Ver oferta completa
OFICIAL/A 2ª ADMINISTRATIU/IVA
Descripción de la oferta de empleo
Consell Comarcal de la Selva El Servei Integral d'Ocupació del Consell Comarcal de la Selva ofereix orientació laboral, formació i borsa de treball a les persones que busquen feina, així com ajuts per la contractació i gestió d'ofertes de feina a empreses que busquen treballadors.
El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca Descripció de l'oferta Empresa dedicada a la gestió de residus precisa incorporar un/a oficial/a 2ª administratiu/iva per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva.
Condicions laborals.
Contracte.
fix discontinu Horari.
jornada de 7 h/dia Salari.
€/mes Tasques i responsabilitats.
Arxivar i organitzar documents físics i digitals (factures, contractes, albarans…) Registrar factures de proveïdors i emetre factures a clients Fer conciliacions bancàries i controlar moviments de comptes Gestionar correu electrònic corporatiu i atendre consultes administratives Controlar i actualitzar la base de dades de clients i proveïdors Preparar i enviar remeses bancàries i documents comptables a la gestoria Donar suport en el tancament comptable mensual o trimestral Portar el control de cobraments i pagaments pendents Fer comandes de material d’oficina i gestionar subministraments Donar suport a l’equip de finances o direcció en tasques puntuals Requisits Formació i experiència.
FP en Administració i Gestió Disposar de coneixements bàsics de comptabilitat i facturació Altres requisits.
Català i castellà Carnets professionals.
Carnet B Competències valorables.
Responsabilitat i compromís Discreció Proactivitat i capacitat resolutiva Treball en equip
El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca Descripció de l'oferta Empresa dedicada a la gestió de residus precisa incorporar un/a oficial/a 2ª administratiu/iva per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva.
Condicions laborals.
Contracte.
fix discontinu Horari.
jornada de 7 h/dia Salari.
€/mes Tasques i responsabilitats.
Arxivar i organitzar documents físics i digitals (factures, contractes, albarans…) Registrar factures de proveïdors i emetre factures a clients Fer conciliacions bancàries i controlar moviments de comptes Gestionar correu electrònic corporatiu i atendre consultes administratives Controlar i actualitzar la base de dades de clients i proveïdors Preparar i enviar remeses bancàries i documents comptables a la gestoria Donar suport en el tancament comptable mensual o trimestral Portar el control de cobraments i pagaments pendents Fer comandes de material d’oficina i gestionar subministraments Donar suport a l’equip de finances o direcció en tasques puntuals Requisits Formació i experiència.
FP en Administració i Gestió Disposar de coneixements bàsics de comptabilitat i facturació Altres requisits.
Català i castellà Carnets professionals.
Carnet B Competències valorables.
Responsabilitat i compromís Discreció Proactivitat i capacitat resolutiva Treball en equip
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Localidad
- En toda España
Dirección
- Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
- 11/07/2025
Fecha de expiración
- 09/01/2026
Peluquer@ dream´s peluqueros
Dream´s peluqueros santander
Dream´s peluqueros ¿eres oficiala o ayudante de peluquería? ven... tel: 942-07 71 81 !llámanos! -correo de contanto: *****@***** ¡envianos tu curriculum o teléfono de contacto! también puedes pasarte por el salón... formación continuada... santander, cantabria... personas que sientan verdadera pasión......