HR ADMINISTRATOR (FRENCH SPEAKER)
Descripción de la oferta de empleo
Tasks
Your responsibilities as an HR Administrator will be:
Being a general point of contact for candidates and clients
Creating, issuing, and handling contracts
Managing invoices and payslips
Collaborating with various departments, regarding financial and legal issues
Communicating with clients in relation to contracts, onboarding, or other general queries
Assisting any issues the candidates may have
Requirements
Skills, qualifications and interested you need to succeed in this role:
You have a native level of French and full professional proficiency in English
You are currently based in Barcelona (NIE + SSN)
You have relevant experience in Administration and HR
You are able to collaborate closely with different departments
You have high communication skills
You have excellent organizational skills and attention to detail
Nice to have: Bachelor’s or Master’s degree
Benefits
What Benefits are in it for you?
Salary based on your level of experience + additional benefits (meal vouchers, life insurance, pension plan, etc.)
Career growth opportunities
International and multicultural environment
A company with a worldwide reputation
Start date: ASAP
Detalles de la oferta
- Blu Selection
- 01/03/2024
- 30/05/2024
Benefits: - competitive salary - possibilities to join the international mobility program - join a dynamic work environment - work from a brand-new office in athens - full initial training for all new employees - 3 euros per working day in meal vouchers - private health insurance from day one - performance......
• fluency in french or german (b2/c1 level at least)... • any of the following: web services (rest/soap), microservices, jms knowledge, spring, or any similar hands-on experience... and more depending on the projectrequisitos del puestoabout the requirements... you will: • implement and customise core......
You need: • at least 1 year of professional experience in it projects for the financial sector, preferably insurance or bancassurance • to be creative, resourceful, and proactive in finding solutions to complex problems • ability to apply analytical thinking and synthesis to present results of your work......
• fluency in french or german (b2/c1 level at least)... • any of the following: web services (rest/soap), microservices, jms knowledge, spring, or any similar hands-on experience... and more depending on the projectrequisitos del puestoabout the requirements... you will: • implement and customise core......
Análisis de las necesidades de los clientes y venta telefónica... 000 € brutos anuales - jornada completa: lunes a jueves de 9 a 18... enfocado al cliente y con habilidades comunicativas... ¿tienes experiencia en departamentos comerciales? ¿eres nativo o bilingüe en francés? si entre tus habilidades......
Las prácticas son 100% presenciales desde nuestra oficina del centro de madrid y se requiere incorporación inmediata... ¿qué funciones vas a desempeñar? - redactor contenido original en francés relacionado con el turismo activo y de aventura... buscamos candidatos con habilidades comunicativas y de redacción......
Reach hr consulting tiene una presencia europea activa en españa, portugal, rumania, italia, polonia, bulgaria, lituania, eslovaquia y en la república checa... requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escrito... descripción de la función soporte......
Reach hr consulting tiene una presencia europea activa en españa, portugal, rumania, italia, polonia, bulgaria, lituania, eslovaquia y en la república checa... requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escrito... descripción de la función soporte......
Live in - asistente de atención médica - beneficios de atención interna / a largo plazo - kent uk reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... estamos en el proceso de seleccionar y contratar a un asistente de atención médica para la atención domiciliaria prolongada......
Enfermera / asistente de atención médica con experiencia - coche de apoyo a domicilio y combustible - belfast reino unido reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... al responder a este anuncio, confirma que acepta recibir de reach_hr consulting newsletters......