CONTROLLER GESTIÓ CORPORATIVA
Descripción de la oferta de empleo
La seva missió serà vetllar l?estat financer de les filials de la companyia, aportant coneixements financers i habilitats comercials.
Les seves funcions principals seran.
- Reporting periòdic de l'estat financer de les filials.
- Aportar valor financer pel tancament d'acords comercials.
- Suport als comercials sobre els productes de l?empresa.
- Gestió i participació en formacions relacionades amb la seva àrea dins de la companyia.
- Realitzar la comptabilitat general i control de cobraments/pagaments, de tresoreria i de bancs.
- Fiscalitat general - Presentació d'impostos.
- Gestions amb Hisenda i altres administracions.
- Auditories internes i gestió de les auditories externes.
- Administració, control i interlocució general amb les filials.
- Control i verificació dels processos comptables segons la política comptable de la companyia.
Es requereix.
- Coneixements de tot el cicle comptable i fiscal i capacitat de lideratge.
- Disponibilitat per viatjar arreu del món.
- Caràcter pro-actiu, dinàmic i alta capacitat analítica.
- Coneixements avançats del paquet Office.
S'ofereix.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa.
- Treball presencial.
- Possibilitats reals de desenvolupament professional en estructura multinacional.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 03/07/2025
- 04/01/2026
Innova scala consulting cuenta con una posición como controller | contabilidad y finanzas para modelización de business plan y reporting financiero para nuestros clientes (startups) funciones: prestarás asesoramiento en el departamento controller/contable asesorando de forma directa a clientes......
Requisitos del puesto conocimiento avanzado de herramientas como excel y power bi para el análisis y la optimización de procesos... este es un puesto estratégico que te permitirá involucrarte en todas las áreas de la empresa, aprender desde dentro y contribuir activamente a mejorar la eficiencia y los......
Clippings informes mensuales y anuales ¿qué buscamos? estudiantes o recién graduados en periodismo, comunicación ,comunicación corporativa... clippings informes mensuales y anuales requisitos ¿qué buscamos? estudiantes o recién graduados en periodismo, comunicación ,comunicación corporativa......
Encarregar-se de la prospecció, ampliació i gestió de vendes... facilitar eines i estratègies per a una gestió energètica eficient... objectiu del lloc: assessorar empreses oferint solucions per a reduir costos derivats del consum energètic... horaris flexibles,eines avançades i incentius mensuals......
Eines innovadores que faciliten la teva gestió comercial... funcions: a assessor/a comercial, seràs responsable d'oferir solucions que permetin a les empreses reduir costos associats al consum energètic,proporcionar les eines i mesures necessàries per a una gestió eficient de l'energia......
Gestió de reserves i promoció de les activitats... suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h......
Funciones: diseños offline y online identidad corporativa maquetación de contenido offline y online (wordpress) crear gráficos web, interfaces de usuario, iconos, hojas de estilo, plantillas, banners, etc... desarrollo y mantenimiento de sites mediante wordpress y woocommerce......
Preparació, manteniment i gestió dels materials i espais del projecte... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)......
Habilidades: redacción creativa diseño gráfico producción de video relaciones públicas analítica web conocimiento de seo manejo de redes sociales edición de contenido comunicación corporativa escucha activa comunicación efectiva empatía creatividad trabajo en equipo requisitos nivel de estudios: másteres......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......