Ver oferta completa

GESTIÓ ECONÒMICA I COMPTABLE PER DONAR SUPORT EN LA GESTIÓ DE L'ENTITAT I EN L'ÀREA DE GESTORIA

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Objetivo Iacta Advocades és una cooperativa que té per objectiu promoure, defensar i garantir l'accés als drets.
Reivindiquem la funció social de les professions jurídiques i la necessitat de que assumeixin un compromís ètic amb les injustícies de la societat.
Aquest, s'ha de realitzar mitjançant la defensa dels drets, la protecció dels col·lectius en situació de vulnerabilitat, així com el foment de formes de participació més horitzontals, que reflecteixin la diversitat de la nostra societat i segueixin els principis de l'economia social, solidària i feminista.
Des de l'àrea de gestoria, assessorem i acompanyem amb l'objectiu d'apoderar, formar, i proporcionar eines cap a l'autonomia tant a persones com a col·lectius o entitats.
Estem especialitzades en assessorament a associacions, fundacions, cooperatives i altres actors de l'ESS amb especial atenció a aquelles que es dediquen a col·lectius vulnerables i en risc d'exclusió social.
El nostre objectiu és traduir enunciats complexos, i apostem per fer de la informació econòmica una eina horitzontal, accessible per totes i útil, per a la presa de decisions col·lectives.
Treballem des de l'horitzontalitat, la transparència i posant al centre les necessitats i la realitat de les entitats i les persones.
FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL.
Suport a les tasques administració, comptabilitat i gestió de l’entitat.
- Gestió Tresoreria de l’entitat  - Gestió de clients i seguiment de cobraments   - Gestió de proveïdors  - Suport en la facturació  - Suport en la comptabilitat de l’entitat  - Suport en la presentació d’Impostos  - Suport en altres tasques de gestió de l’entitat  Incorporació a l'àrea de gestoria.
- Acompanyament i assessorament de clients en matèria fiscal, comptable i planificació econòmica  - Gestió comptable i fiscal de persones en Règim d’Autònoms   - Gestió comptable i fiscal de cooperatives i entitats de l’ economia social i solidària  - Complementació i Presentació models tributaris   - Tràmits davant Agencia Tributaria i TGSS  - Tràmits davant Registre Cooperatives/ Associacions  PERFIL.
- Personal de gestió administrativa i comptable.
- Experiència mínima de 2 anys.
- Persona dinàmica, pro-activa i amb voluntat de transformació social.
- Disponibilitat mínima de 20 hores setmanals.
REQUSITS.
Titulació.
grau en Comptabilitat i Finances, Grau en Economia, Tècnic/a en Gestió Administrativa, Tècnic/a Superior en Administració i Finances o similars.
Coneixements i experiència.
- Coneixements demostrables de comptabilitat (Plan General Comptable)  - Coneixements demostrables de fiscalitat per persones físiques i jurídiques  - Experiència demostrable mínim de 2 anys  - Experiència treballant amb cooperatives i entitats de l’ economia social i solidària  - Coneixement Excel nivell mig  - Idiomes.
Català i castellà ES VALORARÀ.
- Coneixements específics en comptabilitat i fiscalitat de cooperatives i entitats de l’economia social i solidària  - Coneixements en nòmines i seguretat social  - Coneixements en gestió de subvencions  - Excel nivell avançat  - Experiència utilització programes de comptabilitat   - Participació a moviments socials, o entitats i col·lectius d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat social, participació en moviments feministes i de l’economia social.
COMPETÈNCIES.
- Treball en equip  - Flexibilitat i aprenentatge  - Comunicació i relacions interpersonals  - Alt nivell d’assertivitat  - Compromís professional i institucional   - Orientació a resultats              Perfil.
Titulació.
grau en Comptabilitat i Finances, Grau en Economia, Tècnic/a en Gestió Administrativa, Tècnic/a Superior en Administració i Finances o similars.
Coneixements i experiència.
Coneixements demostrables de comptabilitat (Plan General Comptable)  Coneixements demostrables de fiscalitat per persones físiques i jurídiques  Experiència demostrable mínim de 2 anys  Experiència treballant amb cooperatives i entitats de l’ economia social i solidària  Coneixement Excel nivell mig  Idiomes.
Català i castellà nivell alt      ES VALORARÀ.
Coneixements específics en comptabilitat i fiscalitat de cooperatives i entitats de l’economia social i solidària  Coneixements en nòmines i seguretat social  Coneixements en gestió de subvencions  Excel nivell avançat  Experiència utilització programes de comptabilitat   Participació a moviments socials, o entitats i col·lectius d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat social, participació en moviments feministes i de l’economia social.
Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Media jornada Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/07/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
ADMINISTRATIVA SOCIAL PER L'ÀREA DE SALUT D'ASISGRUP
ASISGRUP

Experiència en suport administratiu i/o selecció de personal... mediació i suport relacional entre famílies i treballadors per afavorir una convivència i col·laboració eficient... proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis......

Docente de Secundaria área de Ciencias
Grupo Educativo

Interesados/as enviad cv a: *****@***** ¡os esperamos! requisitos del puesto- titulación universitara del area de ciencias - cap o máster universitario del profesorado - desebale inglés, c1... las materias a impartir sería las del área de ciencias: matemática, bilogía, física y química......

Area manager (m/f)- tiffosi españa
Tiffosi

Gestionar los puntos de venta de la marca, garantizando que se cumplan los objetivos de ventas y los indicadores de rendimiento; - gestionar los equipos de tienda, asegurando el reclutamiento, integración y evaluación de los trabajadores; - apoyar a los equipos en el cumplimiento de los procedimientos......

Coordinador/a de Proyectos y Administrativa – Área Salud
GRUPO ASA

Desplazamientos puntuales entre centros... horario: de lunes a viernes, de 09:30 a 13:30 y de 16:00 a 20:00h... otros datos del puestocondiciones: contrato laboral jornada completa... funciones principales: coordinación y seguimiento de proyectos sanitarios... atención al paciente (información, apoyo......

EMPRESA DE BIOMÉDICA PRECISA JEFE DE ÁREA
Distribución Salud Expansión Internacional NBS

Requisitos del puestoexperiencia comercialotros datos del puestoempresa reconocida internacionalmente con líneas para la salud y el bienestar... ejerciendo su labor con independencia, flexibilidad y obteniendo amplios beneficios más variables... con integración en el mercado español , precisamos responsables......

CALL 07-2025-1 Programa Talent Jove “Comunicant la Recerca”
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

El programa et permetrà interactuar amb les activitats del dia a dia associades a un centre de recerca així com amb la seva comunitat investigadora i de suport... àrees científiques, que es complementen amb l’activitat en sistemes de navegació, l'observació de la terra, el monitoratge de riscos geològics......

Empleo en Campo
Exodo TI

Se solicita personal de limpieza para el área de asturias, se paga con experiencia, se solicita personal de limpieza para el área de asturias, se paga con experienciase solicita personal de limpieza para el área de asturias, se paga con experienciase solicita personal de limpieza para el área de asturias......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Amb títol de director/a d’activitats de lleure... es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants... requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social......

Responsable d’experiències i botiga
Formatges Tramuntana SL

Suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... gestió de reserves i promoció de les activitats... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h......

Venedor/a degustació - Xarcuteria
Establiments Andreu

Contracte temporal amb possibilitat d'incorporació a empresa... preparació dels productes de degustació seguint el manual... 'andreu gastronomia des de 1930' és una empresa de caràcter familiar dedicada a la venda i degustació de productes de xarcuteria on el pernil ibèric de gla andreu és el protagonista......