Ver oferta completa
COMPTABLE
Descripción de la oferta de empleo
Consell Comarcal de la Selva El Servei Integral d'Ocupació del Consell Comarcal de la Selva ofereix orientació laboral, formació i borsa de treball a les persones que busquen feina, així com ajuts per la contractació i gestió d'ofertes de feina a empreses que busquen treballadors.
El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca Descripció de l'oferta Empresa dedicada al sector de la construcció i la promoció immobiliària precisa incorporar un/a comptable a l'equip de treball a Blanes.
Condicions laborals.
Contracte.
Indefinit Horari.
40 hores a la setmana amb horari flexible Salari.
€ / salari brut anual Tasques i responsabilitats.
Registre factures SII, domini dels entorns i eines digitals Facturació Comunicació amb les administracions Comunicació amb gerència Requisits Formació i experiència.
Títol FP de grau superior - administració o Formació acadèmica acreditable a nivell de cicle formatiu de grau superior Mínim 2 anys d' experiència en comptabilitat Altres requisits.
Persona que no tingui barreres tècniques i de coneixement a l’hora de dissenyar, desenvolupar i implementar sistemes de gestió vinculats amb la comptabilitat.
Coneixements necessaris (formació reglada, títols i cursos) i habilitats alt nivell de comptabilitat, preparació d’estats financers, balanços, seguiment de clients i proveïdors.
Alt nivell d’ofimàtica sobre tot de full de càlcul Excel i programa de comptabilitat que permeti respondre als requeriments de gestió experiència demostrable treballant en departament d’administració d’una PIME amb un bon nivell de gestió comptable.
Es valorarà.
coneixements d’organització i gestió de la qualitat, documentació, arxiu, coneix la normativa laboral i fiscal a que esta supeditada l’activitat titulació universitària en comptabilitat i finances caràcter inconformista amant de l’anàlisi, l’ordre i la pulcritud, compromès amb la millora continuada dels processos així com dels seus coneixements.
Idioma.
Català i Castellà Competències valorables.
Iniciativa Responsabilitat
El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca Descripció de l'oferta Empresa dedicada al sector de la construcció i la promoció immobiliària precisa incorporar un/a comptable a l'equip de treball a Blanes.
Condicions laborals.
Contracte.
Indefinit Horari.
40 hores a la setmana amb horari flexible Salari.
€ / salari brut anual Tasques i responsabilitats.
Registre factures SII, domini dels entorns i eines digitals Facturació Comunicació amb les administracions Comunicació amb gerència Requisits Formació i experiència.
Títol FP de grau superior - administració o Formació acadèmica acreditable a nivell de cicle formatiu de grau superior Mínim 2 anys d' experiència en comptabilitat Altres requisits.
Persona que no tingui barreres tècniques i de coneixement a l’hora de dissenyar, desenvolupar i implementar sistemes de gestió vinculats amb la comptabilitat.
Coneixements necessaris (formació reglada, títols i cursos) i habilitats alt nivell de comptabilitat, preparació d’estats financers, balanços, seguiment de clients i proveïdors.
Alt nivell d’ofimàtica sobre tot de full de càlcul Excel i programa de comptabilitat que permeti respondre als requeriments de gestió experiència demostrable treballant en departament d’administració d’una PIME amb un bon nivell de gestió comptable.
Es valorarà.
coneixements d’organització i gestió de la qualitat, documentació, arxiu, coneix la normativa laboral i fiscal a que esta supeditada l’activitat titulació universitària en comptabilitat i finances caràcter inconformista amant de l’anàlisi, l’ordre i la pulcritud, compromès amb la millora continuada dels processos així com dels seus coneixements.
Idioma.
Català i Castellà Competències valorables.
Iniciativa Responsabilitat
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Localidad
- En toda España
Dirección
- Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
- 09/05/2024
Fecha de expiración
- 07/08/2024