INTEGRADOR/A SOCIAL (SALUT MENTAL), PALMA
Descripción de la oferta de empleo
Descripción de la oferta Intress necessita incorporar un perfil d' Integrador/a social, per a cobrir una posició estable amb contracte indefinit en el Servei de Habitatge supervisat de l'associació per a La Salut Mental Gira-Sol, ubicat a Palma.
OFERIM.
Plaça vacant.
Tècnic Ubicació del centre.
Palma Centre o Servei.
Servei de Habitatge supervisat, Associació per a La Salut Mental Gira-Sol.
Tipus de contracte.
indefinit Jornada laboral.
completa Data d'incorporació.
Hores setmanals.
38,5h Horari.
de dilluns a diumenge segons torns Retribució bruta anual.
€ en 14 pagas anuals, segó XVI Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones con discapacitat.
Categoria professional Personal Titulat Nivel I amb plus de concert de 310€ mensuals.
Formació i desenvolupament.
disposaràs de 25 hores anuals de formació dins de l’horari laboral, destinades a millorar les teves competències personals i tècniques.
Tambè tindràs la possibilitat de dissenyar un pla de formació individualitzat, orientat al teu desenvolupament professional dins de l’entitat.
Atenció psicológica.
disposaràs de 3 sessions gratuïtes de teràpia psicològica en un centre de psicologia extern a l’entitat.
Quilometratge.
abono 0,27 €/km por els desplaçaments relacionats amb la prestació del servei.
FUNCIONS.
El personal tècnic és el responsable d’executar els programes, activitats i prestacions del servei en cada una de les persones, atendre les necessitats de les persones, aixÌ com participar en les tasques de planificació, avaluació i supervisió.
Les funcions principals del personal tècnic són.
Acompanyament i suport individualitzat de la persona en el funcionament i participació en les tasques del domicili i activitats de la vida diària, segons estableixi el seu pla de treball o PIA.
neteja i ordre de l’habitació i espais comuns del domicili, hàbits i organització domèstica (cura de la roba, rentadora, planxar, ordenar...), tasques de cuina i neteja, hàbits d'higiene i cura personal, vestimenta, alimentació, etc., Col·laboració en les tasques d’avaluació i detecció de necessitats de la persona, així com en la pla individual d’atenció o pla de treball.
Detecció i atenció de les necessitats del domicili.
Desenvolupament de programes d’entrenament i intervenció individual i/o grupal per a la inserció sociocomunitària de les persones.
oci i temps lliure, promoció de l’autonomia, suport en l’àrea de salut, etc.
Seguiment de l’atenció comunitària de la persona i de l’ús de recursos comunitaris.
Suport al personal titulat (coordinació del servei) en totes aquelles tasques que es requereixin.
Tasques administratives.
Dur actualitzats els registres, base de dades i documentació pròpia de l’expedient de les persones participants del servei.
Requisitos Formació acadèmica necessària.
Personal tècnic superior en integració social, i altres titulacions anàlogues del catàleg de formació professional de les branques sanitàries, socioculturals i a la comunitat (Grau D.
cicles formatius, nivell 3).
Experiència professional necessària.
Experiència de treball amb persones amb trastorn mental i/o discapacitat.
Experiència en intervenció directa.
Experiència en entorns residencials o habitatges.
Competències tècniques.
Coneixements en salut mental.
Coneixement en models de recuperació i metodologies d’intervenció comunitaris.
Domini del treball en xarxa i coneixement de recursos socials i sanitaris.
Habilitats per a avaluació de necessitats i elaboració de plans d’intervenció personalitzats.
Ús d’ofimàtica bàsica i manteniment de documentació tècnica.
Competències transversals.
Comunicacó efectiva.
transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
Empatia i escolta activa.
per comprendre les necessitats emocionals i personals.
Treball en equip.
col·laboració amb equips multidisciplinaris.
Autonomia i iniciativa.
capacitat per prendre decisions de manera responsable.
Adaptabilitat i flexibilitat horària.
especialment davant situacions d’urgència o imprevistos.
Gestió del temps i organització.
per fer front a múltiples tasques i terminis.
Resolució de conflictes.
situacions de tensió o conflictes de convivència.
Resistència a la frustració i capacitat de gestionar situacions complexes.
Gestió de emergències e imprevistos davant situacions inesperades.
Valors i actituds.
CompromÌs amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat.
Sentit de pertinença i responsabilitat social.
Exigències del Lloc de treball.
Permís de conduir i disponibilitat de cotxe Flexibilitat horària Català Altres aspectes a valorar.
Formació complementaria en salut mental Formació en metodologia comunitària Formació en perspectiva de gènere Formació en pràctiques sistèmiques, dialògiques i/o col·laboratives Formació en trauma Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral.
T'estem esperant! Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 18/07/2025
- 04/01/2026
Formació en l'àmbit social o sanitari... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social i sanitari... exercir de referent social d’una cartera d’usuaris, amb seguiment, coordinació i gestió integral dels seus serveis......
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......
Empresa de transporte de trailer busca conductor para realizar 4 descargas diarias en el carrefour de palma de mallorca... ( desde el puerto de palma de mallorca) horario: 6h a 12 h salario a convenir requisitos del puesto - persona responsable - experiencia en el sector del transporte ( al menos 1 año)......
Presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... asesoramiento laboralrequisitos del puesto1 año de experiencia... confección de contratos y asesoramiento a clientes en materia laboral... actualización de convenios etc... la confección de nóminas, seguros sociales, altas y bajas......
Presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... asesoramiento laboral... indispensable manejo software ncs requisitos del puesto 1 año de experiencia... confección de contratos y asesoramiento a clientes en materia laboral... actualización de convenios etc......
Experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en desavantatge......
Wellhub (antes gympass): acceso a una amplia red de actividades debienestar físico y mental... carnet de conducir y coche propio, ¡porque las sonrisas no siempre están cerca! un fuerte carácter y compromiso con el sector social... desarrollo profesional en atención domiciliaria especializada......
Requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social... amb títol de director/a d’activitats de lleure... es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants......
Certificado de profesionalidad de nivel 3 de la familia profesional servicios socioculturales y a la comunidad, área profesional de asistencia social y servicios al consumidor, área de asistencia social y servicios al consumidor... requisitos del puestorequisitos:-disponer de los conocimientos y experiencia......
Certificado de profesionalidad de nivel 3 de la familia profesional servicios socioculturales y a la comunidad, área profesional de asistencia social y servicios al consumidor, área de asistencia social y servicios al consumidor... requisitos del puestorequisitos:-disponer de los conocimientos y experiencia......