FRONT DESK INTERN
Descripción de la oferta de empleo
• Carry out in a qualified manner, with initiative and responsibility, the welcoming of guests and all related tasks.
• Execute customer service tasks at the reception.
• Carry out the procedures related to the occupation and sale of the rooms (Reservations, Check In and Check Out).
• Perform tasks related to billing and collection, as well as foreign currency exchange.
• Receive and process customer complaints using the SEDAS approach (internal training approach)
Detalles de la oferta
- Almanac Barcelona
- 500€ - 500€
- 14/07/2025
- 04/01/2026
Experiencia demostrada en el trato al cliente en exposición física, atención telefónica, e-mail y whatsapp... dependerá del responsable de postventa de la empresa, reportará informes diarios de incidencias de particulares y flotas, salidas de los técnicos y entregas requisitos del puesto- experiencia......
We are seeking a motivated and detail-oriented recruitment intern to join our recruiting department... » proficiency in ms office suite (word, excel, powerpoint)... requisitos del puestowhat we expect from you … » strong proficiency in english (written and spoken); spanish is a plus but not required......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......
Com/language/es/empleo/envianos-tu-curriculum/] y comienza a construir tu futuro con nosotros! estamos ampliando nuestro equipo de service desk incorporando a personas proactivas y con vocación por la atención al cliente para un proyecto de carácter internacional, centrado en ofrecer soporte técnico......
Com/language/es/empleo/envianos-tu-curriculum/] y comienza a construir tu futuro con nosotros! estamos ampliando nuestro equipo de service desk incorporando a personas proactivas y con vocación por la atención al cliente para un proyecto de carácter internacional, centrado en ofrecer soporte técnico......
Com/language/es/empleo/envianos-tu-curriculum/] y comienza a construir tu futuro con nosotros! estamos ampliando nuestro equipo de service desk incorporando a personas proactivas y con vocación por la atención al cliente para un proyecto de carácter internacional, centrado en ofrecer soporte técnico......
Com/language/es/empleo/envianos-tu-curriculum/] y comienza a construir tu futuro con nosotros! estamos ampliando nuestro equipo de service desk incorporando a personas proactivas y con vocación por la atención al cliente para un proyecto de carácter internacional, centrado en ofrecer soporte técnico......