DIRECTORA PER A UN SERVEI D’ACOLLIDA
Descripción de la oferta de empleo
Cerquem una professional amb experiència en la gestió de projectes socials, lideratge d’equips i una clara orientació a la qualitat, la millora contínua i els resultats.
La persona serà responsable del bon funcionament del servei, assegurant-ne la planificació, execució i qualitat segons els estàndards de l’entitat i els requisits de l’administració finançadora.
Coordinarà l’equip, supervisarà l’atenció a les persones, gestionarà els recursos i representarà el servei davant d’agents externs.
Funcions principals.
1.
Disseny i planificació del servei.
Elaboració i coordinació de la proposta tècnica del servei, incloent-hi la integració de millores detectades en execucions prèvies.
Recerca de dades i anàlisi de context per ajustar el servei a les necessitats reals del grup.
Planificació anual del servei, amb definició d’objectius i programació de les activitats.
Identificació i planificació dels recursos humans i materials necessaris.
Reformulació tècnica i econòmica del projecte, en coordinació amb les àrees corresponents.
2.
Gestió i execució del servei.
Coordinació de les àrees d’atenció, supervisant l’execució i assoliment dels objectius planificats.
Seguiment i supervisió tècnica del servei, vetllant per la correcta implementació metodològica.
Elaboració de protocols i documents tècnics, i proposta de millores.
Coordinació de la recollida de dades i elaboració dels informes de seguiment.
Gestió econòmica.
seguiment del pressupost, contractació de serveis i collaboració amb el departament financer.
3.
Avaluació i millora contínua.
Coordinació de les avaluacions previstes.
gestió, impacte, satisfacció, etc.
Identificació de noves necessitats i formulació de propostes de millora.
Elaboració de la memòria tècnica final i fitxa de tancament del projecte.
4.
Gestió de l’equip de treball.
Planificació i distribució de tasques, assegurant criteris d’eficiència, qualitat i equitat.
Acompanyament tècnic, motivació i resolució d’incidències.
Identificació de necessitats formatives i propostes de desenvolupament professional.
Coordinació de reunions, seguiment d’objectius i comunicació interna.
Avaluació del rendiment professional i participació en processos d’avaluació competencial.
5.
Coordinació externa i comunicació.
Gestió tècnica de la relació amb l’entitat finançadora i altres parts interessades.
Coordinació amb la responsable d’àmbit per a l’estratègia de relacions institucionals.
Representació institucional del servei en espais i actes externs.
Perfil.
Perfil requerit.
Titulació universitària superior en l’àmbit social (treball social, educació social, psicologia, etc.) o afí.
Experiència professional acreditada en l’àmbit de la violència masclista, especialment en l’atenció i intervenció amb dones en situació de violència i/o vulnerabilitat.
Experiència prèvia en la gestió i coordinació de serveis d’acollida, com ara recursos residencials per a dones, serveis d’intervenció especialitzada o d’atenció social integral.
Coneixement del marc normatiu i dels protocols d’actuació en matèria de violència masclista.
Experiència en lideratge i gestió d’equips multidisciplinaris.
Habilitats per a la planificació, execució i avaluació de serveis socials.
Capacitat per a la gestió tècnica i econòmica de projectes subvencionats.
Habilitats comunicatives i capacitat d’interlocució amb administracions i altres agents del territori.
Bon domini oral i escrit del català i el castellà.
Es valorarà positivament formació complementària en gènere, violències, gestió de projectes o qualitat.
p Incorporació a una entitat amb impacte social real.
Equip de treball multidisciplinari i compromès.
Jornada completa Contracte Indefinit Incorporació.
Setembre Possibilitats de creixement i formació contínua.
Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Trabajo en equipo Nivel.
Mando intermedio Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Diplomado Experiencia mínima.
Al menos 3 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 08/07/2025
- 04/01/2026
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants... requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social......
Flexibilitat horària segons les necessitats del servei... proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei... coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... coneixements en protocol de servei i tracte al client... requisits i coneixementsformació......
Pronto nos pondremos en contacto contigo para ampliar la información que nos has enviado y concertar una entrevista con nuestro director de desarrollo de negocio y nuestra directora de personas... para ello, somos actores proactivos e innovadores en el desarrollo de la técnica, la ciencia oftalmológica......
Professionalitat i orientació al servei i al benestar de l’usuari... proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis... requisits del perfil... manteniment i actualització dels expedients dels usuaris i la documentació vinculada als serveis d’atenció......
Contracte temporal amb possibilitat d'incorporació a empresa... preparació dels productes de degustació seguint el manual... 'andreu gastronomia des de 1930' és una empresa de caràcter familiar dedicada a la venda i degustació de productes de xarcuteria on el pernil ibèric de gla andreu és el protagonista......