EDUCADORA SOCIAL PER AL SERVEI SUBSTITUTORI DE LA LLAR (SSLL)
Descripción de la oferta de empleo
Identificació del lloc de treball Educadora Social per al servei substitutori de la llar (SSLL) per a dones que han patit violència masclista.
2.
Descripció del lloc de treball La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat.
acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.
La professional contractada s’integrarà a l’equip d’educadores dels pisos substitutoris de la llar (SSLL) que gestiona l’entitat a l’àrea del Barcelonès.
Les tasques a realitzar estaran enfocades a l’acompanyament social i a l’assoliment de l’itinerari individualitzat de cada unitat familiar.
Alhora, s’haurà de coordinar amb les diferents professionals i entitats implicades, i elaborar la documentació necessària per al seguiment del procés de recuperació de la dona i menors a càrrec.
Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre i compartir amb la comunitat àrab-musulmana.
Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegit que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.
La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats.
Per garantir una millor representativitat dins de l'entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.
3.
Principals Responsabilitats i Funcions Preparar i acompanyar l’acollida i sortida de la dona al recurs del servei.
Acompanyar a la dona en el seu procés de recuperació de la situació de violència viscuda.
Elaborar conjuntament amb la dona el pla de treball individual i fer-ne el seguiment.
Donar suport a la dona en l’organització de la cura dels fills/es.
Acompanyar la dona i els seus fills/es; i si escau, acompanyar-la també en la vinculació amb els recursos de la xarxa comunitària.
Establir contactes i coordinacions necessàries amb els recursos de la xarxa comunitària.
Mantenir contacte mensual amb el/la referent del territori d’origen amb la finalitat d’informar del procés de recuperació de la unitat familiar.
Treballar coordinadament amb la resta de professionals del servei, així com realitzar coordinacions amb altres professionals que estiguin intervenint amb la dona i els infants.
Realitzar la recerca de recursos educatius comunitaris més adequats i d’acord amb les necessitats de cada unitat familiar.
Derivar i establir coordinacions periòdiques amb la xarxa integral especialitzada.
Oferir suport en la convivència amb aplicació de criteris socioeducatius entorn a la no-violència.
Preparar i dinamitzar tallers formatius i d'activitats de lleure propis del servei d’acolliment.
Vetllar per la confidencialitat del servei i la seguretat de les famílies que hi resideixen.
Realitzar els acompanyaments que es considerin necessaris.
Registrar el procés d'acompanyament de les dones i elaborar els informes que siguin necessaris.
Avaluar mitjançant indicadors i informes l’impacte del projecte.
Donar suport a aspectes de logística.
Atendre incidències derivades de l’ús quotidià del pis.
Perfil.
4.
Aptituds, coneixements i competències requerides Formació requerida imprescindible.
Grau en Educació Social.
Formació complementària imprescindible.
violència masclista, treball amb dones, infants i adolescents, perspectiva de gènere.
Es valorarà experiència de treball en recursos residencials per violència masclista.
Dos anys d’experiència en lloc de treball similar.
Nivell avançat d’Ofimàtica.
Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
Respecte estricte de la confidencialitat.
Perspectiva de gènere i interculturalitat.
Competències requerides.
capacitat d’escolta, capacitat d’organització, empatia, iniciativa, gestió de la diversitat i assertivitat.
5.
Condicions laborals Contractació.
Indefinida Salari Brut Anual.
€ Dedicació.
Jornada 38,5h/setmana Distribució horària.
Horari de matins i tardes Incorporació.
setembre Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Licenciado Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 15/07/2025
- 04/01/2026
Formació en l'àmbit social o sanitari... professionalitat i orientació al servei i al benestar de l’usuari... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social i sanitari... exercir de referent social d’una cartera d’usuaris......
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......
Requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social... amb títol de director/a d’activitats de lleure... es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants......
Buscamos a una educadora infantil nativa idioma inglés de lunes a viernes por las mañanas para ser titular de clase, con contrato fijo e indefinido requisitos del puesto titulación educadora infantil (1er ciclo), con idioma inglés, nativa o titulación... por favor, abstenerse personas que no sepan inglés......
Buscamos a una educadora infantil nativa idioma inglés de lunes a viernes por las mañanas para ser titular de clase, con contrato fijo e indefinido requisitos del puesto titulación educadora infantil (1er ciclo), con idioma inglés, nativa o titulación... por favor, abstenerse personas que no sepan inglés......
Presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... asesoramiento laboralrequisitos del puesto1 año de experiencia... confección de contratos y asesoramiento a clientes en materia laboral... actualización de convenios etc... la confección de nóminas, seguros sociales, altas y bajas......
Presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... asesoramiento laboral... indispensable manejo software ncs requisitos del puesto 1 año de experiencia... confección de contratos y asesoramiento a clientes en materia laboral... actualización de convenios etc......
Flexibilitat horària segons les necessitats del servei... proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei... coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... coneixements en protocol de servei i tracte al client... requisits i coneixementsformació......
Experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en desavantatge......
Certificado de profesionalidad de nivel 3 de la familia profesional servicios socioculturales y a la comunidad, área profesional de asistencia social y servicios al consumidor, área de asistencia social y servicios al consumidor... requisitos del puestorequisitos:-disponer de los conocimientos y experiencia......