DIRECTOR/A DE MANTENIMENT
Descripción de la oferta de empleo
En dependència de la Direcció General la persona seleccionada s’encarregarà de.
Definir i planificar la política de manteniment segons els objectius del negoci.
Definir i gestionar el pressupost de l’àrea.
Planificar els manteniments preventius i predictius juntament amb la Direcció de Producció per tal de garantir la màxima rendibilitat dels equips de treball i les instal·lacions i l’òptim treball de l’equip de producció.
Organitzar els recursos (materials i humans) de manera que el manteniment es gestioni de la manera més òptima possible.
Vetllar per la millora contínua de mètodes i procediments.
Què oferim? Projecte professional estable, en entorn de treball proper, amb valors de confiança, col·laboració i respecte.
Salari competitiu segons experiència i valors aportats.
Què busquem? Professional amb formació Superior a nivell d’Enginyeria.
Experiència de 3 a 5 anys en la direcció d’un departament de Manteniment Industrial i en lideratge d’equips.
Domini català i castellà i valorable anglès.
Busquem una persona amb capacitat de lideratge i organització.
Proactivitat i autonomia en la presa de decisions.
Capacitat per treballar sota pressió i gestionar imprevistos.
Habilitats comunicatives i de coordinació amb altres departaments.
Visió analítica i orientació a la millora contínua.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 11/07/2025
- 04/01/2026
Nuestra misión es mejorar cada minuto de la vida de nuestros pacientes a través de su visión... flexibilidad y muchas ganas de crecer... valorable conocimientos de especialidades: retina, glaucoma, oculoplástica, unidad de catarata, córnea, infantil... pronto nos pondremos en contacto contigo para ampliar......
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives......
àrees de responsabilitat... experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones... ambient de treball col·laboratiu i oportunitats de creixement dins l'empresa... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social......
Manteniment i dinamització de les xarxes socials de l’empresa... inici previst: 1 de novembre de 2025... gestió de reserves i promoció de les activitats... suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... entorn de treball agradable, amb producte......