Ver oferta completa

PROJECT COORDINATOR - HOTEL OPERATIONS

Descripción de la oferta de empleo

Where passion meets opportunity The best of your adventures is the one you have yet to sail! Your Purpose The Project Coordinator supports the Project Management team and subsequently the entire Product Development department with the coordination of all Hotel Operations projects.
It is a support function with a 360 view on multiple departments under Hotel Operations.
The Project Management teams function is to prioritize, communicate, complete and measure Hotel Operations projects fleetwide.
Projects will involve increasing consistency in Hotel Operations, increasing guest NPS and generating return on investment.
The Project Coordinator will work with the team on delivering multiple projects in a timely manner by managing workstreams, setting workshops and reporting progress of execution.
Your Impact · Owns and updates Gantt Chart and other tools for the entire department's projects.
· Monitors project progress and creates project status reports for project managers and stakeholders.
· Coordinates project management documents such as the project plan, budget, schedule, or scope statement, as directed by the project manager.
· Performs analytical reports related to P&L statements, cost saving impact and ROIs.
· Works with the team to build and prepare presentations and analysis for the Hotel Operations Projects.
· Manages cross departmental communication.
· Monitors success of the project and shares lessons learned for future projects.
Your Journey so far · Degree in Hotel Management, Business, Economics, or a related field.
Master or MBA is an advantage.
· 1 or 2 years of experience, preferably in Hotel Operations or Hotel Consulting.
· Hospitality, Project Management or Consulting background.
Your Essentials Solution-driven, team player and excellent presentation skills required.
· Ability to follow multiple projects and multiple stakeholders.
· Proficient in Excel, PowerPoint and Canva.
· Proficient with Microsoft Office and Project Management software.
· Fluent in English.
Any additional language is an advantage.
EU passport or Right to work in Switzerland Our commitment We are committed to building a future that values diverse perspectives, embraces the world beyond borders, and fosters an inclusive environment where every individual feels valued, respected and empowered to be their authentic selves.
Our commitment extends to taking meaningful, measurable actions that have a long-term positive impact on our guests, our employees and our planet.
Ready to turn your passion into something extraordinary? Join us at MSC Cruises, where new opportunities await.
Apply today to be part of a global team that is pushing boundaries and achieving something remarkable.
Your journey starts here
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • MSC Cruises
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/07/2025
Fecha de expiración
  • 19/01/2026
Botones hotel 4*
Arima hotel

Funciones asistir a todos los huéspedes y visitantes del hotel... turnos rotativos mañanas/tardes... realizar otras tareas según lo solicitado por la gerencia... requisitos del puesto requisitos mínimos alto conocimiento de inglés experiencia mínima 1 año en puesto similar carnet de conducir b buena......

Recepcionista de hotel
Hotel Mandarin Oriental Ritz

Fuerte capacidad organizativa y para realizar múltiples tareas... altamente organizado... gestiona las reservas telefónicas y en línea y las reservas de eventos... deseamos contratar los servicios de una recepcionista que se encargue de tomar reservas, registrar la entrada y salida de los huéspedes,......

Socorrista hotel estepona-marbella
Socos

Se necesitan socorristas para hotel gran lujo donde el trabajo consiste mas en atender a los clientes en la piscina que otra cosa... se valorara positivamente experiencia previa en hoteles... requisitos del puestoimprescindible inglés perfectamente hablado, ya que todos los clientes son extranjeros......

recepcionista hotel
CELUISMA S.A.

La persona seleccionada trabajará como recepcionista y se encargará de realizar el check-in/out, atención al público, reservas, atención telefónica buscamos una persona orientada al cliente, dinámica, responsable y con don de gente... buscamos profesionales con perfil enfocado al mundo hotelero para......

Project Manager eléctrico-electrónico, Ref.: 25013
Asociación de industria navarra

Incorporándose al departamento de ingeniería, será responsable de diferentes proyectos para cliente, de automatización, instalación eléctrica y sistemas de bombeo, gestionándolos de forma integral, desde el contacto con cliente hasta el cierre... supervisar la instalación, puesta en marcha, pruebas y......

Jardinero/a para hotel
Jaydo

Uso de herramientas y maquinaria de jardinería... conocimientos en mantenimiento de jardines y uso de herramientas del sector... limpieza y mantenimiento de zonas verdes... permiso de conducir (valorable, no excluyente)... capacidad para trabajar en equipo y adaptarse a diferentes entornos......

Camarera de pisos
Arima hotel

Arima hotel 4 * precisa incorporar camareras/os de pisos para limpieza de habitaciones en hotel... funciones: limpieza y puesta a punto de las habitaciones del hotel... se ofrece: jornada completa en turnos rotativos de lunes a domingo... reposición de material de limpieza... registro de tareas y habitaciones......

Maintenance Specialist
Joivy

Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... experience (up to 5 years) in coordinating daily interventions and tasks with the operations team... work with the operations team to ensure all properties are in the best possible condition and problems are resolved......

Valet
Arima Hotel & Spa

Hotel de 4* estrellas en donostia desea incorporar a un valet al departamento de housekeeping... descripción de funciones y responsabilidades: • repartir la lencería, aguas y amenities entre las camareras de pisos, dejándolo en los diferentes office del hotel... • recuento de la lencería recibida y reposición......

Especialista de Ventas y Atención al Cliente
Fu international academy tenerife

Experiencia previa en puestos de atención al cliente, idealmente en recepción de hotel... perfil ideal: buscamos especialmente a personas, ya sea mujeres u hombres, con experiencia en la recepción de un hotel que estén buscando una oportunidad fuera de la hostelería y deseen aprovechar un horario más......