Ver oferta completa

FRONT OFFICE SUPERVISOR - (ISLAS BALEARES)

Descripción de la oferta de empleo

Empresas: Bikini Island & Mountain Hotel Es TrencStress? We only know...sunflowers! You just love a fast–paced “Hippie” environment: 130 rooms, an adult-only concept, 2 bars, 1 famous NENI Mallorca Colònia de Sant Jordi restaurant. Welcome to Bikini Island Hotel Es Trenc! From July 1st, 2024 onwards, you and your team will create countless, yet for each guest individual first and last impressions. From a truly warm welcome, with plentiful hand-picked WOW-moments until a sincere goodbye, which invites for many returns. You are a genuine host, willing and able to show our guests & team why #LIFEISBETTERINBIKINI. With transparent, efficient and rapid communication, you guarantee flawless daily operations, while always watching out for improvements. On top, you are a master of organization and do not mind working with numbers. WHAT’S WAITING FOR YOU? -Brand new Design Hotel on Mallorca designed by Dreimeta -By the founders of 25hours Hotels -Enjoy onsite training and support from our long-term teams at Bikini Port de Sóller -5 working days/week with reporting of working hours -Striving for high-occupancies throughout our long season duration of up to 8 months: always be in action… -…yet also time to relax. Depending on capacities you will be advised to take vacation days during the summer season -Friends rates in partner hotels and discounts in all NENI restaurants -Feel & act responsible! Be responsible! Let´s make it ours. WHAT´S YOUR JOB ABOUT? -Assist Front Office Manager in Strategic & Operational Management of the Bikini Front Office -In charge of smooth daily operation, while meeting & improving our high-quality standards -Develop and implement new processes & create and sell new guest experiences -Be a host: be present for our guests and exceed their expectations -Be a team leader: hands-on mentality, working schedules, staff-trainings, motivate, escalate -Reporting to Front Office Manager, Operations Manager & General Manager -Keep yourself informed and share all relevant information with your team & the management Requisitos : WHAT`S IN YOUR LUGGAGE? YOU HAVE/YOU ARE.... ...experience in leading a Front Office team ...solid knowledge of the reservation´s department ...a passionate host & role model ...a team-player with hands-on mentality …a communicator & organizer ...fluently speaking English, good German & Spanish skills – the more languages the better ...striving in a multicultural, young & energetic team
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Bikini Island & Mountain Hotel Es Trenc
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/05/2024
Fecha de expiración
  • 01/08/2024
Desarrollador Web Front Vue
SMART AND FUN

Precisamos incorporar un desarrollador web front end con experiencia demostrable para integrarse de forma inmediata en nuestro equipo de desarrolladores, realizando tareas de desarrollo y despliegue de aplicaciones web/móvil para proyectos tecnológicos innovadores... perfil full stack......

Supervisor de equipos comerciales
Occident

Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... programas formativos... conciliación familiar... desarrolo de un negocio propio... buenas dotes de comunicación... plan de carrera personalizado......

Front end developer
Innoit

Create the tech basis for rapid product development by building all its technology in the public cloud... com/es-es/meetup-de-innoit-consulting-en-barcelona/?_locale=es-es we’re waiting for you... use your knowledge of cloud and of continuous delivery environments to help deliver value quickly......

Supervisor equipo comercial
Catalana occidente

Ofrecemos: formación continua posibilidad de promoción dentro de la compañía plan de carrera adaptado a cada candidato cm... buscamos personas emprendedoras para gestionar equipos de mediadores......

Supervisor de sitio de fibra óptica alemania
Square one Resources

Actualmente estamos trabajando con una empresa de telecomunicaciones de rápido crecimiento con sede en alemania... permiso de conducir categoría b dispuesto a viajar o mudarse otros datos del puesto beneficios: vehículo de la empresa subsidio de vivienda... reuniones periódicas con el personal externo......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Gestor Comercial Captación Endesa Pyme Valencia y Castellón
Grupo Nesax Energy

# acompañamientos jjee# excelente ambiente de trabajo# back office exclusivo y con clara orientación comercial# incorporación inmediata ¿te interesa conocernos y formar parte de nuestro equipo?... requisitos del puestorequisitos: # vehículo propio (imprescindible)# actitud# experiencia en ventas# conocimiento......

Marketing online
Europe global

Se valorara experiencia en office pero no es imprescindible... requisitos: conexión a internet, conocimientos a nivel de usuario de office y redes sociales... conocimento de redes sociales... requisitos del puesto perfil: persona creativa, ambiciosa, proactiva y organizada y que sepa trabajar en equipo......

Java Developer with French/German
Sollers Consulting

We can offer: • flexible working hours and a hybrid home office model (2-3 times per week in the office) as work-life balance is crucial at sollers... • an internal coach to guide you through the onboarding, further training and career opportunities, plus a budget to be used for your lunches together......

Digitalizador/a documentación - Madrid
Ilunion Capital Humano

Perfil: perfil logístico con experiencia en digitalización para el control de la entrada y salida de la documentación del archivo atención a los usuarios del archivo o biblioteca creación y actualización del inventario de series y del mapa documental gestión y control del préstamo entre usuarios buen......