300€/netos mes... clínica selecciona becaria, para tareas administrativas y atención al cliente... envíanos tu cv a: policllinicomadrid@gmail......
Trabajo estable en el horario de viernes a domingo a partir de las 20h... que tenga disponibilidad con el horario indicado y medio de transporte requisitos del puesto tener minimos 6 meses de experiencia... se busca una persona responsable, simpatica, organizada y con ganas de trabajar......
Otros datos del puestohorari 20h setmanals en horari de tarda majoritàriament... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)......
Oportunidades reales de crecimiento dentro de la empresa basadas en tu desempeño... contrato indefinido para que tengas estabilidad laboral... disponibilidad para incorporación inmediata... experiencia en el manejo de herramientas informáticas (e-mail, crm, telefonía ip)... conocimientos del sector tanatopraxia......