Ver oferta completa

OPERATIONAL PURCHASING ADMINISTRATOR

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

About Us.
Desde hace más de 30 años, Stericycle ofrece soluciones innovadoras que protegen a las personas y las marcas, fomentan la salud y protegen el medio ambiente.
Somos líderes en áreas cada vez más complejas y altamente reguladas, como la gestión especializada de residuos, la protección radiológica, el cumplimiento normativo, la protección de la información y mucho más.
Nos comprometemos a proteger lo que es importante para nuestros clientes, las personas de nuestros equipos, las comunidades a las que servimos y el medio ambiente.
Position Purpose.
Buscamos a un/a Administrativo/a de Compras para nuestro centro de trabajo de Arganda de Rey.
La persona en este puesto dará apoyo administrativo al equipo de Operaciones en la gestión de Compras y distintos servicios de proveedores aprobados.
Ayudará a coordinar los proveedores identificando oportunidades para consolidar y controlar el gasto, así como otras oportunidades de mejora.
Key Job Activities.
Gestionar todas las solicitudes de compra de pequeños proveedores, de acuerdo con la política corporativa de Stericycle.
En colaboración con el departamento de Operaciones, verificar que los términos sean conforme al contrato (por ejemplo, precios, entrega, condiciones de pago).
Asegurarse de que los clientes internos cumplan con los contratos utilizando los proveedores autorizados y la compra de artículos según el precio contratado.
Colaborar con Finanzas cuando se requiera para auditar las facturas de los proveedores.
Gestionar la interacción del día a día con los pequeños proveedores (realización de pedidos, comunicación de cambios en la demanda/volumen/tiempo de entrega, resolución de problemas, seguimiento de pedidos pendientes, etc.) Trabajar para minimizar el coste total de las transacciones y reducir el número de proveedores, para agilizar y aumentar la eficiencia de Compras.
Trabajar en la unificación de proveedores para lograr mejores precios y reducir el trabajo administrativo relacionado con el manejo de una gran cantidad de pequeños proveedores.
Avanzar en centralización de Compras comunes a todas las instalaciones, con el fin de obtener mejores precios y ahorro.
Ayudar a desarrollar el Procedimiento de Compra de Pedidos en España.
Asistir al departamento técnico en el diseño y aplicación del nuevo Procedimiento de Compra de Pedidos.
Gestionar a los nuevos proveedores según el proceso interno establecido.
Experience (EMEAA).
- Formación en Finanzas, Administración de Empresas o similar.
- Dominio de Microsoft Office, incluidos Excel, Access, Outlook, Word y PowerPoint con conocimientos prácticos de Project.
- Agilidad en el análisis de datos numéricos.
- Buen nivel de inglés.
- Excelentes habilidades de comunicación.
- Organización y atención al detalle.
Disclaimer.
Disclaimer.
The above description is meant to provide a summary of the nature and level of work being performed; it should not be construed as an exhaustive list of all responsibilities, duties and requirements of the job.
This document does not create an employment contract, implied or otherwise.
Stericycle will consider requests for workplace accommodations for protected physical or mental limitations in accordance with its human resources policies and local laws.
To the extent permissible under local law, and consistent with business necessity, Stericycle reserves the right to modify the content formally or informally, either verbally or in writing, at any time with or without advance notice.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Stericycle
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 23/05/2024
Fecha de expiración
  • 21/08/2024
Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

We are currently seeking a great person to cover our vacancy of purchasing & import administrative and join the supply chain team and contribute to achieving their goals... what will be your responsibilities? organize and supervise the administrative management of purchasing orders, from their request......

Senior Purchaser in Zafra, Badajoz
Spain Internship

Solid experience in purchasing organisations, in-depth knowledge of their processes, policies, means and warehousing and logistics... tasks: supporting and informing applicants in the use of our systems and purchasing channels guidance to applicants in case of technical problems being a central contact......

Project Buyer
VALEO

Comrequisitos del puestodesired skills and experience: bachelor degree in electronics or industrial engineering at least 3 years in purchasing be result oriented, commitment to teamwork within an international environment... is that you? we want to know you! job: project buyer organization: site......

Ingeniero CIM / Analista de datos (Experto SAP)
VALEO

Engineering degree + expert in sap 2 years in supply chain management, operational or project experience in automotive industry company... as supply chain processes analyst/cim engineer: your responsibilities: lead and manage the site supply chain cim with the objectives of maximizing the service......

Product Manager (LightNET Carbon Capture)
INSTITUT CATALÀ DE NANOCIÈNCIA I NANOTECNOLOGIA (ICN2)

Main tasks and responsibilities: · manage different spin-off projects, including coordination with operating technologies area · management of technical projects, including coordination with icn2 (barcelona) and ict (castelló) · help to define and execute the strategy for business intelligence · client......

Quality Project Team Member
VALEO

Support the supplier management activities: support activities defined for internal and external supplier parts on valeo sites, to support purchasing and sqa (supplier quality assurance) team, as defined in the quality rasic... comrequisitos del puestodesired skills and experience: engineering degree......

Call 39-2023-1 Researcher position
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Knowledge of linux as administrator - very good communication skills in oral and written english... flexibility cttc category: r2... moreover, the candidate will research on mechanisms for data flows analysis and processing... the researcher shall collaborate with other ru members and external organizations......

CALL 39-2023-2
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

– knowledge of linux as administrator – very good communication skills in oral and written english... flexibility cttc category: r2... moreover, the candidate will research on mechanisms for data flows analysis and processing... the researcher shall collaborate with other ru members and external organizations......

Banking Relationships Officer - Cyprus
Triskel Consulting

Responsibilities: maintain relationships between the payment institutions and the company/clients preparation of bank forms preparation of kyc and due diligence documents liaise with compliance department during onboarding and further on and effectively communicate with other relevant departments such......

CALL 12-2024-1 Technician of Competitive Calls
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Responsibilities: monitor project budgets purchasing and material supply, preparation of tenders support in staff selection processess within the project assure compliance with cttc policies, procedures and regulations as well as with those established in the project... advise on elegibility accordingly......